Kolejny "rocznicowy" wór puszek i jedyny pięciopak D-P-D w marcu na Huraganie...

Sobota, 6 marca 2021
W sobotę, 5.III. minęło 2,5 roku mojej jeleniogórskości (!) i tradycyjnie na tę okoliczność wywiezłem wór puszek na złom. Cóż, świętowanie adekwatne do miejsca zamieszkania. ;]
Tym razem naszarpałem aż 4,2 kg w zaledwie pół roku, przy normie 4 kg od pół do całego roku.
Nareszcie zacząłem uwzględniać koniunkturę na amelinium na światowych rynkach i tym razem opyliłem swój surowiec "na górce". ;]
3,20zł/kg, czyli 12,60 zł mnie dali. :>
4 lata zbieractwa i można nawet stówkę przytulić. ;p ;]

Co do jeżdżenia, to był dramat (dystansowy), a jeszcze większy miał dopiero nadejść...

Złoty Pociąg to w rejonie Wałbrzydala "jest:. ;>
Natomiast pod Szklarską, wśród skał, są jakoby ukryte skarby nazistów, zaś w rejonie Perły Zachodu są (poniekąd potwierdzone) skarby zbójników rabujących średniowieczną Jelenią Górę. :>
- 22:42 wtorek, 6 kwietnia 2021 | linkuj
Jeździsz po tych krzokach to poszukaj tego złotego pociągu => lepiej finansowo wyjdziesz :D. Klasycznie jednak chwale aspekt ekologiczny tego zarobku :)).