Takie tam po bułki ;) (przełom Kotliny i Karkonoszy) /Kross/

Sobota, 23 listopada 2019
Kategoria Nielicho, Standardowo
Pojechałem po zwykłe zakupy do Piechowic (14 km) które też byłyby bardzo zwykłe, gdyby nie ich niezwykłe położenie - dosłownie i wyraziście u stóp Karkonoszy. Mało gdzie tak wyraźnie oddzielają się góry od doliny/kotliny:

/dla geograficznych Lajkoników: po prawo - Kotlina Jeleniog, po lewo - Karkonosze/

/za tą górką jest Szklar. Por., tudzież Szrenica i Śnieżne Kotły *-* ale stąd nic nie widać - nawet słońca xD/

/zawsze to jakieś zdjęcia gór :) niby tylko podstawa, ale dająca podstawę do komentarza użytkownika 'Lapec' ;] /
Granica Karkonoszy to jasna strona Piechowic. Jasna strona Piechowic istnieje. ;))
Chciałem dobrnąć do Szklarskiej, ale nie zdążyłem, głównie przez to złudzenie, że na północnych zboczach gór jest teraz zawsze albo świt, albo zmierzch... Ciekawie się musi żyć nad taką rzeką: ciemno, zimno i wilgotno. :> To by wiele wyjaśniało... ;)
I żeby nie być gołosłownym - dla zabawy przeanalizowałem "strukturę demograficzną" klientów sklepu: poza mną było 6 emerytek i 2 emerytów. I to wszystko... o_O