Na tropach nowego asfaltu (Podbrzezie Grn. - Stypułów)

Czwartek, 11 maja 2017
Kategoria Nielicho, Standardowo
Od niepamiętnych czasów nie zrobiłem 50+ w dzień roboczy, ale tego dnia tak jakoś mnie poniosło.
Strzępy asfaltu za Stypułowem zmieniły się diametralnie, wszystko (2,6 km) jest zrobione na cacy, nawet zlikwidowali wyboisty przejazd kolejowy, na linii nieczynnej od 25 lat...
11.05.2017:

a tak było 24 stycznia br.:
DW 296. Najlepiej jak się trza mijać po ciemku, z 2 TIRami na raz ;)
DW 296. Najlepiej jak się trza mijać po ciemku, z 2 TIRami na raz ;) © mors

Z autoprzekory, żeby nie było za łatwo, to pojeździłem też w terenie. ;]

Asfalt był strasznie wredny, tzw. tarka. Drobna, ale strasznie upierdliwa.
A tłuczniem jest wyrównane i utwardzone pobocze, a dalej to już rów, poza tym ta goła ziemia wkrótce przecież pokryje się trawą.. ;>
- 21:42 środa, 24 maja 2017 | linkuj
Sam jesteś asfalt :P

Zadziwiające czemu, skoro wyrównali ubytki, nie dociągnęli do końca, tylko kamyczki wysypali. Fenomen :)
- 21:09 wtorek, 23 maja 2017 | linkuj
@malarz: kawał świata ma znacznie większe amplitudy, nawet powyżej 100*C (!)

@barklu: nie wyglądało źle, bo zdjęcie było złe. Na dobrym zdjęciu wyglądałoby dużo gorzej. ;]
Poszerzyli - tak gdzieś o 3 palce. ;) I porobili asfaltowe zjazdy do polnych i leśnych dróg, no i utwardzili pobocza.

@T-king: sam jesteś tłuczeń ;) normalny, schludny asfalt. ;p
- 20:46 wtorek, 23 maja 2017 | linkuj
Ciekawe to "cacy" :) zamiast asfaltu jakiś tłuczeń czy coś tam... :)
- 16:48 wtorek, 23 maja 2017 | linkuj
Poza pourywanym poboczem to nawet nie wyglądało to źle, tzn. są drogi w dużo gorszym stanie.
Jeśli nie poszerzyli, to wymijające się TIRy znowu zniszczą krawędź.
- 04:37 wtorek, 23 maja 2017 | linkuj
Drogi asfaltowe w naszym klimacie (duża amplituda temperatury) nie mają lekko...