Śnieżyca za śnieżycą /10-12.XII.2018, Hrgn/

Środa, 12 grudnia 2018
Ze szczególną dedykacją dla naszych starszych kolegów. ;)

No i mam, czego chciałem, zamieniając "Kalifornię" na "Alaskę" - śnieżyca za śnieżycą, :D
Aktualnie w Jeleniej pojęcie "okienko pogodowe" oznacza umiarkowany opad śniegu. ;]
Chociaż było też okienko pogodowe w postaci telebimu z reklamą tropikalnej wycieczki - swoiste okienko na tle śnieżycy. ;)
Zdjęcie tegoż nie wyszło, ale załapała się następna reklama - czysty demotywator - okazuje się, że tyle jazdy w śniegu, to jeszcze nie to. ;)

A tu kącik reliktów - choinki przywiEzł klasyczny Żuk. Tylko białe tablice psują klimat lat 70/80tych. ;)

Dziś na tym parkingu facet w wielkim Jeepie potrącił pieszą kobietę, aż huknęło - a ona, jeszcze leżąc w brei, już wołała "nic się nie stało, nic się nie stało!". xD

A wczoraj autobus miejski potrącił żula (na 99% żul wtargnął) - też widziałem prawie bezpośrednio. o_O Ogólnie to ostatnio w tym mieście zabito już troje pieszych, i to wszystkich na pasach. o_O
No i jedzie karetka na bombach przez centrum miasta, ijo-ijo, główne skrzyżowanie (z DK3) całe się zatrzymuje, a jedna księżniczka twardo wbija się na zebrę, bo akurat zaświeciło się jej zielone - centralnie pod pędzącą karetkę!!! O_O
Karetka po hamulcach, prawie się zatrzymuje, z ledwością ją omija, a księżniczka jeszcze wielce zdziwiona i oburzona! O_O
Tak to jest, jak niektórym całe życie wszyscy ustępują. ;))

Czyli - jak rozumiem - kupowanie na wyprzedażach w Lidlu czy Biedrze jednak jest postawą patriotyczną? :)
- 22:38 poniedziałek, 17 grudnia 2018 | linkuj
Sam jesteś szkodnikiem ;p oszczędziłem polskiej gospodarce na kosztach utylizacji odpadów, wszystko się bilansuje. ;p
- 09:43 poniedziałek, 17 grudnia 2018 | linkuj
"Obcy" zamiast wyrzucić na śmietnik - dostali kilkadziesiąt groszy. Polski sklep zamiast zarobić kilka złotych - nie miał klienta.

Jesteś szkodnikiem polskiej gospodarki! :)
- 22:47 sobota, 15 grudnia 2018 | linkuj
Nie zarobili! A wręcz stracili. ;p
- 22:39 sobota, 15 grudnia 2018 | linkuj
Nie, dałeś zarobić "obcym", zamiast patriotycznie przepłacić w polskim sklepie :)
- 22:04 sobota, 15 grudnia 2018 | linkuj
Ale jak wyrzucą, to straci też środowisko. :) Najważniejsze, że sumarycznie to finansowo na mnie stracili. :)
- 00:44 sobota, 15 grudnia 2018 | linkuj
Ciekawa logika. Nie uważasz, że gdybyś nie kupił, a musieliby to wyrzucić, straciliby więcej? :)
- 21:38 piątek, 14 grudnia 2018 | linkuj
LOL :D:D
- 09:31 piątek, 14 grudnia 2018 | linkuj
Ale charakter(ek) się zgadza ;) Z połamanymi witkami, przetrąconym kręgosłupem, ale "nic się nie stało" ;]
Evita
- 07:09 piątek, 14 grudnia 2018 | linkuj
T-king: więcej na mnie tracą. :)

Ty chyba w życiu zadupia nie widziałeś...

Evita: nie była podobna do Cb. ;)
- 00:06 piątek, 14 grudnia 2018 | linkuj
Czyli kupujesz jednak w OBCYCH sklepach, mamy Cię :)

Okolice Warszawskiej/Miarki nie są zbyt rozbudowane w ulice, zadupie to zadupie :)
- 21:47 czwartek, 13 grudnia 2018 | linkuj
Czuję powinowactwo genów z panią leżącą w brei - współczując bardzo ;) Wypadku, nie powinowactwa ;] Tyle, że ja już jednak po latach doświadczeń najpierw krzyknę "k***a".
Evita
- 11:28 czwartek, 13 grudnia 2018 | linkuj
Z ciekawostek, to znalazłem swego czasu "mieszkanie" w GÓRNYM Karpaczu za 48k pln, czyli 4-5 razy taniej, niż najtańsze w tymże mieście - haczyki? 8 m kw w tym prysznic, i zupełny brak WC :OOO
- 23:21 środa, 12 grudnia 2018 | linkuj
Nawet nie wiesz, na jakiej ulicy mieszkam, a się wypowiadasz. ;p
No własnie to mnie przerażało w Kowarach najbardziej. ;p

Czasem obczajam przeceny produktów z kończącym się terminem - dziś np. wyszarpałem serek "Bieluch" za 0,43 PLN :D nie ma opcji, żeby coś na tym zarobili. :D
- 23:17 środa, 12 grudnia 2018 | linkuj
W sumie zamieszkałeś na wsi w mieście, to Ci trzeba przyznać :) Ale w Kowarach mogłeś poszukać dłużej, tam jest spora społeczność Romska, wystarczyło się wkupić w łaski i coś by się znalazło :)

Już widzę, jak nic w Tesco nie kupiłeś :)
- 23:06 środa, 12 grudnia 2018 | linkuj
Chciałem zamieszkać w jakiejś wiejskiej dzielnicy lub w małym mieście (Kowary, Piechowice), ale tam jest minimalna podaż mieszkań, więc wyszło jak wyszło. ;p

Z tym Tesco już tłumaczyłem, ale chętnie powtórzę - nawiedzam często... bo mają darmowego klopa. ;p Jednym słowem - g#wno ze mnie mają. ;ppp
- 22:31 środa, 12 grudnia 2018 | linkuj
Chciałeś życia w mieście, to masz - takie sytuacje to niemal codzienność. Ja kiedyś widziałem wypadek śmiertelny, gdy babcinka wleciała na czerwonym pod autobus. Zdecydowanie średni widok :/

Jak tam wizyta w niepolskim Tesco? :)