Dolina Szczęścia (Szklarska Poręba Średnia) /Hrgn/

Wtorek, 9 marca 2021
Kategoria Nielicho, Odkrywczo
Kapitalny zakątek Szklarskiej, w którym zawsze jest pusto, drogi szerokie a widoki nader zacne:

Tamże:

i widok w drugą stronę (Wysoki Grzbiet):

Patodeweloperka wzięła się i za tę, spokojną dotąd dzielnicę. :/

Póki co, poza sezonem łatwiej tu o dziką bestię niż o pato-turystów (na granicy dzielni Dolnej i Średniej):

takie tam na mieście. ;) W pierwszej chwili nabrałem się, że bestia jest sztuczna :) ale nie jest, bo łaziła - tu się żyje "troszeczkę" inaczej niż w centrum. ;)

A propos jeleni - nabyłem kapitalną szklaneczkę, pasującą do Jeleniej Góry, sytuacji w lasach ;) no i do ww. wymienionego jelenia też ;)

Gdzieś ten motyw (grafikę) już widziałem na BS, chyba u T-kinga, hm...

Tradycyjnie wyzbierałem sporo puszek w Szklarskiej a nawet... cały zestaw z McD, leżący na środku drogi (serpentyny). o_O
Ponadto zwiedzałem reliktowo-rolne zakątki mojego reliktowo-rolnego mentora z pracy ;] i dzięki jego wskazówkom "odkryłem" kolejne ciekawe stwory na tym "mieście" - mianowicie barany krętorogie. :) Całkiem dobrze korespondowały z pobliską serpentyną. ;))

Tradycyjnie, wyjazd w dechę, ino trochę za dużo hamowania było. ;]