18. Jeleniogórska Parada Rowerów i powrót do Morsownii /Hrgn/

Sobota, 22 września 2018
Pierwszy raz się dałem uwikłać w jakąś masową imprezę rowerową, no ale mnie przekupili darmową koszulką. ;pp Fajna jest.
Bo darmowa. ;p
Tzn. raz w życiu już się uwikłałem, ale w Londku i niechcący. ;)
Ciekawe, że w Londku, przy wilgotniejszym klimacie, świszczących łańcuchów nie słyszałem, a tutaj - aż zagłuszały huraganowy wiatr. ;]
A właśnie - co do Huragana, to ta medialna impreza zmotywowała mnie do ogarnięcia tematu kierownicy, która po odmanetkowaniu wyglądała dość opłakanie, zwłaszcza przy porwanej owijce...
Zostawiłem 4 zl w lumpeksie, a jeszcze wytargowałem gumki-recepturki (co za głupia nazwa) do montażu no i cyk! Jedyna taka kiera...

Kolekcja jesień-zima 2018 ;p

Pozdro dla fanów Huragana. ;pp

Parada jak to parada - tempo było nawet niczego sobie (16-18) ;D aż nie wiem, jak małe dzieci dawały radę na małych MTB. ;p
Oczywiście, jak to przy nagłej zmianie pogody, część ludzi nie zmieniła ubioru (na letniaka) a część zmieniła o dwie pory roku w przód (widziałem kilka kominiarek ;D ).
Co ciekawe, było tamże kilka osób Bikestat-ecznych z rejonu Bolesławca, ale ich nie rozpoznałem. :( A poziomka 'nataha' to nawet przejeżdżała koło mnie. :/
Za to poznałem swojego sąsiada z Morsownii, który mnie nie poznał, i nawet nie miał pojęcia o moim istnieniu, choć zna całą moją rodzinę. :D
Nawet o moich monocyklach nic nie wiedział i nie słyszał - choć mam je już 6 lat i często trenowałem pod jego domem. xD
Ponadto, na trasie, po tematach rozmów rozpoznała nas kolejna osoba z Morsownii (kobieta w wieku "dojrzałym") - niezła ekipa, jak na 115 km odległości.
Obecny na imprezie prezydent Jeleniej zapewniał, że już w przyszłym roku główna DDR zostanie dociągnięta do Zabobrza na północy i do Sobieszowa na południu (czyli wszystkie główne dzielnice Jeleniej). Szkoda tylko, że to już poza jego odpowiedzialnością, bo w nadchodzących wyborach na prezydenta nie startuje. Ale obiecać coś może, w końcu 1300 osób słucha. ;))

Jedyne, co mi się wyraźnie nie podobało w tej paradzie, to konieczność hamowania, niekiedy nawet na trasie (np. przy zwężeniach drogi). ;pp

Załapałem się na kilka zdjęć w mediach ;p raz nawet na indywidualne ;pp ale nie zapodam, bom za skromny. ;pp
Za to tutaj Huragan załapał się do TV w charakterze mistrza drugiego planu:
"kocham ten rower" :D
- co stawia tę dziewczynkę w dość nieciekawym świetle - ludzie mogą pomyśleć, że jej kochany łowełek to ten Huragan z tyłu. ;D

Meta imprezy była w bazie wyścigu Maja Trophy, pono najbardziej prestiżowy w PL (?). Poszwendałem się po "miasteczku rowerowym", ale z darmowych rzeczy załapałem się tylko na okruch batona energetycznego, więc kiepsko. ;))

1300 ludzi walczyło z chłodnym wiatrem, a tymczasem pod namiotem Krossa jakaś Grażyna "jeździła" sobie na trenażerze. ;p;p

Muszę przyznać, że na żywo jest ładniejsza niż w mediach. :O <3 ;)
Szkoda, że była zajęta, to bym pokazał jej swoje nowe futro. :) Tzn. huraganowe.

Nie czekając na Maję i wyścig ruszyłem do domu, najpierw walcząc z wiatrem, a później z chłodem i ciemnościami - większość trasy na granicy hipotermii. :D Dojechałem coś przed 23 na tyle wychłodzony, że nawet ciepły prysznic mi nie pomógł. :D

Na zakończenie jeszcze motyw z Jeleniej - tak, to Łada Samara. Ukraińcy trzymają się mocno...

No i tym sposobem pobiłem już teraz swój życiowy rekord miesięcznego dystansu tudzież wyprzedziłem takich zawodników, jak K78 i T-king. Abstrakcja jakaś. ;p Na upartego mógłbym się nawet szarpać o miejsce w TOP10 września, ale ja nie z takich. ;pp

Przemieszkiwałem, nie "pomieszkiwałem" ;))
(deja vu - identyczna dyskusja była na sejmowej komisji śledczej między Komisją a tym młodym Sebą, co był słupem mafii reprywatyzacyjnej :D )

Centrum, ale poza ścisłym centrum ;) kierunek płd-zach. :>
- 22:38 czwartek, 27 września 2018 | linkuj
Chyba pomieszałeś, a nie pomieszkałeś :)

Spokojnie, wszystko przed Tobą. Napisz z ciekawości w jakiej części się zagnieździsz, podpowiem czego się spodziewać :)
- 18:27 czwartek, 27 września 2018 | linkuj
Sam powalasz ;p już parę dni przemieszkałem. ;p
- 06:45 czwartek, 27 września 2018 | linkuj
Jak zwykle Twoja logika powala :)

Najpierw pomieszkaj, potem nazywaj :)
- 21:14 środa, 26 września 2018 | linkuj
Być może pierwszy nabrałeś podejrzeń, ale jako ostatni się skapłeś. ;))
Myślę nad nazwą Morsownia 2.0 ;D;D
- 20:44 środa, 26 września 2018 | linkuj
Oj, chyba nie jako ostatni, a jeden z pierwszych, tylko wypierałem ze świadomości :)

Tylko błagam, nie nazywaj Jelonki kolejną Morsownią, bo zagryzę! :)
- 20:01 środa, 26 września 2018 | linkuj
A gdzie tam, T-king był ostatni, który się skapnął. ;D

Po co miałem mówić od razu - tak to przynajmniej wzmogłem uwagę czytelników ;p że o liczbie komciów nie wspomnę. ;))) A że przePROwadzam się dopiero po wyborach, to zapowiadało się długie grillowanie co mniej domyślnych. ;D;D
- 16:14 środa, 26 września 2018 | linkuj
Chyba Trollking już jakiś czas temu to odkrył :P
- 15:14 środa, 26 września 2018 | linkuj
Otóż to. Połowa internetów już wie o co kaman. Zamiast od razu powiedzieć, że przeprowadzasz się do Jelonki, to zrobiłeś z tego wielką tajemnicę wiary, a potem pretensje, że ktoś nie ogarnął, że to była mega wielka tajemnica ;pppp
- 10:44 środa, 26 września 2018 | linkuj
Pleciugą bym była, jak bym dyskrecji nie dochowała! :D A nie ma mowy o dyskrecji, jak się nie wie, że to wielka tajemnica XXI wieku :P I chyba połowa internetów biega, o co kaman, więc się odmorsuj ode mnie :D
Evita
- 07:12 środa, 26 września 2018 | linkuj
No właśnie, te koszulki - ładne są....nie powiem :D, :P
- 02:52 środa, 26 września 2018 | linkuj
Pomysł ciekawy, bo byś przy okazji wykręciła chyba 500+ na dojeździe ;)
A pomęczyć się warto, bo dają koszulki za darmo. ;))
- 20:47 wtorek, 25 września 2018 | linkuj
to może i ja tam wstąpię - Biała Szoska nie jeździła jeszcze na żadnej masie krytycznej :P
- 19:21 wtorek, 25 września 2018 | linkuj
Wstyd mi trochę, bo Ciebie rozpoznać po poziomce było jednak łatwiej, niż Tobie mnie po Huraganie. ;) Ale za rok planuję pojawić się na Wielkim Kole (mono), to wtedy każdy mnie pozna z kilometra. ;))
- 18:58 wtorek, 25 września 2018 | linkuj
Gdzie tam Cię rozpoznałem, otarłem się o tego "łosia" i w Twoim wpisie myślałem, że to Ty się przebrałeś i prezentujesz Huragana a wracając do rozpoznawalności, to w życiu Cię nie widziałem i szkoda, żeśmy sobie dłoni kiera w kierę nie podali.;)))
nahtah
- 17:54 wtorek, 25 września 2018 | linkuj
Monikaaa: dobra, dobra, "jakąś minutkę" to obczajałaś każde zdjęcie. ;D ;p

Natah: już się pogubiłem, kiedy żartujesz. ;] To jednak rozpoznałeś mnie tam?
- 17:28 wtorek, 25 września 2018 | linkuj
mors! W życiu nie przypuszczałbym, że mors może się w łosia przebrać, mnie można poznać po rowerze, nie ma z tym żadnego problemu ale jak chciałeś być rozpoznany, to zamiast rogów, kły założyć trzeba było. Otarłem się o Ciebie witając się z kolegą z Kowar i szukając znajomych w tym kolarskim tłumie ale morsa nie znalazłem a łosia żadnego nie znam.;))))

Kiera spoko.;)))
nahtah
- 15:41 wtorek, 25 września 2018 | linkuj
Owszem. Zdjęcia wszystkie przejrzałam, ale mord wszystkich nie obczajałam:p Może gdzieś jeszcze jesteś.
- 15:35 wtorek, 25 września 2018 | linkuj
No własnie - myślałem nad owym słynnym wpisem typu petarda, a jeszcze byłem na świeżo po akcji. ;ppp
- 13:53 wtorek, 25 września 2018 | linkuj
Ale na 9 jestem w tle, znakiem tego kopałaś zdjęcie po zdjęciu i obczajałaś mordę po mordzie. ;ppp
- 13:51 wtorek, 25 września 2018 | linkuj
Sromie - wiem ;) A od przekopywania połowy internetu, to jesteś tutaj Ty :P Mnie to zajęło jakąś minutkę. Nie wymagało to wielkiego zaangażowania. ;p A na 26 nie jesteś na którymś tam tle ;p

Katana - polecam się ;) hahahahahaha, skupiony może był :P
- 13:10 wtorek, 25 września 2018 | linkuj
@Evita: do zimy skompletuję. ;)

@Kijankaaa: sama jesteś dosyć niezła... pleciuga. ;ppp Prawie jak Evita. ;ppp
Co za przewrotność - najpierw 30 lat milczenia, a później przekopuje pół internetu, by odnaleźć zdjęcia ze mną na pięćdziesiątym tle. ;pp
Poza tym - jakie absolutnie - przecież pod aparat się specjalnie nie podstawiałem. ;p

@K78: ;ppp
- 13:07 wtorek, 25 września 2018 | linkuj
monikaaa :)) Dzięki :))) :)) w internecie nic się nie ukryje :D :D
Mors ma minę jakby petardę miał odpalić :P
- 13:00 wtorek, 25 września 2018 | linkuj
Elegansi kożuszek... ;) Masz resztę do kompletu? ;)
Evita
- 07:43 wtorek, 25 września 2018 | linkuj
No, dosyć niezły wpis ;p

Ty Morsie skromny? Absolutnie :P Zdjęcia nr 9 i 26
- 07:38 wtorek, 25 września 2018 | linkuj
Fakt, Twój avat nie pomaga... ;p;p ;))
- 07:10 wtorek, 25 września 2018 | linkuj
Najładniejsza rzecz w tym wpisie to chyba ta samarka. Choć i tak brzydka :P ;)))
- 06:39 wtorek, 25 września 2018 | linkuj
P83: na drugim jest Huragan. ;pp

T-king:
jak go zobaczyłem, to zapytałem: "Trollking, to Ty?" :))

Policjantki? ;)

Nie wiem, bo film taki niewyraźny ;)

K78:
Zależy jeszcze, jak był ubrany ;p - krótkie spodenki, skarpetki piętówki i trampki, a na górze podkoszulek i cienka bluza. ;p

Wiem, że kierownica jest kontrowersyjna, i o to chodziło. ;p
Na sezon zimowy jeszcze obleci - latem to owszem, byłaby gejowa. ;p
Chciałem przyoblec futerko baranka :) w końcu to baranek, nie? ;p Ale nie znalazłem. ;p

Sama jesteś żal i rozpacz - manetki w ramie to oldschool pełną gębą. ;ppp
- 21:13 poniedziałek, 24 września 2018 | linkuj
Kierownica gotowa do zimy, możesz bez rękawiczek jeździć :) a Mors to chyba ten na drugim planie w czarnych okularach za dziewczyną która kocha rower :)
paprykarz1983
- 19:56 poniedziałek, 24 września 2018 | linkuj
Żeby tylko skończyło się na pozdrawiających damach przy drodze....:P
Na filmiku niewyraźny typek to na 100% Mors - poznałam po googlach :P i po darmowej koszulce :P
- 19:10 poniedziałek, 24 września 2018 | linkuj
Ładnie wyszedłeś na pierwszym zdjęciu :)

Z tym futerkiem na kierze będą Cię pozdrawiać damy stojące przy drogach :)

Maja spoko, ale impreza taka, których nienawidzę. Dobrze, że choć ta Jelenia łagodzi przekaz :) Aha, na filmiku to nie Ty tam taki niewyraźny drepczesz w kierunku Huragana? :)

Miesiąc się jeszcze nie skończył, ale nie planuję dłuższych wypadów, więc jeśli dalej będziesz zastępował transport publiczny, to faktycznie możesz być wyżej :)
- 18:13 poniedziałek, 24 września 2018 | linkuj
Mors zmarzł ...baaa... prawie zamarzł powyżej 0 st - szok i niedowierzanie - to prawie jak ta zapowiedziana wczorajsza petarda :D :P -zaskoczenie ma maksa !!
Co sex na mieście czy tam w krzakach w ogóle mnie nie zaskoczył - to, to że było zimno Morsowi bardzo :D
Musiałam czytać 2x żeby się upewnić czy śnię, czy dobrze zrozumiałam :P - a rzadko to robię bo czas leci ....inne blogi też czekają aż je odwiedzę :P

Kierownica ujdzie - trochę gejowo to wygląda - ale ujdzie - futerka zwykle,to niewiasty zakładają....więc nie wiem jak to skomentować....by przykro Morsowi nie było :>
Pięknie nie jest - ale można powiedzieć, że kierownica odbiła się już od dna swojej brzydoty ;> kto wie może na następną Masę mors założy wypasioną normalna owijkę ...

Za to te manetki na ramie ......żal, rozpacz, masakra, smutek - co ten Huragan Ci zrobił Morsie ?? że go tak upiększyłeś ?

ps _ też widziałam już rowerzystów w zimowych kurtkach czapkach i szalikach .. :P
- 16:14 poniedziałek, 24 września 2018 | linkuj
Ty jestyeś Mors, czy łoś? Ale bez względu na wzgląd i tak niezłas fotorelacja Ci wyszła. Kierownica Huragana to teraz mistrzostwo świata - nawet Katana powinna przestać się czepiać. :)