Giełdowy zawrót głowy i sprzątanie Szklarskiej po huraganie /Kross/

Niedziela, 6 grudnia 2020
Witam po drobnej przerwie! ;) Ciężki to był czas - praca w świątki, piątki i niedziele(!), no i na 3 zmiany, ale to akurat bez zmian. ;))

W niedzielę, 6.XII. najpierw był cieplicka giełda "wszystkiego".  Wciepywałem zdjęcia z tamże wielokrotnie, ale Y55 ostatnio zapytywał, ocb z tą giełdą, to zapodaję kolejne foto:

Następnie PatoPiechowice, gdzie obżarłem się na cały dzień, do tego wydając chyba najwięcej PLN na rowerowej wycieczce w życiu (23,60!) - nawet na całodobowych tyle nie wydawałem. :D
Ale należało mi się, bo wysprzątałem "całą" drogę do Szklarskiej Poręby: badyle na drodze po wichurze, 12 puszek (czyli jakieś 0,60 zl się zwróciło xD) a nawet.. porąbane potłuczone szkło, o ironio - na granicy Szklarskiej. xDD
Tamże pełen listopad, choć metrykalnie to grudzień i to taki górski grudzień był:

Wspomogłem jak mogłem (oscypek za 2 zł ;p) umierającą "na COVID" Szklarską i jeszcze za widnego wróciłem do igloo. ;)

Y55: Klimatu to jest tylko namiastka - na zdjęciach nie widać i nie słychać Ukraińców no i przede wszystkim - Cyganów. Niesamowicie wyglądają te Cyganki w kolorowych sukniach podkreślających ich otyłość. Nawet szczupłe jeszcze młódki są wystylizowane na "starą babę" o_O

Monocykl - oczywiście standardowe 20" kółeczko - standard do tricków i akrobacji. Natomiast do pokonywania większych dystansów - dramat. Wiem co pisze, bo przecież miałem takie przez krótki czas - wytrzymałem jedną, 4,5 kilometrową wycieczkę (i sprzedałem ze 100% zyskiem :D ).

A nazwa Szklarska Poręba wywodzi się od dawnych hut szkła wśród leśnych poręb...
- 01:46 poniedziałek, 4 stycznia 2021 | linkuj
Aha! I jeszcze plusik za sprzątanie świata. A w Szklarskiej szkło być musi. Nazwa zobowiązuje.:)
- 09:32 czwartek, 31 grudnia 2020 | linkuj
Dzięki za zdjęcia, pokazują klimat tego targowiska. Lubię pochodzić po takich miejscach, gdzie jest mydło i powidło i się pogapić, nawet jak nic nie kupuję. Meble ogrodowe z pełnego drewna i zabytkowe radioodbiorniki, plus drewniany żyrandol z koła od wozu - to moi faworyci. A ten monocykl, to dziecinny? Bo jakiś mały się wydaje oparty o auto.