Nakarmić koteły w domku w gór(k)ach ;) /Hrgn/

Sobota, 17 kwietnia 2021
Kategoria Nielicho, Biednie, brudno i odludno
Wystarczył 1 kg mleka i jakieś 0,5 kg suchej karmy w plecaku i już tak nie kozakowałem na górkach na dojeździe. ;)
Koteły nakarmione na 2 dni do przodu, kolejne badyle wykarczowane ^-^ a do tego biała niespodzianka - w Jeleniej i w Kotlinie w sobotę śniegu "już" nie było, ale na pobliskich wzgórzach (nie Karkonosze właściwe) - a i owszem. A na mojej sąsiada wiejskiej posesji na - przypomnijmy - północno-zachodnim zboczu i wysokości 400+, to miejscami były nawet spore kupki śniegu. 17 kwietnia! ^-^

Jak zawsze pieszczoszka przyleciała galopem na jedzonko i głaskanko (aż się nie mogła zdecydować, co bardziej woli ;D ) a pozostałe ścierściuchy obczajały sytuację z bezpiecznej odległości...

To jest (była) część mieszkania... o_O Tak ciemno, bo za ścianą "po prawej" jest zbocze góry - w sensie, że bezpośrednio, bez odstępu. :O Okno by tego nie doświetliło, no chyba, że byłoby to świecące okno. ;))

PS. dzięki temu domowi przypomniałem sobie, że mam na blogu kategorię "Biednie, brudno i odludno". ;D;D

No dobra - nie mógłbym :-D. A komunikacja się mi czasem przydaje ;)
- 04:56 wtorek, 27 kwietnia 2021 | linkuj
Niemógłbyś, uwierz mi. Nie doceniasz tutejszych "gospodarzy". ;]
No chyba, że nie przeszkadzają Ci zarwane dachy, błoto i śmieci na podwórku, brak ogrzewania i normalnej łazienki inne takie...

PS. po co Ci autobusy, jak są rowery. ;p
- 00:01 wtorek, 27 kwietnia 2021 | linkuj
No nie mogą :P. Spoko, moja też raz na jakiś czas liźnie śmietanki i żyje :P

Ciemne zboczę, brak słonka, zimno i nawet nie ma jak w weekendy uciec komunikacją miejską - średnio, ale bym mógł mieszkać :). Oczywiście po posprzątaniu :P.
- 09:54 poniedziałek, 26 kwietnia 2021 | linkuj
Y55: chyba nie będzie - kotka jest wysterylizowana. Cały budynek jest "utrzymany w tym standardzie" - wnętrze, z zewnątrz, jak i obejście. o_O
Do tego mroczne, cieniste zbocze (słońce TYLKO około południa!), surowy klimat i fatalny dojazd. ;] Akurat w tej wiosce to norma...
PS. zlecenie mam tylko na obejście (plus koty), ale z własnej woli wysprzątałem chociaż resztki opakowań po karmach mięsnych - wraz z nadchodzącą wiosną, pewnie niebawem by "ożyły"... Niechlujstwa poziom ostateczny... o_O

Nahtah: dobrze widzisz - wypasiony, zdrowy, ino wiecznie niewygłaskany (pół-dziki, acz ufny).

Skowronek: większość kotów jest pojona mlekiem..
Ja tam byłem tylko na zlecenie mojego sąsiada z Jeleniej Góry, który jeździ tam codziennie i dba i dogląda tych pół-dzikich kotów. Szkoda tylko, że na kotach poprzestaje. ;)) W soboty, ndz i święta staruszek nie może tam dojechać autobusem, więc się dogadaliśmy, że przecie mi pasuje, bo akurat w te dni jestem dyspozycyjny.
- 21:45 sobota, 24 kwietnia 2021 | linkuj
chyba będą młode i dopiero wtedy będziesz miał zajęcie. A co do chałupy, to aż uwierzyć trudno, że ktoś tak zapuścił mieszkanie.
- 18:19 sobota, 24 kwietnia 2021 | linkuj
Ten koteł widać, że mocno dokarmiony jest, taki jakiś okrągły, Za to sierść mocno wyeksponowana i ładna-tygrysia.;)))
nahtah
- 16:34 sobota, 24 kwietnia 2021 | linkuj
Dorosłe nie trawią mleka, mogą dostać biegunki. Lepiej im czystą wodę zapewnić plus żarcie i będzie git;) ps. Szacun, fajnie, że o nie zadbałeś, mało kogo obchodzi los wiejskich kotów...
Skowronek
- 16:27 sobota, 24 kwietnia 2021 | linkuj
Artystyczny nieład. ;))

Jak nie mogą, jak mogą? (jakoś żyją). ;>
- 11:04 piątek, 23 kwietnia 2021 | linkuj
Oj tam brudno od razu :P

A koteły nie mogą mleka, chyba że bez laktozy :PP.