14, 16, 17.XI.2016

Czwartek, 17 listopada 2016
Zamiast łatać dętkę w Huraganie to jeżdżę Krossem, narażając go na miejskie hamowania (udało się uniknąć!) i deszczowe zafajdania (nie udało - łańcuch rzęzi ostatkiem sił, a zapinanie mi zardzewiało).

Pocztówka z DK12, tną, aż miło. :) Oczywiście foto z dedykacją dla WYZNAWCÓW przydrożnych drzew...

Chociaż domyślam się, że nawet upadek takiego "drzewa" na Wasze głowy by Was nie przekonał...

@Paprykarz: kotłów nie reklamuję (reklama jest nieczytelna) - wskazuję tylko kierunek dla przydrożnych drzew. :)
- 23:56 niedziela, 20 listopada 2016 | linkuj
Masakra. ;p Większość tych komentarzy to chyba tylko mi na przekór...
Wałkowaliśmy to, ale nie chce do Was dotrzeć, że Ci "idioci i samobójcy" mogą wieźć autobus pełen dzieci, mogą powozić TIRem, który rozplaszczy na drzewie (bądź zepchnie na nie) osobówkę wraz z całą niewinną rodziną wewnątrz, wreszcie może to spotkać i Was..

A co do tych pochopnych wniosków o pijakach i idiotach - a słyszeliście kiedyś o atakach padaczki? Pierwszego ataku nikt się nie spodziewa - także i Was może to dopaść...

W październiku br. mój brat, 30 lat, chłop jak dąb i niby całkiem zdrowy, ni z tego ni z owego dostał paraliżu prawej strony ciała. Siedział "tylko" za biurkiem, więc krzywdy nikomu nie wyrządził, ale gdyby akurat jechał samochodem... a Wy byście tylko cyniccznie i beztrosko skwitowali, że kolejny idiota/samobójca/pijak...
- 23:52 niedziela, 20 listopada 2016 | linkuj
Jeśli drzewa będą prawidłowo utrzymywane, to nie będzie problemu ze spróchniałymi pniami. U nas zielenią się nikt nie zajmuje na bieżąco. Drzewa bez żadnej opieki rosną przez wiele lat. Dopiero jak jest po większej wichurze, gdy się coś połamie to sobie wszyscy przypominają o drzewach.
Gdyby co roku lub co dwa lata każde drzewo było oglądane, co kilka lat usuwane były gałęzie suche, lub nieprawidłowo rosnące, nie byłoby problemu.
oelka
- 00:30 sobota, 19 listopada 2016 | linkuj
Ale nikt nie broni prawa do wycinania starych, spróchniałych drzew. Jak najbardziej są zagrożeniem, dla wszystkich, także pieszych w miastach. Tu racja w 100%.

Ale co roku widzę jak ubywa mi z dobrze znanych dróg kilka alejek kwitnących na wiosnę drzew i drzewek. Nie jestem specjalistą, ale jedyne zagrożenie jak na moje stanowią dla nich ludzie o instynkcie samobójcy, a nie ich wiek :)
- 21:17 piątek, 18 listopada 2016 | linkuj
Szkoda roweru, a drzew nie szkoda, urosną następne.
- 21:11 piątek, 18 listopada 2016 | linkuj
A jakie kotły c.o. reklamujesz? Bo na pewno nie te co w mojej pracy robią ;)
paprykarz1983
- 21:03 piątek, 18 listopada 2016 | linkuj
Czasem winne są drzewa... Ubiegłej zimy na DW 689 między Hajnówką a Bielskiem Podl. zwaliło się kilka jesionów, odpowiednie służby posprzątały i niby było ok, aż jeden zwalił się na jadący samochód, kierowca zginął...
Jak jadę samochodem tamtędy to serce szybciej bije, bo jeszcze trochę taki drzew tam jest.
paprykarz1983
- 20:59 piątek, 18 listopada 2016 | linkuj
Jak zwykle winne są drzewa, nie ludzie... gdzieś to już słyszałem. Sorry, słyszę :)

Albo gorzej - ludzie w spisku z drzewami!
- 20:48 piątek, 18 listopada 2016 | linkuj
Drzewa chore należy jak najbardziej wycinać, w ich miejsce sadzić nowe.
- 16:34 piątek, 18 listopada 2016 | linkuj
Ja jestem przeciwna wycince drzew (zdrowych drzew) ! Co drzewo winne że idiota za szybko jedzie ?
Co do tego spulchniarka to ja mam kask i nic mi się nie stanie :D :P