Unikalna biżuteria monocyklowa z Rowerowej Norki :)

Sobota, 9 marca 2013
Kategoria Nielicho, Mono
Taka jedna do rekwizytów zamówionych w Jej Norce dorzuciła gratisa. Przyznam, ze po deklaracji myślałem, że coś symbolicznego, ale i tak umierałem z ciekawości. ;) I okazało się, że było warto. ;)
Unikalny wisior monocyklowy no i jeszcze te malowidełko.. :> © mors

Już samo malowidło na kopercie było wzruszające, a wisior, jakkolwiek takich rzeczy nie używam, jest unikalny (nie ma żadnych monocyklowych na allegro), a to jest dla mnie bardzo ważne. :) Aż nie wiem, co napisać i jakich użyć emotek. ;)
Będę używał na specjalne okazje. :]
Tylko ten napis bike na monocyklu daje po oczach, by nie powiedzieć, że uwłacza. ;)
Tym nie mniej.

Aż z tego podekscytowania odpaliłem prawdziwe mono (a nawet muni), po raz pierwszy od 2 m-cy (!) - co ciekawe, nikt mi przez tyle czasu nie zwrócił uwagi, czemu nie jeżdżę. ;p A w zeszłym roku to mono było ok. 350 razy. ;]
Takie tam budowanie klimatu © mors

Troszkę z wprawy wyszedłem, chociaż druga sprawa, ze waruny były wymagające..
Miękka ziemia, nierówności, silny wiater - ciekawie się jechało.. © mors

A tam w tle, na sto trzecim planie, są Karkonosze (103km w linii prostej, czasami widoczne) ze Śnieżką, z której właśnie schodziła taka druga jedna ;), ale mówi, że mnie nie widziała. Może gdybym wziął Żyrafę..