8-9.XII.2016 /Hrgn/
Piątek, 9 grudnia 2016
Kategoria Standardowo
kilosy: | 25.18 | gruntow(n)e: | 0.40 |
czasokres: | śr. km/h: |
To był tydzień pod znakiem Małego Konfidenta i Tępej Dzidy. :) Spałem codziennie po 2-4 godziny, prawdopodobnie z nerwów, choć pewności brak. O dziwo, w miarę się wysypiałem, prawdopodobnie przez adrenalinę generowaną przez ww. ;]
I jeszcze jeden ciekawy przypadek: taki jeden ujawnił się ze swoją przynależnością do, za przeproszeniem, .Nowoczesnej, jednocześnie próbując mnie zwerbować <lol>. Odparłem, że wybacz, ale honor mi nie pozwala bo moje, jak i zresztą Twoje poglądy polityczno-gospodarcze są odległe od programu tej partii, na co ów: pie%$#ol program! Jak tak będziesz podchodził, to nigdy do czegoś nie nie dojdziesz!
Szkoda, że nie rozmawialiśmy "U Sowy". ;)) Kwintesencja .Nienormalnej, tudzież większości innych partii...
I jeszcze jeden ciekawy przypadek: taki jeden ujawnił się ze swoją przynależnością do, za przeproszeniem, .Nowoczesnej, jednocześnie próbując mnie zwerbować <lol>. Odparłem, że wybacz, ale honor mi nie pozwala bo moje, jak i zresztą Twoje poglądy polityczno-gospodarcze są odległe od programu tej partii, na co ów: pie%$#ol program! Jak tak będziesz podchodził, to nigdy do czegoś nie nie dojdziesz!
Szkoda, że nie rozmawialiśmy "U Sowy". ;)) Kwintesencja .Nienormalnej, tudzież większości innych partii...
Komentarze
@Jurek57 Przecież nie mówię, że wszystko co robiła Platforma było dobre. Po prostu tam, gdzie PO lekko szturchało, PiS wali na odlew. PO chciało przesunąć szkołę o jeden rok, PiS likwiduje gimnazja. PO kombinowało jak to w ramach obecnych ustaw obsadzić TK swoimi ludźmi, PiS zmienia ustawę. PO chciało wprowadzić zasłanianie twarzy na demonstracjach (czemu byłem przeciwny), PiS chce w ogóle uniemożliwić legalne odbycie się niektórych.
Co do dodatków dla rodzin. Owszem, w większości krajów to norma. W większości krajów dotyczą każdego dziecka, a nie dopiero drugiego. I w większości krajów Zachodu wpływają na dzietność głównie pewnej radykalizującej się mniejszości religijnej, możliwością wygodnego życia za darmo wręcz przeszkadzając w asymilacji ;) Co u nas akurat prawica podnosi, a liberalne media przemilczają.
Wazeliniarstwa wobec USA też nie popieram ani wtedy, ani teraz. Tyle że obecnie obawiam się powtórki z F16.
Co do OFE: tu też platforma zrobiła źle. Ale z drugiej strony trudno nazwać pieniądze odciągnięte mi z pensji przymusem i dane kapitaliście do obracania, pieniądze których przez najbliższe kilkadziesiąt lat i tak nie zobaczyłbym na oczy i nie wiem, czy w którymś kryzysie by nie zniknęły, moimi pieniędzmi. Już wolę ZUS, gdzie przeszedłem z własnej woli z całością składek, chociaż Polska coś będzie z tego miała.
Co do deubekizacji: owszem, właśnie mnie tez chodzi o to by było sprawiedliwie. Czemu przywileje ma tracić ktoś, kto rok pracował w milicji, a 26 lat w policji? I nie masz mi tutaj co przytaczać sondażu, bo mogą się zgadzać co do kształtu ustawy, a diabeł zawsze tkwi w szczegółach. Wracając na bliskie rowerom podwórko, mnie np. się spodobała chęć wpuszczenia hulajnóg czy rolkarzy na DDR, myślałem że chociaż w ruchu drogowym PiS zrobi coś dobrze (PO prorowerowymi zmianami z 2011 sporo u mnie zapunktowało). A jak przeczytałem szczegóły proponowanych zmian, złapałem się za głowę, bo pełno tam absurdów (jak chcecie, mogę wymienić). barklu - 05:29 wtorek, 13 grudnia 2016 | linkuj
Co do dodatków dla rodzin. Owszem, w większości krajów to norma. W większości krajów dotyczą każdego dziecka, a nie dopiero drugiego. I w większości krajów Zachodu wpływają na dzietność głównie pewnej radykalizującej się mniejszości religijnej, możliwością wygodnego życia za darmo wręcz przeszkadzając w asymilacji ;) Co u nas akurat prawica podnosi, a liberalne media przemilczają.
Wazeliniarstwa wobec USA też nie popieram ani wtedy, ani teraz. Tyle że obecnie obawiam się powtórki z F16.
Co do OFE: tu też platforma zrobiła źle. Ale z drugiej strony trudno nazwać pieniądze odciągnięte mi z pensji przymusem i dane kapitaliście do obracania, pieniądze których przez najbliższe kilkadziesiąt lat i tak nie zobaczyłbym na oczy i nie wiem, czy w którymś kryzysie by nie zniknęły, moimi pieniędzmi. Już wolę ZUS, gdzie przeszedłem z własnej woli z całością składek, chociaż Polska coś będzie z tego miała.
Co do deubekizacji: owszem, właśnie mnie tez chodzi o to by było sprawiedliwie. Czemu przywileje ma tracić ktoś, kto rok pracował w milicji, a 26 lat w policji? I nie masz mi tutaj co przytaczać sondażu, bo mogą się zgadzać co do kształtu ustawy, a diabeł zawsze tkwi w szczegółach. Wracając na bliskie rowerom podwórko, mnie np. się spodobała chęć wpuszczenia hulajnóg czy rolkarzy na DDR, myślałem że chociaż w ruchu drogowym PiS zrobi coś dobrze (PO prorowerowymi zmianami z 2011 sporo u mnie zapunktowało). A jak przeczytałem szczegóły proponowanych zmian, złapałem się za głowę, bo pełno tam absurdów (jak chcecie, mogę wymienić). barklu - 05:29 wtorek, 13 grudnia 2016 | linkuj
Barklu .
Coś mi się wydaje że tą polityką się słabo interesowałeś.
- Uważasz ze jak ktoś z dnia na dzień mówi że jego kasa na ofe już nie jest jego tylko publiczna to git ! Na dzień przed wyrokiem trybunału 99% fachowców (sędziów) twierdziło że TK to odrzuci ! I co mylili się wszyscy ,znaczy 99%.
- Wiesz ile kosztowały na F-16 ? I co za to nam mieli dać amerykanie ? Wyszło że zrobiliśmy im dobrze !!!
- Minister obrony niejaki B.K. zapragnął uzbroić marynarkę w okręty. Korwety Gawron (2000000000pln) już nie ma. Zniknęła ! Ma chyba tę samą technologię to co niewidzialne samoloty.Niewykrywalna.
- w większości krajów europejskich dodatki dla rodzin wychowywujących dzieci to norma . Nawet na Słowacji to kwota 2x taka.
- Mówisz że referendum , że zasiłki dostają nieroby itp. Skąd ty to wiesz ? Z Radia ?
- Czytałeś ustawę ? I o co tam chodzi ? Chodzi o to by było sprawiedliwie ! Chodzi o przywileje !!! Oglądałem sondaż w 3 czy 4 poczytnych portalach . Wynik 90:10
- A co do helikopterów ! Zauważyłeś że już nikt tego nie ciągnie ? Nawet opozycja.
Dzisiaj nawet kot prezesa jest krytykowany jak przyjdzie dowalić władzy.
Nie jestem fanem kaczystów. Bardziej ich krytykuje niż ci się wydaję.
Ale nie mogę zdzierżyć jak przegrani na własne życzenie ględzą tylko po to by było o nich słychać ! Jurek57 - 20:57 poniedziałek, 12 grudnia 2016 | linkuj
Coś mi się wydaje że tą polityką się słabo interesowałeś.
- Uważasz ze jak ktoś z dnia na dzień mówi że jego kasa na ofe już nie jest jego tylko publiczna to git ! Na dzień przed wyrokiem trybunału 99% fachowców (sędziów) twierdziło że TK to odrzuci ! I co mylili się wszyscy ,znaczy 99%.
- Wiesz ile kosztowały na F-16 ? I co za to nam mieli dać amerykanie ? Wyszło że zrobiliśmy im dobrze !!!
- Minister obrony niejaki B.K. zapragnął uzbroić marynarkę w okręty. Korwety Gawron (2000000000pln) już nie ma. Zniknęła ! Ma chyba tę samą technologię to co niewidzialne samoloty.Niewykrywalna.
- w większości krajów europejskich dodatki dla rodzin wychowywujących dzieci to norma . Nawet na Słowacji to kwota 2x taka.
- Mówisz że referendum , że zasiłki dostają nieroby itp. Skąd ty to wiesz ? Z Radia ?
- Czytałeś ustawę ? I o co tam chodzi ? Chodzi o to by było sprawiedliwie ! Chodzi o przywileje !!! Oglądałem sondaż w 3 czy 4 poczytnych portalach . Wynik 90:10
- A co do helikopterów ! Zauważyłeś że już nikt tego nie ciągnie ? Nawet opozycja.
Dzisiaj nawet kot prezesa jest krytykowany jak przyjdzie dowalić władzy.
Nie jestem fanem kaczystów. Bardziej ich krytykuje niż ci się wydaję.
Ale nie mogę zdzierżyć jak przegrani na własne życzenie ględzą tylko po to by było o nich słychać ! Jurek57 - 20:57 poniedziałek, 12 grudnia 2016 | linkuj
A polityką 10 lat temu też się interesowałem, do tego stopnia że najważniejszą rzeczą w pełnoletności nie był dla mnie alkohol czy prawo jazdy, tylko właśnie możliwość głosowania.
barklu - 20:26 poniedziałek, 12 grudnia 2016 | linkuj
Odnośnie przywilejów i deubekizacji. Była weryfikacja? Była. Kto był naprawdę "zły" ten jej nie przeszedł. Cała reszta dostała szansę służenia wolnej Polsce i to robiła. Taka była umowa. Nie podobała się Kaczyńskim? To trzeba było WTEDY protestować, wygrać wybory i zrobić po swojemu. Za służbę w latach PRL jak chcą to niech jeszcze niech obcinają - ale też nie wszystkim, bo co takiego złego robili milicjanci z drogówki, pogranicznicy czy lekarze mundurowi? Za 20 kilka lat służby III RP ruszać nie powinni. A w KODzie opozycjoniści co dostawali pałą po plecach też są.
Referendum o edukacji - grzebało PO, teraz grzebie PiS. Myślisz, ze jakby ktoś zebrał 2500000 podpisów za pozostawieniem gimnazjów to zrobiliby referendum? Wolne żarty.
I wreszcie na koniec: PO nie wtrącała się w kwestie światopoglądowe typu aborcja, in vitro itp. PiS chciało wprowadzić katolicką wersję szariatu - prawo oparte na nauczaniu Kościoła, nie na woli narodu. Znowu: był kompromis aborcyjny? Był.Nie podobało się, trzeba było wygrać wybory WTEDY i zrobić po swojemu, ciekawe tylko czy naród by zagłosował. Lewa strona słowa dotrzymała i nie ruszała nawet będąc u władzy. Prawa teraz zachowała się niehonorowo i kompromis próbowała złamać - ci którzy tyle o honorze mówią. A może w tej sprawie jakieś referendum? Może warto, by wreszcie ktoś przywołał opinię Kościuszki na ten temat? "„Kościół winien być oddzielony od państwa, nie wolno mu zajmować się kształceniem młodzieży. Naród winien być panem własnego losu i jego prawa powinny być nadrzędne wobec praw Kościoła. Żadna religia nie może im przeczyć, odwołując się do prawa boskiego, przeciwnie, każda religia powinna być posłuszna prawom ustanowionym przez naród”. Jakże to aktualne.
Ale się rozpisałem... barklu - 20:22 poniedziałek, 12 grudnia 2016 | linkuj
Referendum o edukacji - grzebało PO, teraz grzebie PiS. Myślisz, ze jakby ktoś zebrał 2500000 podpisów za pozostawieniem gimnazjów to zrobiliby referendum? Wolne żarty.
I wreszcie na koniec: PO nie wtrącała się w kwestie światopoglądowe typu aborcja, in vitro itp. PiS chciało wprowadzić katolicką wersję szariatu - prawo oparte na nauczaniu Kościoła, nie na woli narodu. Znowu: był kompromis aborcyjny? Był.Nie podobało się, trzeba było wygrać wybory WTEDY i zrobić po swojemu, ciekawe tylko czy naród by zagłosował. Lewa strona słowa dotrzymała i nie ruszała nawet będąc u władzy. Prawa teraz zachowała się niehonorowo i kompromis próbowała złamać - ci którzy tyle o honorze mówią. A może w tej sprawie jakieś referendum? Może warto, by wreszcie ktoś przywołał opinię Kościuszki na ten temat? "„Kościół winien być oddzielony od państwa, nie wolno mu zajmować się kształceniem młodzieży. Naród winien być panem własnego losu i jego prawa powinny być nadrzędne wobec praw Kościoła. Żadna religia nie może im przeczyć, odwołując się do prawa boskiego, przeciwnie, każda religia powinna być posłuszna prawom ustanowionym przez naród”. Jakże to aktualne.
Ale się rozpisałem... barklu - 20:22 poniedziałek, 12 grudnia 2016 | linkuj
@Jurek57 Podniesienie VATu przez PO miało być tymczasowe na czas kryzysu (nas jakoś dotknął dużo mniej niż inne kraje) i skończyć się w tym roku. Jakoś nie widać, by PiS się wywiązywał.
Co do OFE, to tu akurat antykapitalistyczny PiS powinien być za. Zresztą nawet ja, pomimo że poglądy mam dość wolnorynkowe, OBOWIĄZKOWĄ składkę do PRYWATNEGO OFE, czyli to co było przed zmianami, uważam za decyzję bardzo złą. Jak już płacić obowiązkową daninę - to państwu, jak ktoś chce dodatkowo oszczędzać w OFE niech robi to dobrowolnie.
Afery? Każda partia to ma za uszami (PC FOZZ i SKOK), na mnie afery nie działają. W skali kraju te grube miliony to kropla w morzu całego budżetu, jedna zła ustawa powoduje większe straty niż stu aferzystów. Z resztą "sztandarowa" POwska afera AmberGold, że tak powiem, mnie nie dotyczy, tzn. nie dałem się nabrać na piramidę ;) W przeciwieństwie do afer związanych z ciągnięciem pieniędzy publicznych, czyli także moich.
Wazeliniarski stosunek do USA - to akurat obecnie jest większe niż za PO (choćby sprawa z helikopterami).
Dzietność - oj, tutaj moje zarzuty wobec populistycznego 500+ są największe. Dawanie kasy jest najbardziej chwytliwe medialnie - i tylko tyle. Dużo większą pomocą byłoby jednak np. ułatwienie dostępu do żłobków i przedszkoli dla osób pracujących (ile placówek mogłoby powstać za te miliardy?). Albo cokolwiek innego, co skłoniłoby zapracowane osoby by zdecydowały się choć na JEDNO dziecko. Obecnie nie dostają oni NIC, wręcz przeciwnie - muszą płacić w podatkach na tych, którzy bez 500+ i tak najprawdopodobniej mieliby dzieci, bo taki mają po prostu styl życia. Albo zamiast kasy odpis od podatku: pracujesz masz, nie pracujesz nie masz. To skłoniłoby wiele osób do legalnej pracy (zamiast np. na czarno, czy życia na zasiłku z wyboru), a nie do jej opuszczania (co się dzieje).
Wiek emerytalny - zauważ, że emerytura w wieku 65 lat była jeszcze za PRL., od tego czasu średnia długość i jakość życia się zwiększyły. Oczywiście są zawody, w których wcześniejsze przejście na emeryturę jest konieczne, i to nawet poniżej 65 roku życia. Ale są i takie, gdzie spokojnie można pracować dłużej.
Wyjazdy na zachód: są możliwości, to ludzie wyjeżdżają. Kilkudziesięcioletniego zapóźnienia nie da się nadrobić w kilka lat. Porównaj jednak Polskę dziś i 10 lat temu. Niższe bezrobocie, wyższe płace, wyższy standard życia, modernizacje wszelkiego rodzaju infrastruktury (w tym za pieniądze z UE). Popatrz drugą stronę, na Białoruś, Ukrainę, Bałkany. Gdzie jesteśmy my, gdzie oni. W latach 90. startowaliśmy z podobnego poziomu.
Co do murali to zupełnie nie rozumiem, obecnie murale są w modzie. Te patriotyczne też. barklu - 20:22 poniedziałek, 12 grudnia 2016 | linkuj
Co do OFE, to tu akurat antykapitalistyczny PiS powinien być za. Zresztą nawet ja, pomimo że poglądy mam dość wolnorynkowe, OBOWIĄZKOWĄ składkę do PRYWATNEGO OFE, czyli to co było przed zmianami, uważam za decyzję bardzo złą. Jak już płacić obowiązkową daninę - to państwu, jak ktoś chce dodatkowo oszczędzać w OFE niech robi to dobrowolnie.
Afery? Każda partia to ma za uszami (PC FOZZ i SKOK), na mnie afery nie działają. W skali kraju te grube miliony to kropla w morzu całego budżetu, jedna zła ustawa powoduje większe straty niż stu aferzystów. Z resztą "sztandarowa" POwska afera AmberGold, że tak powiem, mnie nie dotyczy, tzn. nie dałem się nabrać na piramidę ;) W przeciwieństwie do afer związanych z ciągnięciem pieniędzy publicznych, czyli także moich.
Wazeliniarski stosunek do USA - to akurat obecnie jest większe niż za PO (choćby sprawa z helikopterami).
Dzietność - oj, tutaj moje zarzuty wobec populistycznego 500+ są największe. Dawanie kasy jest najbardziej chwytliwe medialnie - i tylko tyle. Dużo większą pomocą byłoby jednak np. ułatwienie dostępu do żłobków i przedszkoli dla osób pracujących (ile placówek mogłoby powstać za te miliardy?). Albo cokolwiek innego, co skłoniłoby zapracowane osoby by zdecydowały się choć na JEDNO dziecko. Obecnie nie dostają oni NIC, wręcz przeciwnie - muszą płacić w podatkach na tych, którzy bez 500+ i tak najprawdopodobniej mieliby dzieci, bo taki mają po prostu styl życia. Albo zamiast kasy odpis od podatku: pracujesz masz, nie pracujesz nie masz. To skłoniłoby wiele osób do legalnej pracy (zamiast np. na czarno, czy życia na zasiłku z wyboru), a nie do jej opuszczania (co się dzieje).
Wiek emerytalny - zauważ, że emerytura w wieku 65 lat była jeszcze za PRL., od tego czasu średnia długość i jakość życia się zwiększyły. Oczywiście są zawody, w których wcześniejsze przejście na emeryturę jest konieczne, i to nawet poniżej 65 roku życia. Ale są i takie, gdzie spokojnie można pracować dłużej.
Wyjazdy na zachód: są możliwości, to ludzie wyjeżdżają. Kilkudziesięcioletniego zapóźnienia nie da się nadrobić w kilka lat. Porównaj jednak Polskę dziś i 10 lat temu. Niższe bezrobocie, wyższe płace, wyższy standard życia, modernizacje wszelkiego rodzaju infrastruktury (w tym za pieniądze z UE). Popatrz drugą stronę, na Białoruś, Ukrainę, Bałkany. Gdzie jesteśmy my, gdzie oni. W latach 90. startowaliśmy z podobnego poziomu.
Co do murali to zupełnie nie rozumiem, obecnie murale są w modzie. Te patriotyczne też. barklu - 20:22 poniedziałek, 12 grudnia 2016 | linkuj
Michał .
Ubolewam nad Trójką. Wkó...m się gdy widzę ręczne sterowanie. I tu jestem z Tobą !
Tej stacji słucham od pół wieku i wiesz mi 50-70 % programów tej stacji już nie ma.
Zniknęły w dziwnych okolicznościach. 30,20,10 lat temu. Wtedy ludzie (dziennikarze) nie mieli możliwości mówić o tym na innych forach. Teraz jest o tym głośno.
Michale na naszych oczach doszło do pewnych zmian w relacjach pracodawca , podwładny.
To jest model zachodni ,którego tak "chcieliśmy".
Spróbuj skrytykować swojego szefa ... ? Każda stacja radiowa ma swoją linię programową.I dobiera do tego ludzi. Wiem że to nas odbiorców denerwuje. Ale to jest teraźniejszość.
Radio ZET zwolniło z pracy pana Weisa , nomen omen założyciela tej stacji. Czy były listy protestacyjne.
Nie pochwalam tego ale to jest rzeczywistość na którą nie mamy wpływu. Tu rządzą wielcy !
Pamiętasz p.Jeton ?
Nie cierpiałem jej chociaż teraz jest uważana za ofiarę.
Ale ta pani ,pamiętam to , gloryfikowała swego czasu stan wojenny.
Znam tych ludzi tylko z anteny . Nie znam ich w większości z prywatnych poglądów. i nie chcę. Ale też nie chciałbym by dziennikarze , przynajmniej w publicznym radio trzymali za którąś z opcji.
Pogadamy o tym niebawem , obiecuję ! :-) Jurek57 - 20:17 poniedziałek, 12 grudnia 2016 | linkuj
Ubolewam nad Trójką. Wkó...m się gdy widzę ręczne sterowanie. I tu jestem z Tobą !
Tej stacji słucham od pół wieku i wiesz mi 50-70 % programów tej stacji już nie ma.
Zniknęły w dziwnych okolicznościach. 30,20,10 lat temu. Wtedy ludzie (dziennikarze) nie mieli możliwości mówić o tym na innych forach. Teraz jest o tym głośno.
Michale na naszych oczach doszło do pewnych zmian w relacjach pracodawca , podwładny.
To jest model zachodni ,którego tak "chcieliśmy".
Spróbuj skrytykować swojego szefa ... ? Każda stacja radiowa ma swoją linię programową.I dobiera do tego ludzi. Wiem że to nas odbiorców denerwuje. Ale to jest teraźniejszość.
Radio ZET zwolniło z pracy pana Weisa , nomen omen założyciela tej stacji. Czy były listy protestacyjne.
Nie pochwalam tego ale to jest rzeczywistość na którą nie mamy wpływu. Tu rządzą wielcy !
Pamiętasz p.Jeton ?
Nie cierpiałem jej chociaż teraz jest uważana za ofiarę.
Ale ta pani ,pamiętam to , gloryfikowała swego czasu stan wojenny.
Znam tych ludzi tylko z anteny . Nie znam ich w większości z prywatnych poglądów. i nie chcę. Ale też nie chciałbym by dziennikarze , przynajmniej w publicznym radio trzymali za którąś z opcji.
Pogadamy o tym niebawem , obiecuję ! :-) Jurek57 - 20:17 poniedziałek, 12 grudnia 2016 | linkuj
Tomek .
To że teraz nam panująca opcja trzyma z kościołem to racja. Ale każda władza wykorzystuje dla siebie partnerów. JP II bywał w Polsce głównie za komuny i innych. Czy wtedy władza nie wykorzystywała kościoła ? Za kogo wprowadzono religię w szkołach ?
Polska to niestety (dla Ciebie) Tomku kraj katolicki. I gdyby przeprowadzić referendum co do naszego wyznania musiałbyś uznać wolę narodu. To jest demokracja !Możemy to krytykować ale nie możemy się na to wypinać. Wydaje mi się że w tej sprawie nikt nikogo nie dyskryminuje teraz.
Dzisiaj krytykę kościoła można głosić otwarcie i włos z głowy nikomu nie spadnie. My Polacy mimo wszystko mamy naprawdę dużą tolerancję i nigdy nie będziemy państwem wyznaniowym. Wyobrażasz sobie gdyby teraz władza chciała wprowadzić religię w szkołach.Bo ja nie ! :*-) Jurek57 - 19:54 poniedziałek, 12 grudnia 2016 | linkuj
To że teraz nam panująca opcja trzyma z kościołem to racja. Ale każda władza wykorzystuje dla siebie partnerów. JP II bywał w Polsce głównie za komuny i innych. Czy wtedy władza nie wykorzystywała kościoła ? Za kogo wprowadzono religię w szkołach ?
Polska to niestety (dla Ciebie) Tomku kraj katolicki. I gdyby przeprowadzić referendum co do naszego wyznania musiałbyś uznać wolę narodu. To jest demokracja !Możemy to krytykować ale nie możemy się na to wypinać. Wydaje mi się że w tej sprawie nikt nikogo nie dyskryminuje teraz.
Dzisiaj krytykę kościoła można głosić otwarcie i włos z głowy nikomu nie spadnie. My Polacy mimo wszystko mamy naprawdę dużą tolerancję i nigdy nie będziemy państwem wyznaniowym. Wyobrażasz sobie gdyby teraz władza chciała wprowadzić religię w szkołach.Bo ja nie ! :*-) Jurek57 - 19:54 poniedziałek, 12 grudnia 2016 | linkuj
Jurek, na wstępie sugestia, żebyś był ostrożniejszy z takimi uogólnieniami, że 10 lat temu mało kto z nas się interesował polityką. Np. ja z kumplem robiłem sondaż pod lokalem wyborczym podczas wyborów parlamentarnych bodajże w 1993 albo w 1994 roku, a więc jako trzynastoletnie pacholę. Pasjonowałem się tym i to chyba nawet bardziej niż dzisiaj ;)))
Do rzeczy. Przed wyborami bałem się, że jak do władzy dojdzie PiS to rozpieprzy radiową trójkę. Strach był uzasadniony tym, że z marnym skutkiem najstrowali przy niej już za poprzednich rządów, jeszcze w towarzystwie Leppera i Giertycha. Dzisiaj trójki nie da się słuchać. Zostało wywalonych 17 dziennikarzy (fakt, z tej grupy kilka osób odeszło z własnej woli, bo ciężko im było się odnaleźć w dobrozmianowej stacji). Prezes PR mówi, że wreszcie zniknął w trójce "dziennikarski nihilizm". W kontekście nazwisk ludzi, którzy już programów nie mają... Nie wiem czy płakać? Na śmiech nie ma miejsca.
O planowanej zmianach dotyczących mojej "służbowej" działki nie chce mi się nawet pisać, bo popsuję sobie humor w ten piękny, poniedziałkowy wieczór. W skrócie będzie rewolucja, wszystko stanie na głowie. Szczegóły? Na razie brak. Zarysy - niepokojące. W sytuacji, gdy oprócz siebie człowiek ma na utrzymaniu jeszcze potomstwo to budzi niepokój - powszechne od kilku miesięcy uczucie wśród moich koleżanek i kolegów po fachu. Gwoli ścisłości - w mediach, o których piszesz, że tak bardzo "nakręcają spiralę" temat całkowicie nieobecny,
No nic, pożyjemy, zobaczymy. W sumie szkoda nerwów na rzeczy, na które nie mamy wpływu, więc nie obiecuję, że będę się w tym wątku jeszcze udzielał :))) michuss - 19:51 poniedziałek, 12 grudnia 2016 | linkuj
Do rzeczy. Przed wyborami bałem się, że jak do władzy dojdzie PiS to rozpieprzy radiową trójkę. Strach był uzasadniony tym, że z marnym skutkiem najstrowali przy niej już za poprzednich rządów, jeszcze w towarzystwie Leppera i Giertycha. Dzisiaj trójki nie da się słuchać. Zostało wywalonych 17 dziennikarzy (fakt, z tej grupy kilka osób odeszło z własnej woli, bo ciężko im było się odnaleźć w dobrozmianowej stacji). Prezes PR mówi, że wreszcie zniknął w trójce "dziennikarski nihilizm". W kontekście nazwisk ludzi, którzy już programów nie mają... Nie wiem czy płakać? Na śmiech nie ma miejsca.
O planowanej zmianach dotyczących mojej "służbowej" działki nie chce mi się nawet pisać, bo popsuję sobie humor w ten piękny, poniedziałkowy wieczór. W skrócie będzie rewolucja, wszystko stanie na głowie. Szczegóły? Na razie brak. Zarysy - niepokojące. W sytuacji, gdy oprócz siebie człowiek ma na utrzymaniu jeszcze potomstwo to budzi niepokój - powszechne od kilku miesięcy uczucie wśród moich koleżanek i kolegów po fachu. Gwoli ścisłości - w mediach, o których piszesz, że tak bardzo "nakręcają spiralę" temat całkowicie nieobecny,
No nic, pożyjemy, zobaczymy. W sumie szkoda nerwów na rzeczy, na które nie mamy wpływu, więc nie obiecuję, że będę się w tym wątku jeszcze udzielał :))) michuss - 19:51 poniedziałek, 12 grudnia 2016 | linkuj
Panowie: Jurek i Yurek :)
Kwestie gospodarcze to jedno i macie dużo racji w krytyce poprzedników.
Ale jako humanista z natury mam na pierwszym miejscu w głowie sprawy społeczne, nie finansowe. A jako takie rozumiem kwestie religijne, a to, że PIS robi dobrze Kościołowi katolickiemu nie jest propagandą mediów, a chyba jasnym dla wszystkich bezpośrednim przekazem prezesa i jego klakierów.
Możecie mnie uważać za oszołoma antyreligijnego, Wasze prawo. Ale po prostu boli mnie wchodzenie w cztery litery jednej opcji religijnej bez żadnego zażenowania. I zmuszanie całego społeczeństwa do uznawania jej norm jako jedynych słusznych.
Howgh :) Trollking - 19:30 poniedziałek, 12 grudnia 2016 | linkuj
Kwestie gospodarcze to jedno i macie dużo racji w krytyce poprzedników.
Ale jako humanista z natury mam na pierwszym miejscu w głowie sprawy społeczne, nie finansowe. A jako takie rozumiem kwestie religijne, a to, że PIS robi dobrze Kościołowi katolickiemu nie jest propagandą mediów, a chyba jasnym dla wszystkich bezpośrednim przekazem prezesa i jego klakierów.
Możecie mnie uważać za oszołoma antyreligijnego, Wasze prawo. Ale po prostu boli mnie wchodzenie w cztery litery jednej opcji religijnej bez żadnego zażenowania. I zmuszanie całego społeczeństwa do uznawania jej norm jako jedynych słusznych.
Howgh :) Trollking - 19:30 poniedziałek, 12 grudnia 2016 | linkuj
Nie twierdzę że PiS jest super i trzeba w niego wierzyć jak w obraz.
Należy ich krytykować i patrzeć na ręce.
Ale należy patrzeć na to obiektywnie.
Niewielu z Was interesowało się polityką 10-8 lat temu. Teraz Nam się to wtłacza !
A to po to by przemycić swoje racje. Media to ogromna siła.
Dzisiaj media mają swój interes , nie rzadko polityczny. A przede wszystkim komercyjny.
Jeśli znajdują czytelników , to dla nich interes !
A w interesach nie ma zmiłuj to kapitalizm !!! Jurek57 - 19:06 poniedziałek, 12 grudnia 2016 | linkuj
Należy ich krytykować i patrzeć na ręce.
Ale należy patrzeć na to obiektywnie.
Niewielu z Was interesowało się polityką 10-8 lat temu. Teraz Nam się to wtłacza !
A to po to by przemycić swoje racje. Media to ogromna siła.
Dzisiaj media mają swój interes , nie rzadko polityczny. A przede wszystkim komercyjny.
Jeśli znajdują czytelników , to dla nich interes !
A w interesach nie ma zmiłuj to kapitalizm !!! Jurek57 - 19:06 poniedziałek, 12 grudnia 2016 | linkuj
Nie chciałem ale jeszcze trzy grosze.
Moi drodzy młodzi koledzy.Przepraszam że tak mentorsko.Ale dla większości mógłby być ojcem.
My z Yurkiem mamy swoje lata:-) Mamy pewne doświadczenie. I tak łatwo jak Wy nie jesteśmy indoktrynowani. Na nas takie rzeczy testowano przez ponad pół wieku. Mamy to już za sobą. Jesteśmy raczej obserwatorami i mamy grubą skórę ... !
Yurek ma rację mówiąc że różnica w życiu za PO i za PiS .To raczej bełkot medialny.
Nikomu nie spadła czapka z głowy. Obiektywnie więcej dokręcało śrubę PO.
- Ustawa o ingerencji obcych sił zbrojnych w Polsce ,podpisana przez B.
- Zadłużenie przez dekadę wzrosło o 100%
- Afery ! Wymieniać ?
- Aksa czy tam jak to zwał . (To nie przez protesty w Polsce zrezygnowano z tego ale cała europa się wk....ła.)
- O wieku emerytalnym i wydajności powiedzieć mogą tacy jak my a nie małolaty !
- referendum o edukacji ! Sejm i Senat olał 25ooooo rodaków .Bo nawet ich nie wysłuchał tylko wyniki referendum wyrzucił do kosza.
- Vat kto podniósł ?
- Prywatne OFE kto Wam buchnął ?
- Kto wysłał wojsko na wojnę i misję ...
- Za kogo amerykanie nas wyr....li z F-16 (do dzisiaj te samoloty latają bez uzbrojenia)
- Za tamtej władzy wyjechało blisko 2000000 ludzi na zachód.Przecież tu mieli zawsze perspektywę ? :-)
- Kto wprowadził " śmieciówki "
- Co PO zrobiło w sprawie dzietności ?
Wolę żeby moje podatki szły na moją przyszłość (emeryturę) dzieci które się powinny narodzić żeby ten system nie upadł !
Różnica w wprowadzaniu swoich "reform" PO zrobiła przy akompaniamencie pochlebnym mediów i mało się kto zmiarkował że już po ogórach !
Dzisiaj tzw. "niezależne media" krytykują wszystko i wszystkich bo to paliwo dla zblazowanej opozycji !
Na koniec żeby rzucić pewne światło jak to działa , przykład !
Jestem z Poznania I określenie KIBOL tu się narodziło !
Oznaczało pierwotnie kibica który za swoją drużyną poszedł by w ogień !
Masze media nazwały ty m mianem bandytów ! Chuliganów ! I wszystkich którzy mieli czelność podnieś krytykę na Donka byli tak nazywanie. Kibol to teraz określenie pejoratywne !
W wielkopolsce kibole zbierają na żłobki domy dziecka. Pierwszego listopada tylko na cmentarzach w Poznaniu zebrali tyle ile na Powązkach. Pieniądze te są różnie rozdawane dla potrzebujących i renowacje starych zapomnianych mogił.
Jak kibole w dzień wybuch powstania wielkopolskiego zrobili marsz patriotyczny to GW że to nacjonaliści i faszyści !
Nawet narodowcy zbierają na biednych !
Dlaczego np. mało w mediach o modzie na murale. Dlaczego bo to polski nacjonalizm.
A ku...a gdzie mamy pokazywać swój patriotyzm ... na meczu ? Po wpłaceniu opłaty za bilet ?
Na koniec !
Czy któryś z Was dostał od ZOMOWCA pałą po plecach za komuny ? Bo ja tak. Wielokrotnie ! Kiedy powstawała Solidarność komuna swoim zbrojnym ramieniem robiła wszystko by to zniszczyć .
Dzisiaj PO, Nowoczesna, KOD i cholera raczy wiedzieć kto broni komuchów i zomowców w strawie przywilejów. Rozumiecie ?
Dzięki tym z Solidarności i szarym ludziom którzy ich wsparli Możemy przynajmniej gadać i za to nie pójdziesz do więzieni albo nie dostaniesz pałą ! Jurek57 - 18:54 poniedziałek, 12 grudnia 2016 | linkuj
Moi drodzy młodzi koledzy.Przepraszam że tak mentorsko.Ale dla większości mógłby być ojcem.
My z Yurkiem mamy swoje lata:-) Mamy pewne doświadczenie. I tak łatwo jak Wy nie jesteśmy indoktrynowani. Na nas takie rzeczy testowano przez ponad pół wieku. Mamy to już za sobą. Jesteśmy raczej obserwatorami i mamy grubą skórę ... !
Yurek ma rację mówiąc że różnica w życiu za PO i za PiS .To raczej bełkot medialny.
Nikomu nie spadła czapka z głowy. Obiektywnie więcej dokręcało śrubę PO.
- Ustawa o ingerencji obcych sił zbrojnych w Polsce ,podpisana przez B.
- Zadłużenie przez dekadę wzrosło o 100%
- Afery ! Wymieniać ?
- Aksa czy tam jak to zwał . (To nie przez protesty w Polsce zrezygnowano z tego ale cała europa się wk....ła.)
- O wieku emerytalnym i wydajności powiedzieć mogą tacy jak my a nie małolaty !
- referendum o edukacji ! Sejm i Senat olał 25ooooo rodaków .Bo nawet ich nie wysłuchał tylko wyniki referendum wyrzucił do kosza.
- Vat kto podniósł ?
- Prywatne OFE kto Wam buchnął ?
- Kto wysłał wojsko na wojnę i misję ...
- Za kogo amerykanie nas wyr....li z F-16 (do dzisiaj te samoloty latają bez uzbrojenia)
- Za tamtej władzy wyjechało blisko 2000000 ludzi na zachód.Przecież tu mieli zawsze perspektywę ? :-)
- Kto wprowadził " śmieciówki "
- Co PO zrobiło w sprawie dzietności ?
Wolę żeby moje podatki szły na moją przyszłość (emeryturę) dzieci które się powinny narodzić żeby ten system nie upadł !
Różnica w wprowadzaniu swoich "reform" PO zrobiła przy akompaniamencie pochlebnym mediów i mało się kto zmiarkował że już po ogórach !
Dzisiaj tzw. "niezależne media" krytykują wszystko i wszystkich bo to paliwo dla zblazowanej opozycji !
Na koniec żeby rzucić pewne światło jak to działa , przykład !
Jestem z Poznania I określenie KIBOL tu się narodziło !
Oznaczało pierwotnie kibica który za swoją drużyną poszedł by w ogień !
Masze media nazwały ty m mianem bandytów ! Chuliganów ! I wszystkich którzy mieli czelność podnieś krytykę na Donka byli tak nazywanie. Kibol to teraz określenie pejoratywne !
W wielkopolsce kibole zbierają na żłobki domy dziecka. Pierwszego listopada tylko na cmentarzach w Poznaniu zebrali tyle ile na Powązkach. Pieniądze te są różnie rozdawane dla potrzebujących i renowacje starych zapomnianych mogił.
Jak kibole w dzień wybuch powstania wielkopolskiego zrobili marsz patriotyczny to GW że to nacjonaliści i faszyści !
Nawet narodowcy zbierają na biednych !
Dlaczego np. mało w mediach o modzie na murale. Dlaczego bo to polski nacjonalizm.
A ku...a gdzie mamy pokazywać swój patriotyzm ... na meczu ? Po wpłaceniu opłaty za bilet ?
Na koniec !
Czy któryś z Was dostał od ZOMOWCA pałą po plecach za komuny ? Bo ja tak. Wielokrotnie ! Kiedy powstawała Solidarność komuna swoim zbrojnym ramieniem robiła wszystko by to zniszczyć .
Dzisiaj PO, Nowoczesna, KOD i cholera raczy wiedzieć kto broni komuchów i zomowców w strawie przywilejów. Rozumiecie ?
Dzięki tym z Solidarności i szarym ludziom którzy ich wsparli Możemy przynajmniej gadać i za to nie pójdziesz do więzieni albo nie dostaniesz pałą ! Jurek57 - 18:54 poniedziałek, 12 grudnia 2016 | linkuj
@yurek55 Ja w rządach PiSu boję się jednego: tego, że ich sztandarowe socjalistyczne programy (500+, obniżenie wieku emerytalnego) odbiją się negatywnie na gospodarce i za każde 500zł dziecko będzie musiało spłacić w przyszłości 1000. Z resztą rozpaczliwe szukanie kasy widać już teraz, obyśmy nie skończyli gorzej niż Grecja. Bo w ratowanie nas już Unia nie wpompuje miliardów.
Cała resztę da się odkręcić, jak następna władza będzie miała odwagę (a im więcej PiS narozrabia, tym większa szansa że tak będzie) to zrobi dzień świstaka wszystkiemu co zostało uchwalone po niekonstytucyjnej ustawie o Trybunale. barklu - 16:25 poniedziałek, 12 grudnia 2016 | linkuj
Cała resztę da się odkręcić, jak następna władza będzie miała odwagę (a im więcej PiS narozrabia, tym większa szansa że tak będzie) to zrobi dzień świstaka wszystkiemu co zostało uchwalone po niekonstytucyjnej ustawie o Trybunale. barklu - 16:25 poniedziałek, 12 grudnia 2016 | linkuj
Barklu nie mów o lesie w okolicach elektrowni.
Pokaż mi tego co będzie tam chciał mieszkać. Człowiek spierd...ił robotę i las się tym zajął. Ale to jest jakbyś chciał się opalać w palarni papierosów. Nie o to chodzi !
Napisałem chwilę temu elaborat w odpowiedzi na twoje wątpliwości ... ale mi zniknął i już nie chcę o tym gadać. Dyskutuje się dobrze ale to (zniknięcie) jest ponad moje siły !
pozdrawiam :-) Jurek57 - 14:46 poniedziałek, 12 grudnia 2016 | linkuj
Pokaż mi tego co będzie tam chciał mieszkać. Człowiek spierd...ił robotę i las się tym zajął. Ale to jest jakbyś chciał się opalać w palarni papierosów. Nie o to chodzi !
Napisałem chwilę temu elaborat w odpowiedzi na twoje wątpliwości ... ale mi zniknął i już nie chcę o tym gadać. Dyskutuje się dobrze ale to (zniknięcie) jest ponad moje siły !
pozdrawiam :-) Jurek57 - 14:46 poniedziałek, 12 grudnia 2016 | linkuj
@Trollking Odniosłem się jedynie do tworzenia w powszechnej świadomości Polaków psychozy strachu przed PiS. Straszą media - na szczęście już nie wszystkie, jak dziesięć lat temu, obnoszą się ze swoim strachem celebryci etc.etc. Odpowiedz mi więc, jak bardzo pogorszyło się Twoje życie odkąd Pani Beata Szydło kieruje pracami rządu? Jak bardzo boisz się siepaczy ministra Błaszczaka, jak bliska jest wojna z Rosją odkąd Ministerstwem Obrony Narodowej kieruje Pan Antoni Macierewicz?
Co tak naprawdę w codziennym życiu budzi Twoje obawy i co ma związek z tą straszną ekipą u władzy?
Też pozdrawiam. yurek55 - 14:36 poniedziałek, 12 grudnia 2016 | linkuj
Co tak naprawdę w codziennym życiu budzi Twoje obawy i co ma związek z tą straszną ekipą u władzy?
Też pozdrawiam. yurek55 - 14:36 poniedziałek, 12 grudnia 2016 | linkuj
@mors No bez przesady, przekształcenie w spółkę skarbu państwa nie oznacza od razu wyprzedania. Państwo nadal może posiadać pakiet większościowy i narzucać swoje warunki (np. wolny wstęp do lasów, zbieranie runa itp).
@Jurek57 W Prypeci nikt lasu nie sadził, zasadził się sam. Przykład Czarnobyla pokazuje po prostu, że to co stworzył człowiek przyroda jest w stanie odzyskać w przeciągu jednego pokolenia. To samo z resztą dzieje się w innych opuszczonych przez ludzi miejscach, niekoniecznie skażonych. Dlaczego miałaby sobie nie poradzić tam, gdzie jest panem od wieków, czyli w puszczy? Nie musi wybuchać elektrownia, wystarczy przestać się wtrącać - to będzie najlepsza pomoc. A na zachłanność ludzką starczy drewna z lasów gospodarczych. barklu - 06:03 poniedziałek, 12 grudnia 2016 | linkuj
@Jurek57 W Prypeci nikt lasu nie sadził, zasadził się sam. Przykład Czarnobyla pokazuje po prostu, że to co stworzył człowiek przyroda jest w stanie odzyskać w przeciągu jednego pokolenia. To samo z resztą dzieje się w innych opuszczonych przez ludzi miejscach, niekoniecznie skażonych. Dlaczego miałaby sobie nie poradzić tam, gdzie jest panem od wieków, czyli w puszczy? Nie musi wybuchać elektrownia, wystarczy przestać się wtrącać - to będzie najlepsza pomoc. A na zachłanność ludzką starczy drewna z lasów gospodarczych. barklu - 06:03 poniedziałek, 12 grudnia 2016 | linkuj
Morsie co Ty robisz o tej porze ?
Bo ja właśnie wytrzeźwiałem po zakładowej wigilii ! A Ty przecież nie pijesz ?! :-) Jurek57 - 23:44 niedziela, 11 grudnia 2016 | linkuj
Bo ja właśnie wytrzeźwiałem po zakładowej wigilii ! A Ty przecież nie pijesz ?! :-) Jurek57 - 23:44 niedziela, 11 grudnia 2016 | linkuj
Tomek (Trollking) nie wrzucaj mnie do jednego worka .
Akurat w tym temacie raczej jestem bardziej z Tobą. :-) Dziwne ! :-))) Jurek57 - 23:26 niedziela, 11 grudnia 2016 | linkuj
Akurat w tym temacie raczej jestem bardziej z Tobą. :-) Dziwne ! :-))) Jurek57 - 23:26 niedziela, 11 grudnia 2016 | linkuj
Baroku.
Tak puszcza np.białowieska to skansen !
Owszem kiedyś sobie przyroda świetnie radziła. Kiedyś ! Przez ostatnie 1000 lat wycięto w Europie prawie wszystko co było do wycięcia. Liczba ludzi wzrosła wielokrotnie. Itd.
Zapotrzebowanie na wyroby drzewo pochodne kiedyś a teraz ? Nie ma co porównywać.
Zachłanność ludzką jest niepohamowana !!! Również Twoja i moja .
Nasi przodkowie nie śnili nawet o fabrykach , samochodach, autostradach , lodówkach , itd.
Przyroda padnie jeśli jej nie pomożemy.
Tak zwłaszcza my Europejczycy.
A wrzutka o czernobylskich lasach jest śmieszna. Ładne lasy będziemy mieć. Bo wychodzi na to że najpierw wyleci w powietrze jakś elektrownia .Potem się zasadzi las. Wywiesi tabliczki Achtung. I sprawa na jakiś czas z głowy. Zapomniałeś dodać że ten Las to najdroższy skrawek zieleni na świecie bo kosztował miliardy dolarów. Bo z tego co wiem za 100 lat trzeba będzie znowu tam pogrzebać i sypnąć groszem żeby nie dymiło. Jurek57 - 23:21 niedziela, 11 grudnia 2016 | linkuj
Tak puszcza np.białowieska to skansen !
Owszem kiedyś sobie przyroda świetnie radziła. Kiedyś ! Przez ostatnie 1000 lat wycięto w Europie prawie wszystko co było do wycięcia. Liczba ludzi wzrosła wielokrotnie. Itd.
Zapotrzebowanie na wyroby drzewo pochodne kiedyś a teraz ? Nie ma co porównywać.
Zachłanność ludzką jest niepohamowana !!! Również Twoja i moja .
Nasi przodkowie nie śnili nawet o fabrykach , samochodach, autostradach , lodówkach , itd.
Przyroda padnie jeśli jej nie pomożemy.
Tak zwłaszcza my Europejczycy.
A wrzutka o czernobylskich lasach jest śmieszna. Ładne lasy będziemy mieć. Bo wychodzi na to że najpierw wyleci w powietrze jakś elektrownia .Potem się zasadzi las. Wywiesi tabliczki Achtung. I sprawa na jakiś czas z głowy. Zapomniałeś dodać że ten Las to najdroższy skrawek zieleni na świecie bo kosztował miliardy dolarów. Bo z tego co wiem za 100 lat trzeba będzie znowu tam pogrzebać i sypnąć groszem żeby nie dymiło. Jurek57 - 23:21 niedziela, 11 grudnia 2016 | linkuj
Nawet dosłownie, chyba że do tego czasu wyłysieję :)
Trollking - 22:30 niedziela, 11 grudnia 2016 | linkuj
Morsie, wypraszam sobie (bo teraz doczytałem Twój ostatni komentarz) - podobno jeszcze nie wyglądam na emeryta! Bardziej na rencistę, z racji skromnej wagi :)
Trollking - 21:39 niedziela, 11 grudnia 2016 | linkuj
Jurek, Mors, Barklu - widzę, że dyskusja poszła "delikatnie" nie w tym kierunku, o który mi chodziło w komentarzu, przynajmniej dotyczącym słowa "przyroda". Akurat mniej tu miałem na myśli zasoby flory, a bardziej fauny. A konkretnie to, co się dzieje i będzie działo w temacie największej zarazy lasu. Czyli człowieka. Ze strzelbą.
Fakt, każdy z rządów miał słabość do gnoi z piórkami na łbach. Lewica, prawica, już nie mówiąc o PSL. Ale nikt nie pozwolił sobie na to, co planuje Szyszko, czyli oddanie lasów myśliwym. Przy praktycznie zerowej kontroli co do ich zdrowia psychicznego (tu moja wstawka - już bycie myśliwym by skreśliło ich z tej możliwości). Mandaty za "utrudniających polowania", czyli przechodzących przez las ludzi będą hitem. A że mamy kilkadziesiąt przypadkowych zgonów rocznie z okazji rykoszetów, źle oddanych strzałów i brawury (lub alkoholu) przy okazji tak niezbędnych w XXI wieku zabaw - mamy też remedium. Brawo.
Yurek55 - no widzę, że nie podyskutujemy :) ok, każdy ma prawo do swoich poglądów, mam nadzieję, że szanujesz moje tak jak ja Twoje. Cóż Ci mogę odpowiedzieć - myślę po swojemu, nie muszę wiedzieć, że ktoś tam robi to zbieżnie będąc celebrytą. Bo co to dodaje do dyskusji? Na moje nic.
Ale pozdrawiam :) Trollking - 21:37 niedziela, 11 grudnia 2016 | linkuj
Fakt, każdy z rządów miał słabość do gnoi z piórkami na łbach. Lewica, prawica, już nie mówiąc o PSL. Ale nikt nie pozwolił sobie na to, co planuje Szyszko, czyli oddanie lasów myśliwym. Przy praktycznie zerowej kontroli co do ich zdrowia psychicznego (tu moja wstawka - już bycie myśliwym by skreśliło ich z tej możliwości). Mandaty za "utrudniających polowania", czyli przechodzących przez las ludzi będą hitem. A że mamy kilkadziesiąt przypadkowych zgonów rocznie z okazji rykoszetów, źle oddanych strzałów i brawury (lub alkoholu) przy okazji tak niezbędnych w XXI wieku zabaw - mamy też remedium. Brawo.
Yurek55 - no widzę, że nie podyskutujemy :) ok, każdy ma prawo do swoich poglądów, mam nadzieję, że szanujesz moje tak jak ja Twoje. Cóż Ci mogę odpowiedzieć - myślę po swojemu, nie muszę wiedzieć, że ktoś tam robi to zbieżnie będąc celebrytą. Bo co to dodaje do dyskusji? Na moje nic.
Ale pozdrawiam :) Trollking - 21:37 niedziela, 11 grudnia 2016 | linkuj
@Jurek57 "Puszcza np. białowieska to skansen. i bez ingerencji człowieka w końcu się "zapadnie".
Drzewa nie są wieczne i ludzie muszą im pomóc. Nawet wycinając te chore ."
No bez przesady. Przyroda bez ingerencji człowieka doskonale daje sobie radę, nawet tam gdzie wydawałoby się warunki ku temu będą trudne - wystarczy spojrzeć, jak wygląda obecnie czarnobylska zona. Puszcza białowieska, i nie tylko ona, rosła tysiące lat, i jakoś sobie radziła. Skansenem są co najwyżej próby powstrzymania naturalnych procesów które w niej zachodzą. Ale te procesy to TEŻ jest część przyrody! I tutaj pojawia się zasadnicze pytanie, na czym powinna polegać ochrona puszczy. Wedle leśników na "centralnym sterowaniu" tak by nic się w niej nie zmieniało, o co będzie coraz trudniej choćby z powodu zmian klimatycznych. Wedle ekologów - na nieingerencji, czyli ochronie naturalnych procesów, dzięki którym ekosystem dostosowuje się do nowych warunków (np. zanikanie jednych gatunków, pojawianie się innych). barklu - 17:50 niedziela, 11 grudnia 2016 | linkuj
Drzewa nie są wieczne i ludzie muszą im pomóc. Nawet wycinając te chore ."
No bez przesady. Przyroda bez ingerencji człowieka doskonale daje sobie radę, nawet tam gdzie wydawałoby się warunki ku temu będą trudne - wystarczy spojrzeć, jak wygląda obecnie czarnobylska zona. Puszcza białowieska, i nie tylko ona, rosła tysiące lat, i jakoś sobie radziła. Skansenem są co najwyżej próby powstrzymania naturalnych procesów które w niej zachodzą. Ale te procesy to TEŻ jest część przyrody! I tutaj pojawia się zasadnicze pytanie, na czym powinna polegać ochrona puszczy. Wedle leśników na "centralnym sterowaniu" tak by nic się w niej nie zmieniało, o co będzie coraz trudniej choćby z powodu zmian klimatycznych. Wedle ekologów - na nieingerencji, czyli ochronie naturalnych procesów, dzięki którym ekosystem dostosowuje się do nowych warunków (np. zanikanie jednych gatunków, pojawianie się innych). barklu - 17:50 niedziela, 11 grudnia 2016 | linkuj
@Trollking Boisz się w dobrym towarzystwie przynajmniej. Jakub Wojewódzki boi się od 2011 roku, Krystyna Janda, Maciej Stuhr, Agnieszka Holland, Hanna Bakuła..., a nie - ta ostatnia boi się, żeby nie było "kalek, bękartów, dzieci z wadami". Ale Paulina Młynarska też się się boi, Andrzej Wajda się bał, teraz już nie musi...
Jesteś w dobrym towarzystwie, to najwazniejsze. Nie trzymaj z moherami i ciemnogrodem, to zawsze będziesz Europejczykiem i na salonach wszyscy się z Twoimi poglądami zgadzać będą. yurek55 - 13:03 niedziela, 11 grudnia 2016 | linkuj
Jesteś w dobrym towarzystwie, to najwazniejsze. Nie trzymaj z moherami i ciemnogrodem, to zawsze będziesz Europejczykiem i na salonach wszyscy się z Twoimi poglądami zgadzać będą. yurek55 - 13:03 niedziela, 11 grudnia 2016 | linkuj
Barklu - nie rozdzieraj szat.
Chcesz mieć telefon komórkowy, jeździć na ultra lekkim rowerze, mieszkać w nowym domu.Jeździć autostradami ... .
Jest 21 wiek. Postęp technologiczny !
Puszcza np. białowieska to skansen. i bez ingerencji człowieka w końcu się "zapadnie".
Drzewa nie są wieczne i ludzie muszą im pomóc. Nawet wycinając te chore .
Ale niech się tym zajmą leśnicy , fachowcy nie my czy politycy. Mam wrażenie że przegrani wykorzystują każdy argument by wytknąć błędy wygranym.
Przeczytaj jeszcze raz mój wpis ... bo mówię w nim o socjotechnice która jest na nas stosowana.
W USA przepisy ekologiczne są 100 x bardziej restrykcyjne niż w Polsce. A nie wiem czy wiesz że rzeka Kolorado która jest , była większa wielokroć od Wisły nie dociera do swojego ujścia .
A wiesz dlaczego ? Bo to my społeczeństwo , ludzie mamy niepohamowany apetyt na wszystko ! Jurek57 - 12:07 niedziela, 11 grudnia 2016 | linkuj
Chcesz mieć telefon komórkowy, jeździć na ultra lekkim rowerze, mieszkać w nowym domu.Jeździć autostradami ... .
Jest 21 wiek. Postęp technologiczny !
Puszcza np. białowieska to skansen. i bez ingerencji człowieka w końcu się "zapadnie".
Drzewa nie są wieczne i ludzie muszą im pomóc. Nawet wycinając te chore .
Ale niech się tym zajmą leśnicy , fachowcy nie my czy politycy. Mam wrażenie że przegrani wykorzystują każdy argument by wytknąć błędy wygranym.
Przeczytaj jeszcze raz mój wpis ... bo mówię w nim o socjotechnice która jest na nas stosowana.
W USA przepisy ekologiczne są 100 x bardziej restrykcyjne niż w Polsce. A nie wiem czy wiesz że rzeka Kolorado która jest , była większa wielokroć od Wisły nie dociera do swojego ujścia .
A wiesz dlaczego ? Bo to my społeczeństwo , ludzie mamy niepohamowany apetyt na wszystko ! Jurek57 - 12:07 niedziela, 11 grudnia 2016 | linkuj
@Jurek57 Przecież sumarycznie powierzchnia lasów w Polsce się zwiększa:
http://www.lasy.gov.pl/nasze-lasy/polskie-lasy
Nie stanowi zatem problemu to co powstaje, ważne jest co ma zostać wycięte. Bo las lasowi nierówny:
-monokulturowy las gospodarczy posadzony kilkadziesiąt lat temu spokojnie można wyciąć pod nowe drogi, tereny inwestycyjne itp., byle w zamian obsadzono podobną powierzchnię, nawet w innym miejscu. W końcu każda inwestycja, nawet zagranicznego kapitału, to nowe miejsca pracy i wzrost gospodarczy.
-las miejski stanowiący strefę odpoczynku dla mieszkańców - tutaj już jest inaczej, należy go chronić jako "zielone płuca" miasta, ale jednocześnie drobne ingerencje typu wycinka i za jakiś czas ponowne obsadzenie niewielkiego kwartału są dopuszczalne.
-dziedzictwo przyrodnicze typu Puszcza Białowieska, bioróżnorodny pierwotny las - od tego wara! barklu - 11:11 niedziela, 11 grudnia 2016 | linkuj
http://www.lasy.gov.pl/nasze-lasy/polskie-lasy
Nie stanowi zatem problemu to co powstaje, ważne jest co ma zostać wycięte. Bo las lasowi nierówny:
-monokulturowy las gospodarczy posadzony kilkadziesiąt lat temu spokojnie można wyciąć pod nowe drogi, tereny inwestycyjne itp., byle w zamian obsadzono podobną powierzchnię, nawet w innym miejscu. W końcu każda inwestycja, nawet zagranicznego kapitału, to nowe miejsca pracy i wzrost gospodarczy.
-las miejski stanowiący strefę odpoczynku dla mieszkańców - tutaj już jest inaczej, należy go chronić jako "zielone płuca" miasta, ale jednocześnie drobne ingerencje typu wycinka i za jakiś czas ponowne obsadzenie niewielkiego kwartału są dopuszczalne.
-dziedzictwo przyrodnicze typu Puszcza Białowieska, bioróżnorodny pierwotny las - od tego wara! barklu - 11:11 niedziela, 11 grudnia 2016 | linkuj
Problemem nie jest PO,PiS,Nowoczesna itd. Ale to że my społeczeństwo daliśmy się wmanewrować i dać się wykorzystywać w ich grze.
Niecałe 0,3 % społeczeństwa to zdeklarowani członkowie różnych partii reszta to my ! :-(
Myślenie ma przyszłość ...? Jurek57 - 10:43 niedziela, 11 grudnia 2016 | linkuj
Niecałe 0,3 % społeczeństwa to zdeklarowani członkowie różnych partii reszta to my ! :-(
Myślenie ma przyszłość ...? Jurek57 - 10:43 niedziela, 11 grudnia 2016 | linkuj
Na temat lasów wypowiadają się jak zwykle "znawcy" tematu. Przepraszam. W Polsce wycina się z grubsza tyle samo co roku. I to nie jest problem. Problemem jest co potem na ty stanie ! Przez ostatnie 10 lat aż 30-35 % tego nie "wróciło" ponownie do lasu. (autostrady,fabryki,osiedla mieszkaniowe itp.)Słowem to co zabrał człowiek !
Prywatyzacja lasów to może być (może !) problem ale nie musi !
Inwestuje potem na tych terenach głównie kapitalizm ! Zagraniczny 80%,nasz 10% , reszta to własność samorządów.
A tak na marginesie .Jeśli uznać że dług naszego państwa wynosi 100% To około 50% tego długu powstało w ostatniej dekadzie ! Jurek57 - 10:26 niedziela, 11 grudnia 2016 | linkuj
Prywatyzacja lasów to może być (może !) problem ale nie musi !
Inwestuje potem na tych terenach głównie kapitalizm ! Zagraniczny 80%,nasz 10% , reszta to własność samorządów.
A tak na marginesie .Jeśli uznać że dług naszego państwa wynosi 100% To około 50% tego długu powstało w ostatniej dekadzie ! Jurek57 - 10:26 niedziela, 11 grudnia 2016 | linkuj
A o PiSowskich taśmach Beger "czy chciałaby Pani wstąpić do PiSu nie wspominasz? Takowe też były.
A o sprywatyzowane lasów nie ma się co obawiać, za to ukrócenie leśniczego "państwa w państwie" by się przydało - i o to chodziło w POwskiej ustawie, nie o prywatyzację a o przekształcenie w normalną spółkę skarbu państwa. barklu - 08:10 niedziela, 11 grudnia 2016 | linkuj
A o sprywatyzowane lasów nie ma się co obawiać, za to ukrócenie leśniczego "państwa w państwie" by się przydało - i o to chodziło w POwskiej ustawie, nie o prywatyzację a o przekształcenie w normalną spółkę skarbu państwa. barklu - 08:10 niedziela, 11 grudnia 2016 | linkuj
Yurekk55 - ciekawa diagnoza. Ale nie pomyślałeś kiedyś, że może jednak jest dokładnie odwrotnie niż w Twoim ostatnim zdaniu? To PiS stworzył KOD swoimi działaniami, to Jarosław K. rozgryza od co najmniej 20 lat ten kraj swoją schizofrenią i chęcią zemsty.
Nie kocham KOD-u. Nawet nie czuję do niego sympatii. Jakoś nie pasuję do Twojej teorii. Uważam, że dzisiejsza akcja blokady krzyża autorstwa innej formacji była żałosna. Nie wisi nad nami widmo faszyzmu, bo to nie to słowo.
Cyt.
"Bo pamiętaj, że jeśli nie kochasz KOD-u to jesteś kaczystą!".
I co?
I to - boję się przyszłości spod znaku JK, Macierewicza, Błaszczaka, Szyszko i im podobnych. Boję się narzucania mi poglądów, boję się tego, co stać się może z tym, co kocham w tym kraju - przyrodą. Boję się tez o siebie, człowieka, który jeszcze może bezkarnie głosić swoje poglądy, choćby na tematy religijne. O wiele rzeczy się boję. Trollking - 22:16 sobota, 10 grudnia 2016 | linkuj
Nie kocham KOD-u. Nawet nie czuję do niego sympatii. Jakoś nie pasuję do Twojej teorii. Uważam, że dzisiejsza akcja blokady krzyża autorstwa innej formacji była żałosna. Nie wisi nad nami widmo faszyzmu, bo to nie to słowo.
Cyt.
"Bo pamiętaj, że jeśli nie kochasz KOD-u to jesteś kaczystą!".
I co?
I to - boję się przyszłości spod znaku JK, Macierewicza, Błaszczaka, Szyszko i im podobnych. Boję się narzucania mi poglądów, boję się tego, co stać się może z tym, co kocham w tym kraju - przyrodą. Boję się tez o siebie, człowieka, który jeszcze może bezkarnie głosić swoje poglądy, choćby na tematy religijne. O wiele rzeczy się boję. Trollking - 22:16 sobota, 10 grudnia 2016 | linkuj
Dziś od nowego medialnego autorytetu z pod znaku TVN (Kijowski już się zgrał) niejakiego p. Kasprzaka dowiedziałem się, że w Polsce rodzi się faszyzm. Chyba muszę się zgodzić z tą przenikliwą diagnozą. Polska pełna jest faszystów. Są w PiSie, Kościołach, u Kukiza, na stadionach, statystycznie jakieś 98% społeczeństwa to faszyści. Jakim cudem jeszcze nie pojechaliśmy odzyskiwać Lwowa, Wilna i Grodna nie jestem w stanie pojąć. A to wszystko pod wodzą Kaczafiego. Bo pamiętaj, że jeśli nie kochasz KOD-u to jesteś kaczystą!
yurek55 - 21:35 sobota, 10 grudnia 2016 | linkuj
Morsie, nawet ja nie wiem do jakiego wątku nawiązuję! Przecież tyle jest zagrożeń na tym świecie, z których nie zdawałem sobie sprawy zanim nie spadło na nas błogoskaczeństwo... :) ale z dnia na dzień jestem coraz bardziej świadom! :)
Trollking - 20:54 sobota, 10 grudnia 2016 | linkuj
barklu, obstawiam, że oni nikogo nie muszą rekrutować, tylko potencjalni Misiewicze walą do nich drzwiami i oknami, zgodnie z podejściem morsowego rekrutera ;)
michuss - 16:44 sobota, 10 grudnia 2016 | linkuj
Teraz to prędzej PiS powinien sobie nowych Misiewiczów w ten sposób rekrutować ;)
barklu - 11:49 sobota, 10 grudnia 2016 | linkuj
Nawiązując do pierwszego zdania - mieliście "kontrol" z Wa-wki? ;))) :P
michuss - 23:30 piątek, 9 grudnia 2016 | linkuj
Komentować mogą tylko zalogowani. Zaloguj się · Zarejestruj się!