Падает снег /Ураган/ (17-19.11.2018)

Poniedziałek, 19 listopada 2018
Tyle tych ruskich na mieście, że człowiek już nawet pisać zaczyna cyrylicą. ;D;D
Byłem pierwszym rocznikiem w podstawówce, którego nie uczono już "ruskiego", ale podstaw nauczyłem się sam, bo ułatwi mi to poszukiwania mamutów na Syberii - taka była moja inspiracja do nauki. :D

Dobre wieści dla polskiego handlu w Jeleniej i nie tylko, bo w skali kraju zamknięto już sporo Teskaczy. ;p

Aczkolwiek zamknięto to mniejsze jeleniogórskie Tesco, a na to duże (z galerią handlową) musimy jeszcze poczekać. ;))

Śnieg miał padać od niedzielnego popołudnia, trochę się opóźnił, ale jest. Z perspektywy lubuskiego to i tak bardzo wcześnie. ;)

Dziadek Mróz pozdrawia. ;)
PS. ten facet jest tylko 5 lat starszy ode mnie, a wygląda na mojego dziadka.. O_O

To był wyraz dezaprobaty dla zalewu ukraińskimi imigrantami - czytaj kontekstowo. ;)
- 18:45 czwartek, 22 listopada 2018 | linkuj
To nie jest żadne wytłumaczenie...to jest kiepska wymówka.
Tak broni i wspiera polską gospodarkę, a tu co ? promujesz Rosję :P
Katana1978
- 16:28 czwartek, 22 listopada 2018 | linkuj
Sama jesteś z rodowodem. ;p Wyjaśnienie masz w pierwszym zdaniu wpisu. ;p
PS. co ciekawe, adres strony z tym wpisem sam się "przetłumacza" na alfabet łaciński. :O
- 09:44 czwartek, 22 listopada 2018 | linkuj
Taki niby z Ciebie POLAK z rodowodem od 10 pokoleń, a tytuł po rusku piszesz.
Zdradziłeś naszą ukochaną ojczyznę, za którą twoi i moi dziadkowie wylali krew ....
:>
Katana1978
- 03:59 czwartek, 22 listopada 2018 | linkuj
Trudno mówić o polityce partyjnej na poziomie parotysięcznych samorządów gminnych, co innego w Jeleniej - raz, że siła "rażenia" większa, a dwa - zaangażowanie polityków z Warszawki. Wiadoma sprawa - zaangażowanie jest obustronne...
Tym razem to jednak nie BSy (Bezp. Samorz.). ;)

O tych zmianach w powiatach nie wiedziałem. :>
- 18:52 wtorek, 20 listopada 2018 | linkuj
A faktycznie, "brawo" dla "bezpartyjnych" :/ Jak widać na Dolnym Śląsku mają swoją ulubioną partię :)

Cóż, demokrację mamy, trzeba zacisnąć zęby i przeczekać.

"Bastion Układu" ma przyszłość nie tylko w Jeleniej, ale jeszcze w Karpaczu i Szklarskiej, tam na mojego "nosa" raczej PiS nie wygrywał.

ps. nie ma już powiatów ziemskich czy grodzkich. Jest po prostu powiat.
- 17:58 wtorek, 20 listopada 2018 | linkuj
No, lokalizację wybrali genialnie - niemal pośrodku niczego. ;))
Ale do najbliższej biedry jest ile? Kilometr? Ludzie sobie poradzą...

Ja tam czasem zajeżdżałem... bo w teskaczach są darmowe WuCety. ;ppp

Za 5 lat chyba będę musiał wziąć sprawy w swoje płetwy.. ;))

Chyba umknęła Ci informacja, że w powiecie jeleniogórskim (ziemskim) udało się powtórzyć sukces sejmiku dolnośląskiego i zawiązano koalicję z PISem na czele. :D
Tak więc samo miasto jest ostatnim bastionem Układu, ale do następnych wyborów ubędzie kolejne ~1,5 tys. wyborców, więc mój głos będzie coraz więcej ważył. :))
- 08:31 wtorek, 20 listopada 2018 | linkuj
Nigdy w tym Tesco Express (czy jakoś tak) nie byłem. Ale szkoda go, bo w tej okolicy (czyli na zadupiu) był jedynym supermarketem. A trzymał się dość długo, co oznacza, że się przydawał.

Mróz miał charyzmę porównywalną z nazwiskiem - widziałem na żywo :) Prawie 70% zdobytych głosów przez przeciwnika (jedynie ciut mniej tragicznego) w drugiej turze mówi samo za siebie. I pozwala myśleć o Jeleniej (i innych kluczowych miastach regionu) jak o jednak w miarę normalnym mieście na tle całego dolnośląskiego prowincjonalnego smętu :)