Zbiorówka z 2 czy tam 3 tygodni... /Hrgn/

Niedziela, 30 czerwca 2019
Kategoria Nielicho, Standardowo

Zalegałem z wpisami głównie przez upały. Z jazdą też średnio było, głównie wieczory i poranki, w miarę możliwości.
Z ciekawszych akcji to Festiwal Lnu i Rękodzieła na zamku w Łomnicy, tudzież odważyłem się w końcu na zakupy w "kozim" sklepie w tejże Łomnicy. Chyba jedyny taki sklep...

... i ceny: gała lodzika z jagodami za 7 zł, jogurcik 200 ml też z jagodami za 6 zł. o_O
Za to ileż tych jagód było! Pół na pół normalnie. :)
W smaku niezłe, choć wielkiej różnicy względem mleka krowiego wielkoprzemysłowego nie stwierdziłem. Być może to przez ściśnięte gardło (przez te ceny). ;D ;p

Wpadłem też na wyścig wraków, tamże sfociłem nareszcie najciekawszy okaz tuningu, jaki znam - klasyczna, radziecka ciężarówka wielce gustownie przerobiona na pick-upa *-*

Trafiłem także na podgórskie traktorki w akcji :)
Ten jest w Podgórzynie - sianokosy ze śniegiem w tle :)

... a ten dosłownie na metry od granicy Karpacza, choć nijak na to nie wygląda. ;)