Kolejowo, acz nietypowo (opryskiwarka)
Piątek, 5 lipca 2013
Kategoria Nielicho, Standardowo
kilosy: | 9.80 | gruntow(n)e: | 0.00 |
czasokres: | śr. km/h: |
Zawsze to jakaś odmiana:
Oczywiście z dedykacją dla oelka ;)
Doceniam koleje głównie za odciążanie transportu drogowego od ciężkich pojazdów, częściowo za możliwość wygodnego przewozu rowerów (i za nieograniczone możliwości przewozu monocykli) :).
Ale na litość morską ; - te ściśle wytyczone trasy i kilka jeżdżących modeli wehikułów, toż to nuda wyjątkowa. Nie mam pojęcia, jak można się tym fascynować...
Wehikuły ze zdjęć są nietypowe, więc umieszczam je z przyjemnością.
PS. rowerowo nieudany dzień, albowiem musiałem raz zahamować, i to już trzeci taki incydent w tym tygodniu!
Opryski kolejowe? Pierwsze widzę© mors
Drezyna, nieczęsta maszyna© mors
Oczywiście z dedykacją dla oelka ;)
Doceniam koleje głównie za odciążanie transportu drogowego od ciężkich pojazdów, częściowo za możliwość wygodnego przewozu rowerów (i za nieograniczone możliwości przewozu monocykli) :).
Ale na litość morską ; - te ściśle wytyczone trasy i kilka jeżdżących modeli wehikułów, toż to nuda wyjątkowa. Nie mam pojęcia, jak można się tym fascynować...
Wehikuły ze zdjęć są nietypowe, więc umieszczam je z przyjemnością.
PS. rowerowo nieudany dzień, albowiem musiałem raz zahamować, i to już trzeci taki incydent w tym tygodniu!
Komentarze
Mycie kamieni Roundupem, który znajduje się w baniakach na pierwszej z doczep do wózka motorowego?
Na kamienie wystarczyłby stężony kwas solny lub ekstremalnie azotowy. Taniej i skuteczniej myje. ;-)
Polska to nie Szwajcaria i już samo odchwaszczanie torów stacyjnych jest sukcesem obecnego zarządu PLK, czyli tzw. bankomatów.
Czyszczenie podsypki załatwia się mechanicznie. oelka - 23:17 czwartek, 11 lipca 2013 | linkuj
Na kamienie wystarczyłby stężony kwas solny lub ekstremalnie azotowy. Taniej i skuteczniej myje. ;-)
Polska to nie Szwajcaria i już samo odchwaszczanie torów stacyjnych jest sukcesem obecnego zarządu PLK, czyli tzw. bankomatów.
Czyszczenie podsypki załatwia się mechanicznie. oelka - 23:17 czwartek, 11 lipca 2013 | linkuj
Dzięki za dedykację :-)
Wehikuły ze zdjęcia czyli wózek motorowy WMB-10 i doczepy PWM-10 prezentowałem u siebie w kwietniu. Najwyraźniej zamiast czekać na przyjazd CHOT-a zaimprowizowano odchwaszczarkę na doczepie wózka.
WMB-10 i PWM-10 to bardzo typowe pojazdy służby drogowej. Trzeba tylko spojrzeć trochę dalej poza krawędź peronu.
" kilka jeżdżących modeli wehikułów"
Obecnie na kolei mamy, nie kilka a kilkadziesiąt różnych typów lokomotyw i wciąż przybywają kolejne, o co dbają prywatni przewoźnicy kolejowi - Lotos Kolej jest tu wyjątkowo aktywna. Obecnie też po Polsce jeżdżą też lokomotywy obcych przewoźników (DB AG, CD, ŻSR).
Kiedyś potężna różnorodność była wśród parowozów, która się redukowała wraz z wycofywaniem z ruchu trakcji parowej.
Największy wybór jest wśród wagonów towarowych. Samych tylko węglarek normalnej budowy wpisanych na stan krajowych przewoźników jest kilkadziesiąt typów budowanych w różnych fabrykach w całej Europie, więc i dość znacznie się różniących od siebie. A tu trzeba też zwrócić uwagę na wagony obcych zarządów wjeżdżające do Polski. Jest na czym oko zatrzymać.
W porównaniu z tym w takiej motoryzacji panuje gigantyczna monotonia ;-) oelka - 23:56 środa, 10 lipca 2013 | linkuj
Wehikuły ze zdjęcia czyli wózek motorowy WMB-10 i doczepy PWM-10 prezentowałem u siebie w kwietniu. Najwyraźniej zamiast czekać na przyjazd CHOT-a zaimprowizowano odchwaszczarkę na doczepie wózka.
WMB-10 i PWM-10 to bardzo typowe pojazdy służby drogowej. Trzeba tylko spojrzeć trochę dalej poza krawędź peronu.
" kilka jeżdżących modeli wehikułów"
Obecnie na kolei mamy, nie kilka a kilkadziesiąt różnych typów lokomotyw i wciąż przybywają kolejne, o co dbają prywatni przewoźnicy kolejowi - Lotos Kolej jest tu wyjątkowo aktywna. Obecnie też po Polsce jeżdżą też lokomotywy obcych przewoźników (DB AG, CD, ŻSR).
Kiedyś potężna różnorodność była wśród parowozów, która się redukowała wraz z wycofywaniem z ruchu trakcji parowej.
Największy wybór jest wśród wagonów towarowych. Samych tylko węglarek normalnej budowy wpisanych na stan krajowych przewoźników jest kilkadziesiąt typów budowanych w różnych fabrykach w całej Europie, więc i dość znacznie się różniących od siebie. A tu trzeba też zwrócić uwagę na wagony obcych zarządów wjeżdżające do Polski. Jest na czym oko zatrzymać.
W porównaniu z tym w takiej motoryzacji panuje gigantyczna monotonia ;-) oelka - 23:56 środa, 10 lipca 2013 | linkuj
Komentować mogą tylko zalogowani. Zaloguj się · Zarejestruj się!