Jasne i ciemne strony Kowar ;) /Kross/

Poniedziałek, 12 października 2020
Jestem hard-kowarem ;) bo pojechałem pojeździć po Kowarach. Opiszę to tak: na 3 postoje tylko raz ktoś mnie nie poprosił o złotówkę. xD

Pierwszy raz obczaiłem tenże pałacyk - fajne patopłaskorzeźby:

Jedyna taka Biedra ;p

Pusto, bo niedziela. Miejscami tylko szwendali się Romowie i inne patusy. ;p

Udało się przeżyć, i to bezhamulcowo. :]
A to już Wojków - jasna strona Kowar istnieje;)

/co Wy wiecie o narzędziach tortur?? Ja tym rowerem jeżdżę 21 roków! ;] /

Na góry znów zabrakło czasu, ale na wysokości ~500m to już zawsze 1*C chłodniej niż w Jeleniej i ok. 2* mniej jak na nizinach. ;p Co ciekawe, pomimo 10-12* mijałem parę osób na letniaka. xD

Jeszcze coś po drodze - ciekawy "gruz" odkryty w Mysłakowicach:

Vieśwagen WARIA(n)T - żart słowny niebezpodstawny, bo to chyba najbardziej absurdalne kombi w historii - jako pochodna klasycznego VW Garbusa ma silnik z tyłu, który drastycznie zmniejsza funkcjonalność (bagażnik) nadwozia kombi. ;] I do tego jeszcze tylko jedna para drzwi, komedia jakaś normalnie. ;]

38,1 km w niedzielę do Kowar plus 15 km z nieudanej wycieczki w poniedziałek, kiedy to mżawka, wiatr i czarne chmury wypłoszyły mnie 3 km od gór. ;]