Ja wiedziałem, że tak będzie ;) /Karki, korki i Hrgn/

Sobota, 8 lutego 2020
W sobotę obudziłem się o 14:43 nad ranem. :) Nic śmiesznego, zważywszy na pracę do 6 rano a później spanie z wieloma przerwami (pozdro dla sąsiadek CZaskających drzwiami...).
Już 18 minut później startowałem na rowerze, więc trochę czasu nadgoniłem. ;)
Ale coś mi odwaliło i pojechałem DK3, na której był niemal ciągły sznur ceprowozów jadących do Szklar. Por. - to było do przewidzenia w słoneczną sobotę i ferie. :/

Jak słońce to i widoki - ja wiedziałem, że tak będzie... i wziąłem łaskawie aparat. ;]

Chojnik, Śnieżka...

a ten kompleks fabryk na dole, w Piechowicach, to "Centrum Drewna" - widoczne po prawej. Zapewne drewna karkonoskiego... :/

Smog taki, że nie widać, czy Śnieżne Kotły są faktycznie śnieżne...

Dym pod kotłami - zupełnie jak w piekle. ;) ;p
/Nie przeoczcie: tuż nad Kotłami wylatuje zza nich samolocik - widok był to zacny, ino popsuty aparatem :( /

Do Szklar. Por. nie dojechałem, bo bym nie wrócił za widnego. :/

Takie tam na Orlenie w Jeleniej (granica Cieplic i Sobieszowa)..

i - opodal - pierwsza jeleniogórska "elektryczna" tablica (pierwsza widziana przez mnie jak i w ogóle pierwsza w mieście):

Kiedy elektromobilność i ogólnie - zeroemisyjność, będą standardem i normalnością? Raczej tego nie dożyję, a smog może być spokojny. ;))