20-23.XI.2016

Środa, 23 listopada 2016
Wciąż za ciepło, w porywach nawet do 16*C! Dobrze, że wracam późnymi nocami, to trochę da się ochłonąć. Skądinąd - bardzo ostatnio wysoka odczuwalna w nocy (+2, i mimo 100% wilgotności odczuwalna jak +8).

Znalazłem kolejną tablicę rejestracyjną, jakiś wysyp ostatnio - dziwne, bo drogi coraz gładsze. Była 100m od komendy policji, a nazajutrz znalazłem felerny samochód i właściciela - stał od paru dni unieruchomiony 100m za komendą po przeciwnej jej stronie, hehe. ;] Mam wątpliwości, czy dobrze zrobiłem - zawsze to był jeden samochód (i to spory) na drogach mniej. ;)

I kącik praktycznych porad: znó lampka zaczęła mi podupadać na świetle, mimo częstego ładowania. Przygasa, przerywa... jak to często bywa ze sprzętem elektrycznym, wystarcza skrobanka styków. Najlepiej często, profilaktycznie, by nie mieć przygód na trasie.
Piszę to, bo część osób w takich sytuacjach pędzi po nowe, a niechciałbym podobnych historii nigdy więcej czytać. ;)

Tymczasem: świat wg kotów....