Trafiła Kos(m)a na kamień, czyli Kosmastowie w Morsowni ujeżdżają mono ;)

Wtorek, 31 lipca 2012
Kategoria Mono, Nielicho
Najpierw pokazałem Im szpital - z zastrzeżeniem, aby zapamiętali drogę. ;)
Później dotarliśmy w serce lodowej pustyni, gdzie jeszcze zanim dobrze spoczęli, już zagoniłem ;) Ich na mono. :)
Statystycznie biorąc, mieliśmy rowery 2-kołowe ;D © mors

Zawstydzamy Igrzyska proponując 6 kół w 3 rzędach. ;)

Kosmata, żywa legenda BS i klasa sama w sobie:
Z której by tu strony... © mors

Jak widać, miała podejście. A nawet kilka podejść. ;D;D

Kosma100 i 1 koło, czyli trafiła kos(m)a na kamień ;) © mors

Faktem jest, że nogi i bez mono miała niczym kiosk z pamiątkami.. rowerowymi, oczywiście. ;)
No i że średnio fajnie byłoby nabawić sie kontuzji na początku wielodniowej wyprawy.
Uszła cało, ale po cichu liczyłem ;) także na ToMaSzA82 , znanego szerzej jako TIR. :D
Krzywdząco z resztą, bo TIRy są wolne. :)
Tak wygląda Tomasz ćwiczący... © mors

wziuuuuuu..... ;)
.... a tak, dla porównania, wygląda nie-ćwiczący ;) © mors

Znajdź 2 różnice. ;)

Jeszcze próbowaliśmy uskutecznić wizję monocykla z mono-przyczepką:
Bez zbędnych kół ;p Jedyny taki na BS ;) © mors

... ale oczywiście, producent nie pomyślał o odpowiednich zaczepach! Skandal!

Ofiar nie było - farciarze!

A dystans "wycieczki" (nie ich autorstwa ;) ) ekstremalnie krótki, ale za to odwrotnie proporcjonalny do zabawy. ;)

/statystycznie patrząc, dystans wyniósł 1/1000 tego, co Oni przejechali tego dnia do tej pory ;) /