Czynny sefamorek w lesie i nowy licznik w Krossie

Niedziela, 23 sierpnia 2020
Kategoria Nielicho, Odkrywczo
Rozwaliło mnie to odkrycie - hit sezonu normalnie! I demotywator.
Mianowicie rzecz dzieje się w lesie, między os. Łomnickim a Jelenią Górą właściwą, na torach zarośniętych kilkumetrowymi badylami, nieczynnych od 20 lat! (linia na Karpacz i Kowary)...

Barklu i inne MiKole - jesteście tam? ;)
PS. Czekałem na zielone, ale się nie doczekałem. ;)

Kolejny absurd to mój nowy licznik. ;] Tzn. licznik jest całkiem spoko:

- ma programowalne ODO i baterie solarne (Mors gorąco wspiera technologie solarne :) ) - natomiast wiochę odwaliłem z jego montażem:

I tak mniejsza wiocha niż ostatnio, bo ten jest bezprzewodowy i kable chociaż nie dyndają po całej ramie. ;]
No ale przepraszam bardzo - przecież nie przymocuję licznika do nieskazitelnych chromów na kierownicy! ;p

A pod sklepem też ciekawy przypadek licznikowy, na ciekawym przypadku Wigry 3:

Ciekawe, jak duże uskutecznia przebiegi, że potrzebował je opomiarować. ;]

Dystans z soboty (14 km szlakiem sklepowych promocji xD) i z niedzieli - wycieczka powyżej, na 28,5 km.