Mono. W samych skarpetkach ;D

Niedziela, 27 listopada 2011
Kategoria Mono
Tytułowe same skarpetki dotyczą tylko stóp. ;)
Okazało się, że wyczucie sprzętu jest lepsze bez butów, a bolce na pedałach (..ygh) nie kują tak bardzo, jak się obawiałem. ;)
Może warto tak spróbować na zwykłym - kilkadziesiąt dkg lżej. :)
Same pedała oryginalne też były nieporozumieniem: okrągła zewnętrzna krawędź nie pozwala kontrolować stopą korb, bo noga "spadywuje". Wymieniłem na najzwyklejsze, ale "kwadratowe". Naciskanie na róg pedała dużo pomaga, a zahaczyć i tak się nie da rogiem, bo przecież stopa jest szersza, i kształt zewnętrznej krawędzi niczego nie zmienia w tym względzie.
Z prawej pedał oryginalny, z lewej najzwyklejszy niskobudżetowy, ale za to szerszy na zewnętrznej stronie. Klucz dobrze podkreśla minimalizm mono. Nie tylko dedykacją, ale głównie ilością otworów. © mors

Okazało się, że nowe pedała chociaż większe, są o 2x5g lżejsze (154:159), ale to przez brak łożysk w nowych. Mimo tego kręcą się lepiej - stare miały zasyfione łożyska - dziwne, bo reszta w idealnym stanie (kupiłem te mono używane, acz tylko kilkukrotnie).
Klucz oddaje minimalistyczny charakter. ;)
I jeszcze porównanie na żywym organizmie:
Podczas wymiany pedałów w mono. Z prawej oryginalny, zbyt obły. © mors