Cieplicka giełda prawie wszystkiego ;) /Kross/

Niedziela, 29 września 2019
Zaczynam wciepywać śmieciowe dystanse ponieważ przez te moje zbiorówki zagrożona jest miesięczna norma komentarzy. ;p W sumie to nie tylko przez nie.. ;)
Na giełdzie w Cieplicach jak zwykle było wszystko, oprócz tego, czego szukałem (rowerowe Dębice, zabytkowe polskie rowery oraz motywy z morsami :) ).  Był nawet klasyczny Janusz w sandałach i skarpetach. :))

I to jest prawdziwy kolega - w nagrodę pogadam z Panią Zimą, coby nie katowała zbytnio Katowic. ;))
- 22:03 wtorek, 8 października 2019 | linkuj
To masz jeszcze jeden komentarz :P
- 16:01 wtorek, 8 października 2019 | linkuj
Yurek - dawałem już kilka zdjęć z tamże. ;>
Różnica jest olbrzymia - jest to jedyna giełda w Polsce (a może i na świecie), z której rozciąga się prawie pełna panorama Karkonoszy. ;) Odległość zaledwie 5 km płaskiej ziemi. ;]
- 21:31 niedziela, 29 września 2019 | linkuj
Choć jeden widok ogólny na giełdę dałby nam pogląd, o czym piszecie. czym np. różni się od innych takich miejsc?
- 21:27 niedziela, 29 września 2019 | linkuj
Dawno temu odwiedziłem po raz ostatni ową giełdę. Faktycznie, było tam wszystkiego w bród, można dostać oczopląsu.;)))