thewheel

Głos spod lodu ;)tutaj klika:

mors z przerębla w: Nowa Morsownia ;p
kilosy od 2011:75007.00
w tym teren:2053.70
kapcie w Krossie od 1999: 1

Wykres rokroczny, sińce od 2011:

Wykres roczny blog rowerowy mors.bikestats.pl 2020: button stats bikestats.pl 2019: button stats bikestats.pl 2018: button stats bikestats.pl 2017: button stats bikestats.pl 2016: button stats bikestats.pl 2015 (chyba niedokończony) button stats bikestats.pl 2014 (chyba niedokończony): button stats bikestats.pl 2013 (chyba niedokończony): button stats bikestats.pl 2012 (chyba niedokończony): button stats bikestats.pl

Moje dziwolągi:

Jeszcze nieusunięci ;))

Kto szuka, ten znajdzie ;)

Zamrażarka pełna wpisów i komentów:

Linki, harpuny:

1-3.XII.2016 /Hrgn/

Sobota, 3 grudnia 2016
kilosy:32.63gruntow(n)e:0.20
czasokres:śr. km/h:
Kategoria Standardowo
Już się bałem, że nie znajdę nic kontrowersyjnego, tak było nudno. ;)
Bo że pogoda szaleje to w te, to we wte, to banał, każden to wie...

Ale przypomniały mi się opony od Huragana: wąskie (37) i dojechane, które w śr/czw trafiły na pierwszy w tym roku śnieg w Morsownii. Otóż testowałem w ustronnych miejscach ich bezpieczeństwo, i nawet usiłując wpaść w poślizg (poprzez nagłe, mocne skręty) - nie dało się! Fakt, że śniegu było malutko, ale druga połowa tajemnicy to bardzo niskie ciśnienie, ok. 2.5 atm.
A jak ludzie jeżdżą na 9-10 i zabijają się na zakrętach po byle mżawce to nikt jakoś nie gardłuje, że to niebezpieczne i nieodpowiedzialne... ;p

Komentarze
@MLJ: jak zwykle zero merytoryki, argumentów itd. Konsekwentny jesteś... ;)

@barklu: z górki to każdy głupi... ;)

@Michuss: nie znałem. Świetne! :) Pyrkotałbym. ;))

@J57: mniejsza o szczegóły. Fakty są takie, że wyższe ciśnienie to niższa przyczepność, a jakoś nikt nie pociska po szosowcach za ich "nieodpowiedzialność".
W kwestii przyczepności to akurat jestem bardzo bezpiecznym rowerzystą, a ewentualne spękanie gum to ostatnie, co ma tutaj do rzeczy...
mors
- 22:57 środa, 7 grudnia 2016 | linkuj
@barklu Jak patrzyłem na kolesia jadącego DH na mono, to aż zęby zaciskałem. Bolało od samego patrzenia
yurek55
- 19:25 niedziela, 4 grudnia 2016 | linkuj
Z innej beczki. Widziałeś to? :P https://www.youtube.com/watch?v=w0vup71Sv58
michuss
- 18:36 niedziela, 4 grudnia 2016 | linkuj
Jakby zaczął skakać na składaku, to składak pewnie by mu się złożył po pierwszym skoku ;) A hardkorzy jadący i skaczący w DH na mono istnieją: https://www.youtube.com/watch?v=z5A74Qhk-RI
barklu
- 16:02 niedziela, 4 grudnia 2016 | linkuj
Prowokator !
9-10 albo 11 to się pompuje szytki. Bo to opona do szybkiej jazdy dla zawodowców !
Mniejsze ciśnienie to dla kolarza "zabójstwo" !!! Ponieważ na zakręcie spada z felgi !
Jurek57
- 07:39 niedziela, 4 grudnia 2016 | linkuj
Rozmiar nie jest najważniejszy! ;) Ciśnienie - o wiele bardziej...
mors
- 05:05 niedziela, 4 grudnia 2016 | linkuj
Na zimę chude to lipa ....
Katana1978
- 22:57 sobota, 3 grudnia 2016 | linkuj
Ja mam 6 atm, a opony 700 x 35, czyli stosunkowo wąskie jak na zimowe jazdy po śniegu. Jeszcze nie próbowałem tej zimy.
yurek55
- 21:20 sobota, 3 grudnia 2016 | linkuj
moja pompa ręczna do 5 atm a nożna chyba do 10 atm. pompuje.
Coś czuję że jakbym napompowała do 9 at to by mi pękła ...(tak czuję) nigdy nie pompowałam więcej niż zalecał producent....
Katana1978
- 20:48 sobota, 3 grudnia 2016 | linkuj
@T-king: ale zawodowcy tak pompujo

@barklu: w takich warunkach jak opisywałem, to nie było lepszych rowerów - w sensie, że mój był wystarczająco dobry. ;]
Chciałbym zobaczyć tego hardcora na Wigry3 albo na mono. ;)
mors
- 20:02 sobota, 3 grudnia 2016 | linkuj
Można i tak... tylko po co, skoro lepszy do tego jest rower z szerszymi oponami i lepszym bieżnikiem ;)
Choć w sumie są w świecie rowerowym jeszcze większe hardkory: http://www.redbull.com/pl/pl/bike/stories/1331831567941/fabio-wibmer-downhill-saalbach-rower-miejski
barklu
- 19:22 sobota, 3 grudnia 2016 | linkuj
9-10 to ja nawet w szczycie lata nie dobijam. Moja pompka nie ogarnia takich wartości :)
Trollking
- 19:20 sobota, 3 grudnia 2016 | linkuj
Komentować mogą tylko zalogowani. Zaloguj się · Zarejestruj się!