Cieplicka giełda i Łomnickie Wzgórza /Kross/

Niedziela, 28 czerwca 2020
Giełda jak giełda. ;]
A później coś mi odwaliło i pojechałem w ww. Wzgórza, pomimo upału. o_O
Trasa od sklepu do sklepu. ;]
Nawet telefonu ze sobą nie zabierałem i raczej nic nie straciłem. ;p

No i głosowanko ;] z racji upału większość osób głosowała w sandałach bez skarpet (tym razem nawet ja!), czyli niejako na bosaka, hehe. ;p

Niesamowite uczucie głosować na własnego kolegę... i że zdobył 4. wynik w kraju. :)) Pozdro dla lewagów. ;ppp
Tymczasem w Czerwonej Dziurze Jeleniej Górze klasycznie, czyli antyprawicowo (kiedyś SLD, dziś PO): Tschaskofsky 45%, Dudeł 30%. Przepraszam za JG. ;p

Oj tam Morsik :))) => https://demotywatory.pl/5010183/Madrego-to-warto-posluchac

Spirytus dostanie pewno 80% :D
- 06:29 piątek, 10 lipca 2020 | linkuj
Mam nadzieję, że w kwestii wielu emerytalnego i 500+ zmieni zdanie. A hipokryzja PiSu w sprawie aborcji już nieraz została obnażona :P
- 16:41 czwartek, 9 lipca 2020 | linkuj
Barklu: przecież prezydent ma inicjatywę ustawodawczą - tyle mógłby zrobić. Realnie nic by to nie dało, ale jednak obnażyłoby to hipokryzję//niekonsekwencję PiSu w kwestii aborcji. ;p

Oczywiście, że Trzask to zmiana na gorsze. ;p
Ewentualna jego wygrana doprowadzi tylko do obstrukcji, jaką już mamy między Sejmem a Senatem. ;p
A w negowaniu PISu dla samej zasady Trzask ma już spore doświadczenie - 500+, wiek emerytalny itd. ZNów będzie tylko negował, a jak przed kolejnymi wyborami się skapnie, że społeczeństwo jednak "za bardzo" docenia socjalne pomysły PISu, to oczywiście nagle zmieni gadkę o 180*, tak jak teraz. ;p
Hipokryzja bez cienia honoru i skrupułów, w zasadniczych kwestiach popiera de facto PIS, a 1/2 wyborców i tak chce na niego głosować, bo jest "antypisowcem" xDD

@Lapec: druga tura zawstydzi Wyborową, bo obaj kandydaci zgarną w pobliżu 50% ;pp
- 08:06 czwartek, 9 lipca 2020 | linkuj
Wybory wyborami, i ino Wyborowa ciągle stabilne => 40% :PPPP
- 08:44 środa, 8 lipca 2020 | linkuj
A co Bosak mógłby zrobić? Też nic, jeśli Jarek i jego paczka w sejmie by tego nie klepnęli, a on wie że taka ustawa oznaczałaby pożegnanie się z władzą :P W zasadzie w tej chwili prezydent może być tylko hamulcowym złej zmiany, i jakikolwiek nie-Duda będzie w tym lepszy niż Duda.
- 05:45 wtorek, 7 lipca 2020 | linkuj
O, to mnie zaskoczyłeś. :)
Ale nie zgodzę się, oczywiście, że obyczajowo to samo - co Dudeł (i PiS) zrobił w kwestii ochrony nienarodzonych dzieci? Nic. ;p
- 22:49 poniedziałek, 6 lipca 2020 | linkuj
Lepiej na Bosaka niż na Dudę, jakby przeszedł do II tury też bym go wybrał jako nieco mniejsze zło. Obyczajowo to samo, ale gospodarczo przynajmniej nie pisocjalista ;)