Srogi wycisk w trasie do Jeleniej i akcja +18 tamże /Hrgn/

Kategoria Nielicho, Odkrywczo
Kolejarze go nienawidzą...

Jedyne, co ostatnio kursuje między Moroswnią a Jelenią, to moje rowery. ;D
Ani blabla, ani PKP, ani PKS. :/ Tzn. jest pociąg, ale z objazdem przez Wrocław, co wychodzi niewiele szybciej, niż rowerem :O i o wiele drożej, więc dziękuję. ;p
A tym razem bardzo nie chciałem jechać rowerem, bo prognozy były masakryczne: 30*C w cieniu (w słońcu doszło nawet do 35.6!), cały czas aż do Lubania pod silny wiatr (ok. 30 km/h), pod słońce no i pod górkę: 230m wzwyż (licząc do Jeleniej).
Do tego pełny plecak na plecach, a jakby było mało atrakcji, to jeszcze trafiłem na odcinek ze świeżym, lepkim asfaltem, który spowolnił mnie z 14 do 11 km/h a i to z wysiłkiem. :D
I jeszcze zacząłem kombinować ze skrótami i objazdami, które po dobrych kliku kilometrach jazdy... nawet mnie cofnęły kawałek. ;]
A czas leci, słońce świeci (spiekłem się jak prosiak na ruszcie)...
Wg scenariusza, od Lubania miałem jechać na wschód, z wiatrem, przed nadciągającym z niemiec frontem ;)) ewentualnie, jakby front już nadciągnął, to wsiąść w pociąg do Jeleniej.
Front był ledwie na horyzoncie, więc uznałem, że zdążę - szkoda tylko, że nogi już się wyprztykały na walce z wiatrem, a zamiast zapowiadanego wiatru w plecy, dostałem przedburzową ciszę i duchotę. :D
Końcówka w całkowitych ciemnościach, z potężną, burzową chmurą już nad głową i do tego strome zjazdy 50km/h + ;]
Nawałnica (wiatr) pojawiła się dopiero 100 metrów przed końcem trasy - nic nie pomogła, za to napęd i ja najedliśmy się piachu i pyłu. ;]
Tyle dobrego, że lunęło, jak już byłem pod dachem - od minuty...

Wsi spokojna, wsi wesoła, czyli zdjęcia z trasy:

- zawsze uważałem, że Osiecznica to wyjątkowo spokojna okolica...

- prywatny skansen w parafii Tomisław. No więc sławię. ;))

- "Seba" prawie bloga tu napisał ;D

Dostałem konkretny wycisk, jak rzadko kiedy. A zamiast spokoju, usłyszałem z pokoju...

Tylko dla czytelników 18+

... pod budynkiem jakieś pokrzykiwania i ogólnie pijackie klimaty.
Pod drzwiami zamelinowali się "Seba z Karyną": piwsko, papierosy, bekanie, bełkotanie i Britney Spears na youtubie w komórce...
Po chwili, przez pół-przeszklone drzwi, na wyświetlaczu komórki zobaczyłem kobiece majtki. Nie, nie Britney...
Tak - zrobili "to". 2 metry od chodnika i 4 od ulicy, w trakcie burzy, w świetle ulicznych latarni...
Myślałem, że w południowym lubuskim widziałem już wszelką degrengoladę, a jednak...
Oczywiście rano walały się po nich śmieci, łącznie z chusteczkami... -_-

Jednak zna się na rzeczy. ;p

No, widać ślady tej Pragi po dziś dzień... ;p ;)
- 22:25 czwartek, 27 września 2018 | linkuj
No, :).... jedna na drugą ... ::P. "D
A tekst "ciepłe siostry" fajnie brzmi :D :P - fajniej niż "lesbijki" :P

Morsie wiedz, że i tak miałeś szczęście - całą młodość i dzieciństwo mieszkałam na Pradze, niedaleko Brzeskiej i Szwedzkiej (może słyszałeś legendy i opowieści z warszawskiej Pragi) - te ulice i ta dzielnica były w latach 90 i 80 za najbardziej niebezpieczne.
Miałam takich niegrzecznych kolegów - więc wiem, że prawdziwy Sebix tak łatwo by nie odpuścił ....
- 17:41 czwartek, 27 września 2018 | linkuj
Że napalone? :D
- 15:31 czwartek, 27 września 2018 | linkuj
O lesbijkach wiem tyle co każdy :P, a ciepłe dlatego, bo są nagrzane :P

Nie mam sił już do Ciebie Morsie ....
- 15:13 czwartek, 27 września 2018 | linkuj
Pytaj Katany, chyba jest dobrze zorientowana w tych sprawach. ;p ;)

K78: sama r******l sobie telefon na czole ;D;D hehe ;) dopiero co Ci tłumaczyłem, jak mi wmawiałaś ten telefon, że go przy sobie nawet nie miałem, a Ty znów swoje wymyślasz, załamka.... :/
A Seba oczywiście, że próbował ze mną "inaczej rozmawiać", ale drzwi od budynku były zamknięte na klucz, w dodatku dość masywne. Ale szarpał klamkę jak #ehowi! ;pp
- 06:38 czwartek, 27 września 2018 | linkuj
No to ja się domyślam, że chodzi Wam o lesbijki. Tylko dlaczego ciepłe? :P
- 05:46 czwartek, 27 września 2018 | linkuj
Sam Morsie hamuj swoje kopyta, płetwy i Krossa.
:P
Masz szczęście, że trafiłeś na Sebę, co był leszczem, bo prawdziwy Seba nie traciłby czasu na rozkimanie czy ty to nagrywałeś czy nie, w najlepszym wypadku zabrałby Ci ten telefon i go r******ł na twoim czole ....także się ciesz, że ta akcja skończyła się tak, że masz dużo komciów na blogu. :>
- 21:25 środa, 26 września 2018 | linkuj
Ciepłe siostry = lesbijki
- 20:12 środa, 26 września 2018 | linkuj
Aż tak to mi się nie nudzi. Pożyję bez tej wiedzy :P
- 19:47 środa, 26 września 2018 | linkuj
Trza było być na bieżąco! ;ppp
Wykop sobie mój wpis o Dębie Chrobrego, dasz sobie radę sama, w końcu sporo trenujesz. ;pp
- 19:44 środa, 26 września 2018 | linkuj
Jakie ciepłe siostry, bom nie w temacie:D
- 19:23 środa, 26 września 2018 | linkuj
A ciepłe siostry myzialy się publicznie, ale w ubraniach. ;pp
I też się zgorszyłem, ale w innym wymiarze. ;ppp

I nie jakieś tam drzewo, tylko Dąb Chrobry!!! ;ppp
- 19:12 środa, 26 września 2018 | linkuj
Nie pij tyle i hamuj kopyta. ;ppp

Seba to raczej wyszedł z założenia, że jak dają, to się bierze. ;)) ;p
A Karyna? Trudno zgłębić. ;) Jak się skapła, że ich widzę, powiedziała tylko (nomen omen) "ja pie#@lę" i poszła sobie. A Seba zaczął rozkminiać, czy ich nagrywałem, bo jesli tak, to będę miał kłopoty. ;D xD

PS. sama skończ jakieś studia. ;pp
- 19:10 środa, 26 września 2018 | linkuj
Dobra ...dobra ...Morsie już nie wymyślaj ;P

Zamurowało Cię - a niedawno "ciepłe siostry" spotkałeś przy jakimś tam starym drzewie i takiego zgorszenia nie było. A tu normalnie jak dewotka-mocherka, zmieszane ze starym kawalerem którego żadna nie chciała rozdziewiczyć :P
:D
Może Sebix lubi brutalne, prostackie łobuziary - więc Karyna starała się jak tylko mogła zadowolić swojego chłopaka :P
A tak normalnie to skończyła studia w akademii sztuk pięknych, medyczne, stomatologiczne i prawnicze. Jest prawą ręką prezesa i jednocześnie jest szpiegiem ruskiej mafii ...
- 18:51 środa, 26 września 2018 | linkuj
Dobra, dobra, po ilości Waszych komciów od razu widać, że historyjka Was poruszyła, jak żadna inna na BS. ;ppp Ale łapki na kołderkę! ;pp
- 18:42 środa, 26 września 2018 | linkuj
I prezesa jeszcze na doczepkę. Ale by było ;)
- 18:39 środa, 26 września 2018 | linkuj
Trzeba było się dołączyć. :P
- 18:21 środa, 26 września 2018 | linkuj
Dupacja. ;p Musiałem obczaić, co się tam dzieje, a sytuacja była rozwojowa. ;p Poza tym, to zamurowało mnie, więc odejść nie mogłem. ;p
A ta Karyna była nawet bardziej prostacka i wulgarna od tego swojego Seby, więc już od samych jej rozmów miałem absmak, jak to mawia Prezes. ;ppp
- 18:14 środa, 26 września 2018 | linkuj
Racja :D
- 17:26 środa, 26 września 2018 | linkuj
Monikaa - to nie ciekawość, tylko zazdrość :P, :D
- 17:24 środa, 26 września 2018 | linkuj
No właśnie! Jak nie chcesz to nie patrz :P ;)
- 17:13 środa, 26 września 2018 | linkuj
Hamuj kopyta :P Starej panny to sobie poszukaj u siebie na wsi :P Ja żyję w konkubinacie, czy jak to się tam mówi na związki bez ślubu, więc z daleka ode mnie :P To po co paczyłeś? :> Jednak ciekawość...
- 16:31 środa, 26 września 2018 | linkuj
K78: ta niewiasta poniżej też jest "starą panną". ;pppp
Ja nie stukałem, bo nie mam ani miotły, ani kaloryferów. ;)

M.: co innego słuchać przez ścianę, a co innego paczeć z bliska przez szybkę.
- 16:19 środa, 26 września 2018 | linkuj
A Stare Panny albo mocherki nie śmieją się, tylko stukają miotłą lub młotkiem w kaloryfer ....
- 15:05 środa, 26 września 2018 | linkuj
Posłuchanie czyichś jęków jeszcze nikomu nie zaszkodziło. Raczej trzeba się cieszyć, że sąsiadom dobrze się wiedzie w łóżku. :D A i pośmiać się można :P
- 09:50 środa, 26 września 2018 | linkuj
O_O
- 08:40 środa, 26 września 2018 | linkuj
Ano w blokach, tych starych to normalka - że słychać jęki ... :D
- 02:49 środa, 26 września 2018 | linkuj
Mnie tam wystarczyło nie raz widzieć na moim podwórzu różne rzeczy w czasach, gdy było ogólnodostępne. To już prawie pod drzwiami.
Czasem się z w takich chwilach okrutnie dla zainteresowanych zabawialiśmy za pomocą silnej latarki :)
Koledzy z klasy kiedyś zafundowali kąpiel pewnej pani pracującej w najstarszej branży na świecie. Przy okazji się okazało, który taksówkarz jest jej "opiekunem".
A już całkiem niedawno miałem słuchowisko niczym z radia gdy w nocy, w sąsiednim mieszkaniu wynajmowanym na hostel jakaś para zdecydowanie głośno dawała upust swoim doznaniom.
oelka
- 00:25 środa, 26 września 2018 | linkuj
Z tego wszystkiego wyobrażam sobie tylko cienkie kołdry, bo innych nie posiadam. ;)

Tja, chusteczek użyłem do umycia Huragana przed Paradą. ;D A resztę schowałem do sakwy, takie nawilżane przydają się w trasie. ;D
- 20:53 wtorek, 25 września 2018 | linkuj
Mogłeś nie pisać o tych chusteczkach, jestem po kolacji... Jeszcze dodaj, że zbierałeś toto gołymi rękoma... :)

A Katana ma rację, może to dla Ciebie szok, ale ludziom nie zawsze potrzebna jest gruba kołdra i zgaszone światło :)
- 19:57 wtorek, 25 września 2018 | linkuj
A kto się bawił telefonem, o czym Ty klikasz? ;pp
Byli wypici, więc nie wiem, kto kogo by pogonił. ;p
Zgorszenie, to mam już przez szybkę... ;pp
- 17:33 wtorek, 25 września 2018 | linkuj
Fakt, dzieci jakby takie coś zobaczyły, miały by traumę do końca życia :>

Ty jakbyś się nadział, no to nie wiem jakbyś zareagował - nie znam Cię aż tak dobrze - ale z tego co piszesz pewnie poczułbyś zgorszenie :D :P

Ja jakbym się nadziała - to normalnie bym ich pogoniła i już ...albo wezwałabym policję na ""zakłócanie porządku" ...a wtedy i chusteczki by ze sobą zabrali :P
nawet jakbym była w chałupie i robili by to pod moimi drzwiami/oknem/domem , to tym bardziej bym pogoniła, a nie telefonem się bawiła ....
- 15:01 wtorek, 25 września 2018 | linkuj
A co, jakby dzieci akurat szły i się nadziały?
Albo ja - wszak przyjechałem tamże kwadrans wcześniej. ;pp
No i chusteczki oczywiście to ja zbierałem, bo sąsiady miały nawet takie śmieci w... tam, gdzie Karyna. ;))
- 13:57 wtorek, 25 września 2018 | linkuj
Pod drzwiami nikt mi sie nie bzykał (raczej nie ma możliwości - ochrona by nie wpuściła), ale np kumpela prowadzi tramwaje i na ostaniach kursach gdzie niewiele już ludzi jeździ zdarzyły się takie sytuacje i to w 1 wagonie i nie 1 raz = Aaa i nie byli jedynymi ludźmi w tym wagonie.
Ja osobiście widziałam sex na przystanku, a i jeszcze nad Wisłą ale tam to norma (mimo tłumów)

także sex w plenerze w ogóle mnie nie zdziwił, że u Ciebie pod drzwiami wylądowali - może dlatego bo było najbardziej romantycznie ....może nie było ogrodzenia, może było najwygodniej ....
Przejmujesz się tym sexem jakbyś nie wiedział, że ludzie to robią nie tylko w domu.
:P :P
- 12:53 wtorek, 25 września 2018 | linkuj
Niewia100, jak Ty wszystko wiesz lepiej... No faktycznie, starsi ludzie tak mają... ;p
Porównujesz jakieś miejskie legendy czy nawet fakty, ale medialne, do osobistej obserwacji spod własnych drzwi i z odległości pół metra? :/
- 07:08 wtorek, 25 września 2018 | linkuj
Morsie - młody jesteś życia jeszcze nie znasz .....ehh...
- 03:18 wtorek, 25 września 2018 | linkuj
hę? ;> ;p
- 22:56 poniedziałek, 24 września 2018 | linkuj
Żebyś się jeszcze bardziej nie zdziwił :P ;)))
- 22:11 poniedziałek, 24 września 2018 | linkuj
Być może, ale widzieć to pod własnymi drzwiami??
- 21:01 poniedziałek, 24 września 2018 | linkuj
Jakbyś mieszkał w dużym mieście, to podobne sytuacje można zobaczyć znacznie częściej. Nie wszystko odbywa się w łóżku pod pierzyną :-)
oelka
- 20:55 poniedziałek, 24 września 2018 | linkuj
Monikaaa: sama jesteś zimna. ;ppp

Evita-skarżypyta ;ppp
O moje łóżko się nie martw. ;P ;)
Prawie nic nie przewożę na rowerze - kupuję prawie wszystko na miejscu plus załatwiam formalności. ;pp
A za Świeradowem raczej nie mam dziwnych wspomnień. ;)
- 08:06 poniedziałek, 24 września 2018 | linkuj
No i wszystko jasne co dla niektórych. :PP Hahahah Ktoś tu otworzył Ci prezent przed czasem ;p Już ja dziękuję za takie kolejne "petardy". To co najwyższej zimne ognie ;p
- 07:53 poniedziałek, 24 września 2018 | linkuj
Przeprowadzka na rowerze trochę potrwa... Co z łóżkiem itd.? ;)
Ty to trafiasz na jakieś "momenty" :D, aż można by pomyśleć, że na nie czyhasz i czekasz :D Rozważę zatem następną wycieczkę do Świeradowa :p
Evita
- 07:28 poniedziałek, 24 września 2018 | linkuj
Laski ;p ;) z następnego wpisu też będą petardy, ale już bez ograniczeń wiekowych. ;)
Zajawka: Huragan został stuningowany i trafił do TV. ;ppp
- 07:04 poniedziałek, 24 września 2018 | linkuj
TO JEST TA PETARDA???? :PPPP
- 06:04 poniedziałek, 24 września 2018 | linkuj
rozumiem rozumiem - i to nie była petarda, tylko jakiś bąk z jakiegoś tyłka :P
- 03:29 poniedziałek, 24 września 2018 | linkuj
T-king: jaki pamiętliwy. ;p
A z tej akcji to na pewno nie będzie prokreacji - od zaplecza. ;pp
Ja się najbardziej teraz boję Jeleniej. ;p
"Pocieszono" mnie, że przynajmniej narkomanów ostatnio tutaj mniej... o_O
Poza tym, to ten Seba zauważył, że ich zauważyłem...

K78: Ty jeszcze czegoś nie rozumiesz. Ale już wkrótce zrozumiesz. ;>
- 21:34 niedziela, 23 września 2018 | linkuj
Widocznie cały ten rok to dla Morsa petarda - nad morzem naga kobieta, a teraz podejrzał akt kopulacji, wrrrróóćć, prokreacji :)

Ogłoszenie o SG4... Aktualnie ten telefon jest tyle warty, że chyba bardziej chodziło o te karty. Może zresztą było na nich wspomniane/podobne nagranie? :)

Osiecznica - strach się bać!
- 21:14 niedziela, 23 września 2018 | linkuj
Na al. Jana Pawła II też coś takiego jakiś czas temu było (centrum miasta) - nawet w tvn.warszawa to pokazali ...albo tvn24 - filmik "stolica się bawi" krążył po sieci - był na wykop.pl ale usunęli ...

Także widzisz Morsie, daleko za murzynami jesteś - jak to nazywasz petardą :D :D :D
- 20:45 niedziela, 23 września 2018 | linkuj
Robili transmisję na żywo. ;pp ;))
No przecież już wyjaśniłem Yurkowi. ;p
Pisałem o wyświetlaczu, bo on podświetlał widoki - poza nim było widać mało. ;pp
- 20:28 niedziela, 23 września 2018 | linkuj
Też nie do końca kumam ten opis z majtkami damskimi na wyswietlaczu. Może coś Ci się śniło lub byłeś w malignie po tak długiej trasie? Co ma wyświetlacz telefoniczny do spółkowania tych dwojga? :) ;)
- 20:17 niedziela, 23 września 2018 | linkuj
Y55: poza wyświetlaczem też. ;p I to w trójwymiarze. ;)

Michuss: ;ppp

K78: dalej była petarda. ;ppp
- 20:08 niedziela, 23 września 2018 | linkuj
Tzn. oglądałeś na komorce film z redtube? No bo skoro na wyświetlaczu komórki zobaczyłeś, to chyba dobrze kojarzę? :)