Pierwsza śnieżyca w sezonie :) i to jeszcze w Białej Dolinie (Szklar. Por.) /Hrgn/
Poniedziałek, 2 grudnia 2019
Kategoria Nielicho, Podjazdy >20%
kilosy: | 45.94 | gruntow(n)e: | 0.10 |
czasokres: | śr. km/h: |
Kotlina bezśnieżna, początki Szklarskiej przyprószone, a centrum przywitało mnie małą śnieżycą. :) Oraz ww. sówkami. ;))
Siedziałem i wcinałem popcorn... ;)))
24% po śniegu... a i po zlodowaciałym śniegu też tam jeżdżą O_O
To małe miasteczko ma aż 3 "przydomowe" piekarnie - własnie nawiedziłem ostatnią z nich:
Nie jest to jasna strona Szklarskiej, choć praktycznie w samym centrum... :/
Tuż obok:
Następnie 17% podjazd po bruku w padającym śniegu - wjechane bez żadnych problemów. ;p
Huragan znów zrobił swoim hejterom pod górkę. ;)))
Właśnie rusza remont głównego dworca PKP w Szklarskiej (Sz.P. Górna):
Tamże pociąg do Poznania, w którym jechała aż 1 osoba...
I piętrusek z bliska - takim to nawet i do P-nia bym się przejechał...
Na mokolotywce - wielkie zaskoczenie O_O
Ponad 50 roków na służbie?!! Ciekawe, ile w niej z oryginału... No i jaki to ma przebieg? :D Pewnie jest to R1973 wśród lokomotyw. ;))
Jadziem dalej ;>
I cyk! Biała Dolina (na wysokości ~700m) - nareszcie ją nawiedziłem:
Rzec by można - najwyżej położona "zwykła" okolica - przy dużym warsztacie samochodowym jest nawet traktór:
a przy małej hurtowni mat. bud. jest malutki wózek widłowy. :) W kategorii traktorów Szklarska zdecydowanie wygrywa z Karpaczem, natomiast w kategorii widlaków jest 1:1 :)) Tego nie powiedzą Wam w żadnym przewodniku! ;ppp
I na koniec jeszcze rzut oka na centrum (po lewej widoczne bloki o_O ):
Ce(me)ntrum Szklarskiej Poręby © Morsowy
Śnieżek złapał mnie w trakcie podjazdu i zapomniałem zapiąć kurtałki :) aż mi napadało "za pazuchę". :)
Tym nie mniej w drodze powrotnej (35-55 km/h przy ok. +1*C przez dobre parę kilometrów) - zupełnie nie poczułem żadnego chłodu. Oczywiście adidaski za 39 zł i te sprawy.. :))
Kącik statystyczny nareszcie z kompletem najważniejszych danych - ileż to marzyłem o takich czasach, przeglądając blogi górskich wymiataczy...
Podjazdy: 522m
Nachylenie maks. 17%
Prędk. maks.: 55,11 km/h
Maks. wysokość: 712 m
Temp. od +0,7 do +3,0
Komentarze
Wszystko się będzie kalkulować, jeśli napiszę, że EU07-046 miała w latach 80 poprzednią naprawę główną.
Ilość napraw piątego poziomu utrzymania jak również przebiegi pomiędzy naprawami lub czas jest określony oddzielnie dla każdej serii pojazdów w Dokumentacji systemu utrzymania (DSU). oelka - 19:04 wtorek, 31 grudnia 2019 | linkuj
Ilość napraw piątego poziomu utrzymania jak również przebiegi pomiędzy naprawami lub czas jest określony oddzielnie dla każdej serii pojazdów w Dokumentacji systemu utrzymania (DSU). oelka - 19:04 wtorek, 31 grudnia 2019 | linkuj
Wpis świadczy o pobycie w raju a foty i % mówią, że to hardkorowy świat i jeszcze ta śnieżna biel, to już hardkor x dwa a po za tym parę smaczków wyłapałeś, przede wszystkim sówki wymiatają.;)))
nahtah - 15:57 niedziela, 8 grudnia 2019 | linkuj
Trzeba zatem pisać petycję coby zmienili trasę tego pociągu => niech jeździ do Kato :) Chętnie się bym piętrowcem przejechał :)
Śnieg w górach? Mogę oglądać na okrągło ale sorki => sówki (ze zdjęć) są najlepsze :) :PPP Lapec - 09:58 niedziela, 8 grudnia 2019 | linkuj
Śnieg w górach? Mogę oglądać na okrągło ale sorki => sówki (ze zdjęć) są najlepsze :) :PPP Lapec - 09:58 niedziela, 8 grudnia 2019 | linkuj
Każda lokomotywa ma określone przepisami przebiegi międzynaproawowe i ilość napraw jakie musi i może przejść. Nie się więc jeździć w nieskończoność. Limitem jest ilość kilometrów pomiędzy naprawami lub określony czas liczony w latach. W pewnym zaokrągleniu można przyjąć (bo szczegółowo jest to określone dla każdej serii inaczej), że pomiędzy naprawami głównymi lokomotywa może przejechać ok. 1,5 miliona km. A rewizyjnymi ok. 500 tys km.
W przypadku EU07-046 naprawa główna połączona z modernizacją przeprowadzono w 2012 roku. Została wówczas przebudowana na EP07-2001, ze zmianami w aparaturze elektrycznej, więc z oryginalnej EU07-046 zostało pudło i ostoje wózków, reszta już nie koniecznie. Obecnie może mieć na koncie przebyte koło 2 mln kilometrów. oelka - 11:08 sobota, 7 grudnia 2019 | linkuj
W przypadku EU07-046 naprawa główna połączona z modernizacją przeprowadzono w 2012 roku. Została wówczas przebudowana na EP07-2001, ze zmianami w aparaturze elektrycznej, więc z oryginalnej EU07-046 zostało pudło i ostoje wózków, reszta już nie koniecznie. Obecnie może mieć na koncie przebyte koło 2 mln kilometrów. oelka - 11:08 sobota, 7 grudnia 2019 | linkuj
Niecodzienne rymowanki na drzwiach i zdumiewające godziny otwarcia, od 11:11 do 17:17 :)
PS. Dodatkowa garść informacji o lokomotywie, którą sfotografowałeś. malarz - 05:27 sobota, 7 grudnia 2019 | linkuj
PS. Dodatkowa garść informacji o lokomotywie, którą sfotografowałeś. malarz - 05:27 sobota, 7 grudnia 2019 | linkuj
Komentować mogą tylko zalogowani. Zaloguj się · Zarejestruj się!