6,7 i 9.XII /Hrgn/

Niedziela, 9 grudnia 2018
Takie tam po mieście:

Jedno z wielu upadłych stoisk na targowisku miejskim - z dedykacją dla entuzjastów wyprowadzania pieniędzy za granicę. ;p

Społemów mało w Jeleniej, ale ten daje radę - ma nawet automatyczne drzwi. ;p I wbrew antypolskiej propagandzie, ceny są całkiem normalne, a czasami nawet poniżej (izotoniki 0,7 L z rowerem na etykiecie za 0,99). ;p Do tego brak kolejek, no ale co kto lubi. ;))

Przekazuję dalej. ;) Ktoś wydał tysiaka za taki żarcik słowny, to niech się nie marnuje. :>

Ktoś porzucił (albo zgubił) literki. :) Podejrzewam, że to nasz były jeleniogórzanin - to by wiele wyjaśniało. :) Zza tto jaa mamm ichh terrazz zaa dużżo. ;)

Dowód, że Komor to sługa szatana. ;p

Ten Komor to chyba teraz robi mapy dla Google'a ;) bo takie coś znalazłem:

Chociaż znam gościa, co miejscowości kończące się na -ów zapisuje "-uf" i to mimo że mieszka blisko takowej i często tam bywa, bo ma w niej rodzinę. Nowa inicjatywa polityczna Petru czeka na takich z otwartymi rENkoma. ;p

"Nasi" - hmmm :)

Nie wiem czemu specyficzny ekshibicjonista, ale pewnie wiesz więcej niż ja :)
- 22:23 poniedziałek, 10 grudnia 2018 | linkuj
Y55: zapomniałeś o "git" ;) Też się bawiłem tymi literkami, i to czysto fizycznie. ;)

T-king: tamci nie są nasi. ;)

Ten specyficzny ekshibicjonista ;) jeździ już tak po kraju co najmniej 9 lat - coś czuję, że nie przestanie, dopóki wszyscy nie zobaczą. ;)

Sam wyglądasz średnio! ;p
tras,

scrabble
- 20:18 poniedziałek, 10 grudnia 2018 | linkuj
Nie wiem, o jakim byłym jeleniogórzaninie klikasz - o Tomaszu Kammelu czy Arturze Orzechu? :)

Na tego PO PATRZA kiedyś, daaaawno temu, popatrzyłem w Poznaniu :)

A co do miejsc w Google, to ulice może nie, ale takie szkoły czy inne miejsca mogą dodawać użytkownicy. a póki ktoś nie zgłosi błędu, to może wisieć babol na babolu.

Aha, to Rondo straszyło już za komuny - teraz nawet po liftingu wygląda średnio. Jako ciekawostkę dodam, iż aż do bodajże poprzedniego roku nie było obok... ronda :)
- 19:45 poniedziałek, 10 grudnia 2018 | linkuj
Nieźle. To chyba jakaś grubsza historia...
- 14:29 poniedziałek, 10 grudnia 2018 | linkuj
Gógiel w Łodzi też ostatnio coś namieszał, stworzył ulice których nie ma, powyznaczał trasy samochodowe podwórkami kamienic.