thewheel

Głos spod lodu ;)tutaj klika:

mors z przerębla w: Nowa Morsownia ;p
kilosy od 2011:75007.00
w tym teren:2053.70
kapcie w Krossie od 1999: 1

Wykres rokroczny, sińce od 2011:

Wykres roczny blog rowerowy mors.bikestats.pl 2020: button stats bikestats.pl 2019: button stats bikestats.pl 2018: button stats bikestats.pl 2017: button stats bikestats.pl 2016: button stats bikestats.pl 2015 (chyba niedokończony) button stats bikestats.pl 2014 (chyba niedokończony): button stats bikestats.pl 2013 (chyba niedokończony): button stats bikestats.pl 2012 (chyba niedokończony): button stats bikestats.pl

Moje dziwolągi:

Jeszcze nieusunięci ;))

Kto szuka, ten znajdzie ;)

Zamrażarka pełna wpisów i komentów:

Linki, harpuny:

Jelenia Góra Przemysłowa - nowa stacja w przededniu otwarcia /Kr/

Sobota, 14 grudnia 2019
kilosy:14.17gruntow(n)e:0.00
czasokres:śr. km/h:
Kategoria Nielicho
Prezio Jeleniej Dziury Góry często i gęsto chwali się, że tworzy się Jeleniog. Kolej Aglomeracyjną, że powstają nowe przystanki kolejowe a stare się remontuje, itd.
Dwa nowe przystanki (JG Przemysłowa i JG Zabobrze, a razem z dworcem i dotychczasowymi, to jest już aż 7 w mieście 80k mieszk.!) czynne są od 15.XII.2019 - oto jak wyglądała JGP w przededniu otwarcia:
To jest robota PKP:


To chyba też (zejście po szutrze w kierunku miasta i kawałka strefy:

I jeszcze widoczek na Karki:


A to jest dojście z JGP do głównej części strefy przemysłowej - efekt rządów Jerzego Ł., który tyle o kolei miejskiej gada, a na co dzień zajmuje się głównie... walką z PISem. xDD Skądinąd  - bezskuteczną. ;ppp

/ponoć Tarzan się przedostał, a Rambo doszedł do połowy badyli, hehe/

Żeby było śmieszniej, to na 12 pociągów zatrzymujących się tamże na dobę, aż 2 (DWA) pasują, by nimi dojechać bądź odjechać do/z roboty na strefie. o_O Obstawiam średnio 0,15 pasażera na dobę. ;]


Wpadłem też na Jeleniog. Jarmark Bożonarodzeniowy - wyszedł średnio, za to ceny mieli dużo powyżej średniej. Uciekałem z krzykiem! ;)) ;p

Na koniec mała dedykacja ;)) ;p



Komentarze
Evita: ...i cyk! - kolejna Evitta schrupana! ;)) ;p

Barklu: Ty tak z sympatii do niewyciętych badyli czy do ww. samorządowca walczącego z PISem? :) Przecie napisałem, że za tymi badylami jest większość strefy przemysłowej. ;>
Istnieje ona od kilkunastu lat i pracuje tamże dobre kilka tys. ludzi, a tymczasem frekwencja na nowej stacji przedstawia się następująco:
1)poniedziałek: 0 (zero) pasażerów w pociągu i 0 na przystanku
2) wtorek: nie wiem, nie zdążyłem dojechać ;p
3) środa: 0 w pociągu i 0 na przystanku...
Obserwacje z godziny 5:40, czyli akurat ten 1 z 2 pociągów na dobę, którymi można dojechać do pracy...
Oczywiście samochodów dojeżdżają tysiące.

No i 22,7 mln zł jak psu w zupę... w sumie to nawet racjonalne, że nie wycięto tych badyli - bo i dla kogo? xDD
mors
- 19:27 środa, 18 grudnia 2019 | linkuj
Może zakłady powstaną później, i dobrze żeby miały połączenie kolejowe. Często strefy przemysłowe zaczyna się właśnie od infrastruktury komunikacyjnej.
barklu
- 16:39 wtorek, 17 grudnia 2019 | linkuj
Ojj, no jaaaadłaaaabym :D
Evita
- 08:19 wtorek, 17 grudnia 2019 | linkuj
Malarz: ja bym raczej zwrócił uwagę na wybór różnych "Evitt" ;)
http://www.ewa-sa.pl/slodycze,1.html?p=3

Evit(t)a: albo jak dr Oetker ;))

Lapec: tutaj godziny szczytu oznaczają tylko czas, w którym pociąg wjeżdża w góry ;))
mors
- 23:46 poniedziałek, 16 grudnia 2019 | linkuj
W Kato mamy na niecałe 300k mieszkańców osiem stacji kolejowych - wystarczy :D

W godzinach szczytu zostaje około 0,15 wolnego miejsca w składzie :p ;}
Lapec
- 10:57 poniedziałek, 16 grudnia 2019 | linkuj
Wzmacnia i pokrzepia! Jak Dr Quinn ;p
Evita
- 08:10 poniedziałek, 16 grudnia 2019 | linkuj
Z ciekawostek firma z Krotoszyna wytwarza również takie produkty.
malarz
- 05:14 poniedziałek, 16 grudnia 2019 | linkuj
Komentować mogą tylko zalogowani. Zaloguj się · Zarejestruj się!