Tym razem na północ (Chrośnickie Kopy) /Hrgn/

Poniedziałek, 5 kwietnia 2021
W Poniedziałek Wielkanocny krótko, bo po południu miał być Lany Poniedziałek. I był. ;)

Na północ jeżdżę tylko od święta - a więc tym razem. ;)

Przez Jeżów Sudecki:

i kierunek na Płoszczynę:

Bardzo przyjemne drogi z bardzo małym ruchem :))

Chrośnickie Kopy z prawej i ogólnie Góry Kaczawskie to już są. :> Wstyd pisać, ale praktycznie ich nie znam. ;p

Tamże:

/przód :) /

Chmury straszyły, ale zdążyłem wrócić i - jak widać - warto było ryzykować. :)

Foto z dojazdu:

/wielkie, podłużne i czarno-białe, plus wielkie, podłużne i biało-czarne :) /

Foto z powrotu przez Jelenią:

- i to w świąteczny dzień tyle narodu - raczej nie z nudów... o_O

Y55: Janusze i Grażyny narodowej kwarantanny. ;) Aż dziw, że jeszcze nie wyginęli. ;))

Lapec: Było wezwać GOPR ;D;D

No jak widać, samochodzik potrzebuje około hektara placu pofabrycznego. ;) A i to zawraca na 2 razy. ;))
- 16:35 wtorek, 13 kwietnia 2021 | linkuj
Fajny dystans w tej kolejce..., taki nie za duży. :)
- 09:26 wtorek, 13 kwietnia 2021 | linkuj
Z Kaczawskich to ino na Skopcu byłem, bo do KGP jest zaliczany. Teraz ponoć Maślak (Folwarczna) jest o 5m wyższy więc też trzeba odwiedzić ;]. Tym razem jednak najlepiej autem (rowerem za daleko :P) coby nie było jak ostatnio. Z Kuzynem goniliśmy się na ostatni PKS do Kamiennej Dziury. Fajnie tak - coś po 15:00 jechał xDDDD.

Maluszek bez noska i tak ładniejszy od tego długiego. Zaparkuj nim gdzieś jak nie masz pola "pod ręką" :DDD