Alpaki i sprzątanie (Szklar. Por. Dol.) /Kr/

Piątek, 29 marca 2019
Kategoria Nielicho, Standardowo
Moje uczucia do Szkl. Por. Dolnej są wciąż silne, jak za pierwszym razem (1 rok temu). :) ;p
Taka "nieodkryta", malownicza, urozmaicona.. przywitałem się z alpakami, które szanuję, bo pochodzą z Andów z zabójczych wysokości: 3500 - 5000m). W Szklarskiej żyją niemal najniżej, jak się da, czyli nawet nie na 500 m - niewyobrażalna wręcz różnica :O

Był i śnieżek - po 2 miesiącach odwilży, raptem 100 m powyżej Kotliny! :O
Tymczasem w Szklarskiej Porębie Dolnej...
Tymczasem w Szklarskiej Porębie Dolnej... © Morsowy

W drodze powrotnej do DK3 tradycyjnie już prowadziłem z buta (nachylenie kilkunastoprocentowe) lecz czasu nie marnowałem, bo  tradycyjnie zbierałem po drodze śmieci - wyszła cała sakwa szkieł i jeszcze wiele zostało. :((

Ośrodek Orla Skała na szczycie Orlej Skały - poniżej spalona, reliktowa karczma sądowa po rozebraniu:

"W nagrodę" mogłem się chociaż naoglądać Śnieżnych Kotłów z "bliska". ;)

Krajowa Trójka w tej okolicy nijak nie jest niwelowana na pagórkach - ostatni pagórek przed/za Karkonoszami:

Tutaj prawie nigdy nie mam Vmax poniżej 50km/h, no chyba że pod wiatr (nawet na zużytych Dębicach, i to bez pedałowania!).

Tymczasem w Kotlinie wesoło pyrkotają traktorki - nie tylko na miejskich polach, ale i np. na osiedlu:

/z pługiem po osiedlu edzie, żaden tam komunalny czy transportowy :) /

Na mojej dzielni...
Tym razem napisy autentyczne ;)
Tym razem napisy autentyczne ;) © Morsowy

Na krokusy znów nie starczyło czasu. ;p