Kurs na kurs (2) plus dedykacje ;) /Hrgn/
Wtorek, 10 stycznia 2017
Kategoria Nielicho
kilosy: | 75.97 | gruntow(n)e: | 1.00 |
czasokres: | śr. km/h: |
Na granicy hipotermii, tak jak lubię. ;) Albowiem mróz nastał nadspodziewany: jadąc za dnia było -2 do -4 mimo słońca, więc wiedziałem, że wracając po ciemku będzie ciekawie, choć wedle prognoz miało być wieczorem raptem 6-7 na minusie.
Początkowo powrót był ciepły i przyjemny jak weekend Rycha Swetru na Maderze ;) - w blasku księżyca na bezchmurnem niebie, wszystko białe oprócz dróg, sielanka. Pod koniec jednak czułem, że coś się dzieje (ze stopami i dłoniami). I nie dziwota, bo na budziku przekroczyło -11. :O
Hipotermia ;) to jedno, a drugie - że rower zwalnia, choć najedzony byłem jak rzadko kiedy. ;) I to nie tylko mrozem. ;)
Ano znów mnie chińczyki załatwiły z tymi Wandakingami - z ledwością dojechałem do Morsownii, praktycznie na s(t)yk. Dobrze, że tym razem nie bawiłem się w pętle po wioskach...
Jeszcze nie wiem, czy to przebicie czy raczej łatka na mrozie puściła.
Mimo braku czasu, czasnąłem niezłe dedykacje. ;)
Oto niniejszym udało mi się uchwycić unikalny dowód Zamachu Smoleńskiego :O
Jest 10 kwietnia 2010 - jest i sztuczna mgła! © mors
Rondo im. 10 kwietnia 2010 :) © mors
Ruskich nie widziałem, rusofilów też nie, ale germanofilów i owszem. Dobrze, że bylem w niedoczasie, bo by się skończyło Drugim Ełkiem ;D
Sklep niemiecki. Germanofilia niektórych Polaków nie zna granic © mors
I to w wybitnie biednym miasteczku. No ale jak się woli wspierać obcą gospodarkę, to i nie dziwota.. ;p
Takie tam na kanwie...
Wszystko stare i się wali. Smutny Stypułów © mors
PS. ludzie coś nie jeżdżo, wystarczyło lekko podgonić i już jestem w TOP 10, co nigdy mi się nie zdażało później niż w 3 do 5 pierwszych dni miesiąca. ;p
Początkowo powrót był ciepły i przyjemny jak weekend Rycha Swetru na Maderze ;) - w blasku księżyca na bezchmurnem niebie, wszystko białe oprócz dróg, sielanka. Pod koniec jednak czułem, że coś się dzieje (ze stopami i dłoniami). I nie dziwota, bo na budziku przekroczyło -11. :O
Hipotermia ;) to jedno, a drugie - że rower zwalnia, choć najedzony byłem jak rzadko kiedy. ;) I to nie tylko mrozem. ;)
Ano znów mnie chińczyki załatwiły z tymi Wandakingami - z ledwością dojechałem do Morsownii, praktycznie na s(t)yk. Dobrze, że tym razem nie bawiłem się w pętle po wioskach...
Jeszcze nie wiem, czy to przebicie czy raczej łatka na mrozie puściła.
Mimo braku czasu, czasnąłem niezłe dedykacje. ;)
Oto niniejszym udało mi się uchwycić unikalny dowód Zamachu Smoleńskiego :O
Jest 10 kwietnia 2010 - jest i sztuczna mgła! © mors
Rondo im. 10 kwietnia 2010 :) © mors
Ruskich nie widziałem, rusofilów też nie, ale germanofilów i owszem. Dobrze, że bylem w niedoczasie, bo by się skończyło Drugim Ełkiem ;D
Sklep niemiecki. Germanofilia niektórych Polaków nie zna granic © mors
I to w wybitnie biednym miasteczku. No ale jak się woli wspierać obcą gospodarkę, to i nie dziwota.. ;p
Takie tam na kanwie...
Wszystko stare i się wali. Smutny Stypułów © mors
PS. ludzie coś nie jeżdżo, wystarczyło lekko podgonić i już jestem w TOP 10, co nigdy mi się nie zdażało później niż w 3 do 5 pierwszych dni miesiąca. ;p
Komentarze
@wilk: zauważ, że nie mówię która partia lepiej działała dla dobra Polski, tylko która więcej dawała Łodzi. O ile w bagienku ogólnokrajowym PO i PiS są siebie warte, to w kontekście stosunku rządu do poszczególnych miast / regionów jedne są bardziej lubiane przez PO, inne przez PiS, a i PSL ma chyba "swoje" gminy. I tak np. PiS buduje perony we Włoszczowej, ciągnie S8 pod Piotrków, czy dla o zatrudnienie w przemyśle lotniczym w Mielcu (i lokalni patrioci z tamtych miejscowości powinni głosować na PiS), czy nawet dbając o pamięć historyczną o Powstaniu i budując muzeum mocno promuje Warszawę, to Łodzi daje więcej PO niż PiS. Przynajmniej dotychczas tak było - jeśli PiS przyciągnie do Łodzi jakieś ważne inwestycje, jestem gotów zmienić zdanie.
Co do honoru: to nich nie wycierają sobie nim gęby, wtedy wszystko będzie OK. Inne partie jakoś wygrywały wybory bez gadek o honorze, czyli da się. barklu - 11:27 sobota, 14 stycznia 2017 | linkuj
Co do honoru: to nich nie wycierają sobie nim gęby, wtedy wszystko będzie OK. Inne partie jakoś wygrywały wybory bez gadek o honorze, czyli da się. barklu - 11:27 sobota, 14 stycznia 2017 | linkuj
Nie zamierzam się babrać w bagienku PO vs PiS. To jedno jest dla mnie oczywiste - jeśli ktoś widzi z jednej strony same błędy, z drugiej samą odpowiedzialność i działanie na rzecz dobra ludzi - to znaczy, że ideologia i niechęć do jednej opcji przyćmiły mu umysł i zdolność sprawiedliwego osądu. Nie jestem wyborcą PiS, nigdy na tę partię nie głosowałem - ale jak czytam takie teorie jakie prezentujesz to widzę jedynie zmanipulowanych ludzi, co nie potrafią samodzielnie myśleć. Przecietnie inteligentny człowiek widzi , że te partie są siebie warte, każda ma tyle samo za uszami, celem każdej są własne interesy, a nie dobro kraju. I nie trzeba być wielkim mózgiem by to widzieć. Dlatego jak ktoś mi gada, jak to jedna partia zrobiła kupę dobrego, a druga same głupoty - to od razu mi się lampka ostrzegawcza zapala, od razu wiem że obiektywność takiej osoby jest niewielka.
A jak ktoś jest tak naiwny, że wierzy w honor i wartości w polityce - to już jego problem. Jak ważni politycy zaczynają wierzyć w marzenia - to się kończy Zatoką Świń. To jest całkowicie życzeniowe myślenie, tak nigdy nie było, nie jest i nie będzie. Tak samo tuż przed II WŚ oczadziały władze II RP, w wykonanie sojuszniczych zobowiązań w 1939 mógł wierzyć jedynie bardzo naiwny człowiek, szczególnie po tym jak rok wcześniej haniebnie sprzedano Czechosłowację. Honor to wspaniała wartość, ale dotycząca nielicznych; natomiast polityka to jest bagno, gdzie liczą się tylko interesy i siła. I dlatego politycy wszystkich opcji honorem sobie często buźki wycierają bo wiedzą, że to do ludzi przemawia, ale nie ma to nic z rzeczywistością wspólnego, bo prawdziwa polityka to brudna gra sił i interesów. wilk - 10:30 sobota, 14 stycznia 2017 | linkuj
A jak ktoś jest tak naiwny, że wierzy w honor i wartości w polityce - to już jego problem. Jak ważni politycy zaczynają wierzyć w marzenia - to się kończy Zatoką Świń. To jest całkowicie życzeniowe myślenie, tak nigdy nie było, nie jest i nie będzie. Tak samo tuż przed II WŚ oczadziały władze II RP, w wykonanie sojuszniczych zobowiązań w 1939 mógł wierzyć jedynie bardzo naiwny człowiek, szczególnie po tym jak rok wcześniej haniebnie sprzedano Czechosłowację. Honor to wspaniała wartość, ale dotycząca nielicznych; natomiast polityka to jest bagno, gdzie liczą się tylko interesy i siła. I dlatego politycy wszystkich opcji honorem sobie często buźki wycierają bo wiedzą, że to do ludzi przemawia, ale nie ma to nic z rzeczywistością wspólnego, bo prawdziwa polityka to brudna gra sił i interesów. wilk - 10:30 sobota, 14 stycznia 2017 | linkuj
@wilk: Piłsudski akurat odmówił przysięgi wierności Niemcom, czyli zachował się honorowo: http://dzieje.pl/aktualnosci/kryzys-przysiegowy A wedle Twojej logiki powinien był przysiąc żeby było łatwiej a potem zdradzić. Francję i Anglię z resztą do dziś krytykujemy za zdradę w 39. Że już nie powiem, która partia na okrągło mówi o honorze, wartościach itp., a sama nie chce ich przestrzegać :P Poza tym "gruba kreska" to nie jest jakaś polska specyfika, tylko normalny praktykowany na świecie sposób pokojowego wychodzenia z dyktatury (Hiszpania po Franco, RPA po apartheidzie). No chyba że wolisz wariant rumuński z przelewem krwi...
I nadal nie rozumiem, dlaczego za zbrodnie Kiszczaka czy Jaruzelskiego, którzy nie żyją, ma odpowiadać zwykły policjant Kowalski, którego jedyną "zbrodnią" było wstąpienie do MO pół roku przed transformacją, a potem 20kilka lat wiernej służby III RP.
A co do łódzkiej racji stanu... podaj może coś, co PiS zrobił z korzyścią dla Łodzi, a czego nie zrobiłaby Platforma. Bo odwrotne przykłady (pozytywne rzeczy dawane przez PO a odbierane przez PiS) wymieniłem. barklu - 07:37 sobota, 14 stycznia 2017 | linkuj
I nadal nie rozumiem, dlaczego za zbrodnie Kiszczaka czy Jaruzelskiego, którzy nie żyją, ma odpowiadać zwykły policjant Kowalski, którego jedyną "zbrodnią" było wstąpienie do MO pół roku przed transformacją, a potem 20kilka lat wiernej służby III RP.
A co do łódzkiej racji stanu... podaj może coś, co PiS zrobił z korzyścią dla Łodzi, a czego nie zrobiłaby Platforma. Bo odwrotne przykłady (pozytywne rzeczy dawane przez PO a odbierane przez PiS) wymieniłem. barklu - 07:37 sobota, 14 stycznia 2017 | linkuj
Dziecięcą naiwność prezentujesz, całkowicie oderwaną od politycznej rzeczywistości ostatnich 2tys lat. To na tej zasadzie Piłsudski powinien trzymać do końca z przegrywającymi I WŚ Niemcami, bo im obiecał, a II RP cicho siedzieć i czekać co mocarstwa rzucą zamiast walczyć samemu o granice wbrew obowiązującemu status quo. A w 1939 Francja i Anglia poszłyby walczyć za Polskę, bo to obiecały. W polityce decydują tylko i wyłącznie interesy, Okrągły Stół był jedynie środkiem do władzy, po jej zdobyciu należało komunę wykosić do zera. Zresztą w porozumieniach Okragłego Stołu słowa nie było na temat bezkarności ubecji czy Jaruzelskiego i Kiszczaka. A Ukraina się rozpada m.in. dlatego, że tam prawie nic nie zmieniono po 91, bonzowie komunistyczni gładko stali się oligarchami. I nie zapominaj, że gwarantem stałości granic Ukrainy była nie tylko Rosja, ale i USA i Wielka Brytania i tak samo olały swoje zobowiązania. W polityce jedyną prawdziwą gwarancją wykonania porozumienia - jest satysfakcja obu stron z umowy, jak jej nie ma to tylko kwestia czasu aż ktoś będzie to próbował zmieniać.
I nie wypowiadaj się za łódzką rację stanu, mówić możesz tylko za siebie, co człowiek to inna opinia. wilk - 19:08 piątek, 13 stycznia 2017 | linkuj
I nie wypowiadaj się za łódzką rację stanu, mówić możesz tylko za siebie, co człowiek to inna opinia. wilk - 19:08 piątek, 13 stycznia 2017 | linkuj
@wilk: "Tak więc ja za odebraniem im przywilejów płakać nie zamierzam, tych którzy na takie odebranie nie zasłużyli jest bardzo niewielu."
A powinieneś. Bo przyjdzie jakaś kolejna ustawa dotycząca czegokolwiek (niekoniecznie rozliczeń z przeszłością, mogą to być np. podatki), w której do "tych niewielu którzy nie zasłużyli" będziesz się i Ty zaliczał. Miło tak oberwać rykoszetem? Zdaje się, że w kulturze państwa prawa obowiązuje zasada "lepiej nawet wypuścić winnego, niż skazać niewinnego". Dlatego dopóki ucierpieć może choć jeden niewinny - ta ustawa jest zła. barklu - 17:14 piątek, 13 stycznia 2017 | linkuj
A powinieneś. Bo przyjdzie jakaś kolejna ustawa dotycząca czegokolwiek (niekoniecznie rozliczeń z przeszłością, mogą to być np. podatki), w której do "tych niewielu którzy nie zasłużyli" będziesz się i Ty zaliczał. Miło tak oberwać rykoszetem? Zdaje się, że w kulturze państwa prawa obowiązuje zasada "lepiej nawet wypuścić winnego, niż skazać niewinnego". Dlatego dopóki ucierpieć może choć jeden niewinny - ta ustawa jest zła. barklu - 17:14 piątek, 13 stycznia 2017 | linkuj
@wilk: i to stosunkowo duże poparcie dla PiSu w Łodzi właśnie dziwi, bo łódzką racją stanu / patriotyzmem lokalnym jest, by PiS nie rządził w Polsce. Powody już podałem: drogi ekspresowe, caracale, chiński terminal, ze spraw pozagospodarczych: łódzki program in vitro. Teraz doszła jeszcze walka o EXPO, akurat w tym czasie musieli rzucić się na HZ o jakieś kredyty robiąc miastu czarny PR.
Co do deubekizacji: ale czy państwo może pozwolić sobie być ślepe i głuche przez kilka lat? Nawet II RP nie robiła takich rozliczeń, tylko zastosowała grubą kreskę. Z resztą była umowa? Była. Był Kaczyński przy okrągłym stole? Był. Zgodził się na warunki? Zgodził. Jak się zgodził, to teraz niech przestrzega. Mógł wyjść trzasnąwszy drzwiami. Takie akcje po latach jako żywo przypominają zachowanie Putina wobec Ukrainy: to nic, że Rosja zgodziła się na nienaruszalność granic Ukrainy, liczy się że teraz mając siłę można się zemścić nie zważając na wzajemne ustalenia z przeszłości. Ludzie honorowi tak nie robią. barklu - 17:10 piątek, 13 stycznia 2017 | linkuj
Co do deubekizacji: ale czy państwo może pozwolić sobie być ślepe i głuche przez kilka lat? Nawet II RP nie robiła takich rozliczeń, tylko zastosowała grubą kreskę. Z resztą była umowa? Była. Był Kaczyński przy okrągłym stole? Był. Zgodził się na warunki? Zgodził. Jak się zgodził, to teraz niech przestrzega. Mógł wyjść trzasnąwszy drzwiami. Takie akcje po latach jako żywo przypominają zachowanie Putina wobec Ukrainy: to nic, że Rosja zgodziła się na nienaruszalność granic Ukrainy, liczy się że teraz mając siłę można się zemścić nie zważając na wzajemne ustalenia z przeszłości. Ludzie honorowi tak nie robią. barklu - 17:10 piątek, 13 stycznia 2017 | linkuj
@Barklu
Nie dorabiaj ideologii, Łódź niczym się od reszty kraju nie różni i podobne jest poparcie dla PiS jak w większości dużych miast, w żadnym razie to nie jest żadna antypisowska wyspa. W wyborach prezydenckich w miastach ludzie głosują przede wszystkim na człowieka, a nie partię. Kopcińska to jest zupełny no-name wystawiony bo żadnej poważnej kandydatury nie było, więc nijak o wyniku partii na tej podstawie nie ma co wyrokować, Zdanowska tyle dostała, nie dlatego że jest taka świetna, tylko że poważnego przeciwnika nie miała. W lewicowej Warszawie Jarosław Kaczyński nieraz notował świetne wyniki, a Lech Kaczyński był nawet prezydentem miasta. I jakby w Łodzi było nazwisko tej siły - to wynik pewnie byłby zupełnie inny.
A co do ustawy o UB - oczywiście nie jest doskonała, ale ważne, że po wielu latach wreszcie jest. A pozytywnie zweryfikowani oficerowie służb po 89 to była prawdziwa kula u nogi państwa polskiego, stali za niejedną wielką aferą, jak słynna szafa Lesiaka wymyslona by Kaczyńskich skompromitować. Wałęsa, teraz na sztandarach KOD - na podstawie fałszywych zarzutów doprowadził do obalenia premiera Oleksego, a rozgrywały to pięknie służby. Po 89 powinno się wywalić wszystkie służby, przez parę lat państwo byłoby ślepe i głuche, ale po tym okresie karencji funkcjonowałoby o wiele lepiej niż przez wiele lat po 89 zanim biologia ubecję usunęła. Tak więc ja za odebraniem im przywilejów płakać nie zamierzam, tych którzy na takie odebranie nie zasłużyli jest bardzo niewielu. wilk - 13:21 piątek, 13 stycznia 2017 | linkuj
Nie dorabiaj ideologii, Łódź niczym się od reszty kraju nie różni i podobne jest poparcie dla PiS jak w większości dużych miast, w żadnym razie to nie jest żadna antypisowska wyspa. W wyborach prezydenckich w miastach ludzie głosują przede wszystkim na człowieka, a nie partię. Kopcińska to jest zupełny no-name wystawiony bo żadnej poważnej kandydatury nie było, więc nijak o wyniku partii na tej podstawie nie ma co wyrokować, Zdanowska tyle dostała, nie dlatego że jest taka świetna, tylko że poważnego przeciwnika nie miała. W lewicowej Warszawie Jarosław Kaczyński nieraz notował świetne wyniki, a Lech Kaczyński był nawet prezydentem miasta. I jakby w Łodzi było nazwisko tej siły - to wynik pewnie byłby zupełnie inny.
A co do ustawy o UB - oczywiście nie jest doskonała, ale ważne, że po wielu latach wreszcie jest. A pozytywnie zweryfikowani oficerowie służb po 89 to była prawdziwa kula u nogi państwa polskiego, stali za niejedną wielką aferą, jak słynna szafa Lesiaka wymyslona by Kaczyńskich skompromitować. Wałęsa, teraz na sztandarach KOD - na podstawie fałszywych zarzutów doprowadził do obalenia premiera Oleksego, a rozgrywały to pięknie służby. Po 89 powinno się wywalić wszystkie służby, przez parę lat państwo byłoby ślepe i głuche, ale po tym okresie karencji funkcjonowałoby o wiele lepiej niż przez wiele lat po 89 zanim biologia ubecję usunęła. Tak więc ja za odebraniem im przywilejów płakać nie zamierzam, tych którzy na takie odebranie nie zasłużyli jest bardzo niewielu. wilk - 13:21 piątek, 13 stycznia 2017 | linkuj
@wilk: I ten wynik świadczy o krótkowzroczności części elektoratu, zapominaniu o tym, że rzad w Warszawie także będzie miał wpływ na to co się dzieje w Łodzi i może być miastu bardziej lub mniej przychylny. Chyba że kogoś bardziej jara Smoleńsk, deubekizacje i machanie szabelką, a że trudniej mu będzie znaleźć pracę we własnym mieście i będzie jeździł po dziurawych drogach już go nie obchodzi - nie wykluczam, że takie osoby też się trafiają. No i o sprzedaniu głosu za 500zł też trzeba pamiętać.
Co ciekawe, prawdopodobnie nawet niektórzy łódzcy wyborcy PiSu skrycie stoją murem za Hanką (że przypomnę: 54%, Joanna Kopcińska z PiS 23%).
Co do deubekizacji: idea słuszna, ale pierwotne założenia ustawy (czyli odebranie całości stażu mundurowego, także za pracę po 89r oficerom pozytywnie zweryfikowanym, tudzież lekarzom wojskowym, WOPistom itp) to była jawna niesprawiedliwość w drugą stronę. Jak zresztą sporo PiSowskich pomysłów, co do ogólnych założeń dobre, a w szczegółach tragiczne. barklu - 07:38 piątek, 13 stycznia 2017 | linkuj
Co ciekawe, prawdopodobnie nawet niektórzy łódzcy wyborcy PiSu skrycie stoją murem za Hanką (że przypomnę: 54%, Joanna Kopcińska z PiS 23%).
Co do deubekizacji: idea słuszna, ale pierwotne założenia ustawy (czyli odebranie całości stażu mundurowego, także za pracę po 89r oficerom pozytywnie zweryfikowanym, tudzież lekarzom wojskowym, WOPistom itp) to była jawna niesprawiedliwość w drugą stronę. Jak zresztą sporo PiSowskich pomysłów, co do ogólnych założeń dobre, a w szczegółach tragiczne. barklu - 07:38 piątek, 13 stycznia 2017 | linkuj
"A odkąd to prawicowcy są zwolennikami PiS? ;))" - od zawsze :)
Masz rację - to czysty socjalizm w kwestiach socjalnych, ale już w kwestiach ideologicznych: nacjonalizm. Jakby nie patrzeć - narodowy socjalizm :)
UB/SB nie zamierzam bronić. Moi Rodzice za dużo przez nich wycierpieli. Ale w aktualnej propagandzie mediów narodowych jeśli jesteś przeciw PiS to właśnie troszczysz się o interesy UB... Trollking - 22:20 czwartek, 12 stycznia 2017 | linkuj
Masz rację - to czysty socjalizm w kwestiach socjalnych, ale już w kwestiach ideologicznych: nacjonalizm. Jakby nie patrzeć - narodowy socjalizm :)
UB/SB nie zamierzam bronić. Moi Rodzice za dużo przez nich wycierpieli. Ale w aktualnej propagandzie mediów narodowych jeśli jesteś przeciw PiS to właśnie troszczysz się o interesy UB... Trollking - 22:20 czwartek, 12 stycznia 2017 | linkuj
A odkąd to prawicowcy są zwolennikami PiS? ;)). PiS jest najbardziej lewicową partią jaka rządziła od 89 roku, każdego rasowego prawicowca krew zaleje na rozdawnictwo pieniędzy, tak lewica wszędzie buduje elektorat. PiS jest prawicowe jedynie w sferze ideologicznej, przynajmniej tyle dobrego, że po części obaliło tę nieznośną poprawność mainstreamu medialnego. No i udało im się załatwić sprawę która przez 25 była wrzodem i hańbą wolnej Polski - czyli obciąć ubeckie emerytury, mnie ta kwestia niesłychanie irytowała. Nagle okazało się, ze jednak się da to czego się nie dało zrobić przez 25 lat, wystarczy tylko chcieć.
wilk - 21:51 czwartek, 12 stycznia 2017 | linkuj
O cholera, polityczna koalicja "antylewacka" morsowo-wilkowa, tego jeszcze nie grali :) zaczynam wierzyć, że jednak JarosławPolskęZbaw jednak potrafi więcej niż potrafi :)
Jako lewak od jakichś dwudziestu lat, czyli głębokiego liceum, zdecydowanie wcześniej niż ten termin stał się synonimem każdego, kto nie wspiera PiS, zdecydowanie protestuję przed nadużywaniem owego pięknego słowa :) To, że mam w większości lewicowe poglądy, ale też zdecydowanie zachęcam każdego do łamania poprawności politycznej i sam to robię (każdy jak na moje może być werbalnym rasistą, komunistą, gejem, człowiekiem-tosterem, żydem, kanapką z serem etc. byle nie zamieniało się to agresję fizyczną) nie oznacza, że działam w KOD, głosowałem na PO lub N. lub - moje ostatnio ulubione, bo to trendy - walczę o prawa ubeków lub sam nim jestem (chyba od urodzenia).
Wątłą piersią będę bronił mentalnego lewactwa przed miłośnikami IV eRPe :) Trollking - 21:19 czwartek, 12 stycznia 2017 | linkuj
Jako lewak od jakichś dwudziestu lat, czyli głębokiego liceum, zdecydowanie wcześniej niż ten termin stał się synonimem każdego, kto nie wspiera PiS, zdecydowanie protestuję przed nadużywaniem owego pięknego słowa :) To, że mam w większości lewicowe poglądy, ale też zdecydowanie zachęcam każdego do łamania poprawności politycznej i sam to robię (każdy jak na moje może być werbalnym rasistą, komunistą, gejem, człowiekiem-tosterem, żydem, kanapką z serem etc. byle nie zamieniało się to agresję fizyczną) nie oznacza, że działam w KOD, głosowałem na PO lub N. lub - moje ostatnio ulubione, bo to trendy - walczę o prawa ubeków lub sam nim jestem (chyba od urodzenia).
Wątłą piersią będę bronił mentalnego lewactwa przed miłośnikami IV eRPe :) Trollking - 21:19 czwartek, 12 stycznia 2017 | linkuj
Nie ma żadnego antypisizmu łódzkiego, PO w wyborach w Łodzi dostało 31%, PiS 29%, czyli praktycznie to samo, więc nie twórzmy tu relatywnej rzeczywistości.
wilk - 20:18 czwartek, 12 stycznia 2017 | linkuj
@wilk: antypisizm łódzki to akurat nie lewactwo, a przejaw zdrowego patriotyzmu lokalnego :P I z poprawnością polityczna nie ma nic wspólnego, sam jestem jej przeciwny bo jest ona sprzeczna z zasadą wolności słowa.
barklu - 19:40 czwartek, 12 stycznia 2017 | linkuj
Trzymaj się twardo Morsie i nie dawaj lewakom ;). Poprawność polityczna jak szambo zalewa świat, więc zawsze przyjemnie poczytać jak z niej skutecznie kpisz.
wilk - 16:17 czwartek, 12 stycznia 2017 | linkuj
Panowie, jak powiedział pewien policjant z Kielc, prawda jest jak dupa, każdy ma własną :)
Podobno to blog rowerowy, czy wszędzie trzeba dyskutować o polityce ? jolapm - 15:37 czwartek, 12 stycznia 2017 | linkuj
Podobno to blog rowerowy, czy wszędzie trzeba dyskutować o polityce ? jolapm - 15:37 czwartek, 12 stycznia 2017 | linkuj
@yurek55: budka prowokacją była, wóz - niekoniecznie, wyrywanie drzewek raczej na pewno nie. Z resztą rządzące w Łodzi PO też mogło zrobić prowokację, a jakoś nie zrobiło :P Może dlatego, że druga strona ma więcej mózgu niż zadymiarze warszawscy nie dałaby się sprowokować? Z resztą na poziomie lokalnym nawet niektórzy PiSowscy radni robią wiele dobrego dla miasta (dopóki zajmują się prawdziwymi problemami, a nie nazywaniem ulic). Problemem Łodzi jest PiS w wydaniu ogólnopolskim - trudno, żeby Łódź lubiła PiS, skoro PiS nie lubi Łodzi. Za poprzedniej dwuletniej kadencji PiSu była próba odebrania S8 i skierowania pod Piotrków (na szczęście PiS upadł, przyszedł Grabarczyk i uratował), za tej kadencji: caracale i chiński terminal, kombinowanie w sprawie S14 także.
barklu - 11:31 czwartek, 12 stycznia 2017 | linkuj
mors - racja. Po 1989 roku
trolking, barklu - mówimy o czasach współczesnych, nie o Drugiej Rzeczpospolitej. Jeśli chodzi o palenie wozów TVN, to dziwię się, że nie dodałeś budki wartowniczej pod ambasadą rosyjską? Dziś już wiadomo, że były to prowokacje, bo jakimś dziwnym trafem gdy "partia miłości" utraciła władzę takie incydenty przestały się zdarzać.
A co do jednego osobnika, Ryszarda Cyby, to myślę, że niebagatelny wpływ na jego ohydny czyn, miał specjalista od zwalczania "mowy nienawiści" -bardzo prominentny polityk, niejaki Stefan Niesiołowski. O dziwo, też z Łodzi. Przypadek?
Murem za Hanką+Cyba+Niesiołowski+nienawiść do PiS= ? yurek55 - 09:37 czwartek, 12 stycznia 2017 | linkuj
trolking, barklu - mówimy o czasach współczesnych, nie o Drugiej Rzeczpospolitej. Jeśli chodzi o palenie wozów TVN, to dziwię się, że nie dodałeś budki wartowniczej pod ambasadą rosyjską? Dziś już wiadomo, że były to prowokacje, bo jakimś dziwnym trafem gdy "partia miłości" utraciła władzę takie incydenty przestały się zdarzać.
A co do jednego osobnika, Ryszarda Cyby, to myślę, że niebagatelny wpływ na jego ohydny czyn, miał specjalista od zwalczania "mowy nienawiści" -bardzo prominentny polityk, niejaki Stefan Niesiołowski. O dziwo, też z Łodzi. Przypadek?
Murem za Hanką+Cyba+Niesiołowski+nienawiść do PiS= ? yurek55 - 09:37 czwartek, 12 stycznia 2017 | linkuj
@mors: no do "mordowania nienarodzonych", to "mordują" co najwyżej "swoich", nie "waszych" :P Bo katolikom przeciwnym aborcji na siłę jej przecież nie robią :P
barklu - 07:32 czwartek, 12 stycznia 2017 | linkuj
@mors: nie ma to jak dochodzić do prawdy w świetle jupiterów ;) Przypuśćmy na chwilę, ze był zamach. Czy jest zatem rozsądne ujawniać się z tymi podejrzeniami (czyli narażać na skrytobójstwo), czy może lepiej zlecać opinie ekspertom po cichu i zlecić zbieranie dowodów służbom? I co zrobią po udowodnieniu? Wypowiedzą wojnę?
Tutaj masz link do źródła innego niż GW, co chlapnął Macierewicz o spisku europejsko-chińskim przez terminal kolejowy to chlapnął: http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/lodz-przetarg-na-pryncypalna-wstrzymany-co-z-chinskim-terminalem-79739.html
@yurek55: nie ma to jak oceniać całego miasta po jednym osobniku niezrównoważonym psychicznie. Jeśli chodzi o kulturę polityczną w mieście, to stoi na znacznie wyższym poziomie niż w Warszawie: tutaj odbywają się pokojowe demonstracje, podczas gdy w stolicy płonęły wozy TVNu, latała kostka brukowa (kostka zapewne tego komucha Brukowa!) i wyrywane były zapewne lewackie drzewka. A jeśli chodzi o nawoływanie do przemocy przez strony politycznego sporu, to chyba wiadomo kto pyskuje o "wieszaniu zdrajców" mając na myśli byłego premiera... barklu - 07:30 czwartek, 12 stycznia 2017 | linkuj
Tutaj masz link do źródła innego niż GW, co chlapnął Macierewicz o spisku europejsko-chińskim przez terminal kolejowy to chlapnął: http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/lodz-przetarg-na-pryncypalna-wstrzymany-co-z-chinskim-terminalem-79739.html
@yurek55: nie ma to jak oceniać całego miasta po jednym osobniku niezrównoważonym psychicznie. Jeśli chodzi o kulturę polityczną w mieście, to stoi na znacznie wyższym poziomie niż w Warszawie: tutaj odbywają się pokojowe demonstracje, podczas gdy w stolicy płonęły wozy TVNu, latała kostka brukowa (kostka zapewne tego komucha Brukowa!) i wyrywane były zapewne lewackie drzewka. A jeśli chodzi o nawoływanie do przemocy przez strony politycznego sporu, to chyba wiadomo kto pyskuje o "wieszaniu zdrajców" mając na myśli byłego premiera... barklu - 07:30 czwartek, 12 stycznia 2017 | linkuj
Yurek55 - czekam na kolejne przykłady analizy kilkusettysięcznego miasta na podstawie karygodnego i zasługującego na dożywocie zachowania jednego człowieka (nie chodzi o Barklu). Bo to fascynujące. Poznań czeka, ale może zaczniemy od Warszawy i wspomnienia niejakiego Eligiusza Niewiadomskiego, mordercy prezydenta Narutowicza? Z tego co kojarzę był nacjonalistą i zarzucał Narutowiczowi zbytnie - dziś byśmy (byście) to tak nazwali - lewactwo. Jakoś tak to niepokojąco brzmi prawie sto lat później...
Mors - co rozumiesz za "prawdę" w temacie Smoleńska? :) Trollking - 22:15 środa, 11 stycznia 2017 | linkuj
Mors - co rozumiesz za "prawdę" w temacie Smoleńska? :) Trollking - 22:15 środa, 11 stycznia 2017 | linkuj
Nienawiść do PiS zaowocowała pierwszym po wojnie zabójstwem z przyczyn politycznych. Niejaki Ryszard Cyba zabił Marka Rosiaka - asystenta europosła Janusza Wojciechowskiego. Zabójca przyznał, że chciał zabić Kaczyńskiego. Miało to miejsce w mieście Łodzi. Przypadek? Obserwując komentarze polityczne Barklu - nie sądzę.
yurek55 - 21:42 środa, 11 stycznia 2017 | linkuj
@mors: No była tragedia, nikt tego nie neguje. Sam widzisz, ze politycznie ponadpartyjna, a tylko jedna partia robi z niej hucpę z parówkami, puszkami, pancerną brzozą i sztuczną mgłą. Tymczasem sprawa jest prosta: katastrofa wynikła z błędu człowieka. Z resztą wcześniejsza podobna katastrofa wojskowej Casy na polskiej ziemi potwierdza.
barklu - 20:23 środa, 11 stycznia 2017 | linkuj
@yurek55: a żebyś wiedział, że Łódź ma szczęście, byś mieszkał to byś widział jak miasto się rozwija. Prywatne kredyty sprzed lat dawno spłacone, co to kogo obchodzi? Tym bardziej że to sprawa między Hanką jako osobą prywatną a bankiem, niezwiązana z pełnieniem funkcji. O poparciu niech najlepiej świadczy wygrana w I turze w ostatnich wyborach (tak jak prezydent Żuk w Lublinie, również wałkowany obecnie przez prokuraturę - przypadek?). PiSowskiego ulubieńca Kropiwnickiego wcześniej łodzianie wywieźli na taczkach (tzn. odwołali przed końcem kadencji).
No i PiSowi w Łodzi na pewno nie pomogą tego typu decyzje Antka Smoleńskmajstra: http://lodz.wyborcza.pl/lodz/1,35153,21204457,drugi-sukces-macierewicza-chinczycy-odchodza-z-lodzi.html barklu - 20:17 środa, 11 stycznia 2017 | linkuj
No i PiSowi w Łodzi na pewno nie pomogą tego typu decyzje Antka Smoleńskmajstra: http://lodz.wyborcza.pl/lodz/1,35153,21204457,drugi-sukces-macierewicza-chinczycy-odchodza-z-lodzi.html barklu - 20:17 środa, 11 stycznia 2017 | linkuj
Jakby to nie zabrzmiało, jestem pod Tobą:)
Katana, w końcu padne i setki nie będzie. Na razie mi się nie chce tak długo być na zimnym.. eranis - 19:31 środa, 11 stycznia 2017 | linkuj
Katana, w końcu padne i setki nie będzie. Na razie mi się nie chce tak długo być na zimnym.. eranis - 19:31 środa, 11 stycznia 2017 | linkuj
Jak zmienisz płeć masz szansę jeszcze na top 1 :))))) o ile Eranis jutro jakiejś setki nie walnie :D
Katana1978 - 19:11 środa, 11 stycznia 2017 | linkuj
Łódź ma rzeczywiście szczęście. Łódź stoi murem za Hanką oczywiście. Tak trzymać!
yurek55 - 17:43 środa, 11 stycznia 2017 | linkuj
Widzę że nie tylko jeździsz, ale i focisz:) Mors Wielozadaniowy.
eranis - 17:41 środa, 11 stycznia 2017 | linkuj
Jak to dobrze, że w Łodzi nie rządzi PiS, bo miałby sporo nowych rond do ponazywania ;)
Sklep niemiecki i L''Oreal? Ciekawe... barklu - 16:57 środa, 11 stycznia 2017 | linkuj
Sklep niemiecki i L''Oreal? Ciekawe... barklu - 16:57 środa, 11 stycznia 2017 | linkuj
Już siedem lat się utrzymuje ta mgła. A pancernych brzóz gdzieś nie widziałeś w okolicy?
yurek55 - 13:19 środa, 11 stycznia 2017 | linkuj
Zabiłeś mnie tym rondem, i to bez sztucznej mgły... Witki mi opadły ;]
Akysz! "dobra" zmiano!!! Wieeeeem - usuniesz mnie ze znajomych ;P Evita - 08:27 środa, 11 stycznia 2017 | linkuj
Akysz! "dobra" zmiano!!! Wieeeeem - usuniesz mnie ze znajomych ;P Evita - 08:27 środa, 11 stycznia 2017 | linkuj
Brawo za ósme miejsce w Top 10!
"Czas jest także żywiołem" (J. W. Goethe) - to o ostatnim zdjęciu. malarz - 21:33 wtorek, 10 stycznia 2017 | linkuj
"Czas jest także żywiołem" (J. W. Goethe) - to o ostatnim zdjęciu. malarz - 21:33 wtorek, 10 stycznia 2017 | linkuj
Wynalazłem, że takie prawilne rondo jest też w Pile ;) Nowa Sół (bo jak sądzę to te Twoje) nie jest sama wśród poległych o świcie :)
Brawo za miejsce w TOP, nie powiem, póki co jest godnie, tylko tak trzymać :) Trollking - 21:18 wtorek, 10 stycznia 2017 | linkuj
Brawo za miejsce w TOP, nie powiem, póki co jest godnie, tylko tak trzymać :) Trollking - 21:18 wtorek, 10 stycznia 2017 | linkuj
Komentować mogą tylko zalogowani. Zaloguj się · Zarejestruj się!