Słoneczny mróz ;) /Hrgn/

Poniedziałek, 21 stycznia 2019
Kategoria Nielicho, Standardowo

Jednak dobrze mówiłem, że facet w galerii z rowerem był Januszem ;))

Ostatnio mają chyba dni otwartych drzwi ;))

W łaźni mej, w której nie ma ogrzewania (za to są 2 zewnętrzne ściany i ani jednej ogrzewanej) temp. zeszła już do 5*. Póki co - wciąż na plusie. ;) Dziś już widać parę z nozdrzy. :]

Niby jest słonecznie, ale góry są przymglone i prawie ich nie widać, nawet jak podjechałem na odległość 5 km. :/

Okazuje się, że jednak dobrze zgadłem, że na wykarczowanej łące na mojej dzielni, koło głównej ulicy, wybudują Bricomarche :O Mówcie mi Mors-tradamus. ;))
Dzięki tej inwestycji Pepiki nie będą musieli już jeździć na nakupy budowlane krajową trójką na drugi koniec miasta, tylko będą korkować moją dzielnicę i miejskie drogi. ;p

Tym bardziej zabawne, że nawet z obiektów wojskowych od ładnych paru lat zniesiono taki zakaz (za SikoRUSkiego). ;p
- 12:44 sobota, 26 stycznia 2019 | linkuj
I jeszcze cudowny zakaz fotografowania, chyba że to dotyczy tylko aparatów fotograficznych, a komórką już można ;)
- 11:31 sobota, 26 stycznia 2019 | linkuj
Albo na monocyklu :]
- 09:23 wtorek, 22 stycznia 2019 | linkuj
Fajnie, z piwkiem, kotem i deskorolce można :)
- 06:27 wtorek, 22 stycznia 2019 | linkuj
To nie jest znak drogowy, więc nie wiadomo do końca, co wyraża. :)

No ogólnie nie ma co porównywać 15 i 35-latek. ;) Chodziło mi tylko o zmianę osobowości (pewność siebie, medialność).
- 21:21 poniedziałek, 21 stycznia 2019 | linkuj
Nie masz racji Morsie, co do januszaw w galerii. Ten piktogram na drzwiach zakazuje jazdy rowerem, a nie prowadzenia roweru. ;)
A Majkę na plakcie w fotoszopie zrobili, więc nie ma co porównywać.