"Niebezpieczne lasy", czyli Nowogród Bobrz. i okolice /Hrgn/

Sobota, 29 października 2016
Kategoria Nielicho, Odkrywczo
Ktokolwiek będziesz w nowogródzkiej stronie... że się tak wieszczem wspomogę :)
Mapy, opisy, zdjęcia - istna reklama
Mapy, opisy, zdjęcia - istna reklama "niebezpiecznych" terenów :D © mors
Jedna z wielu
Jedna z wielu "bram" do niebezpiecznego lasu © mors
Bawiłem tam razy kilka, jeszcze w czasach, gdy nie było tych zakazo-reklam. ;) Tym razem odpuściłem, ale głównie przez wzgląd na łysą oponę w Huraganie.

Nowogród B. i okolice nawiedziłem głównie dlatego, że dawno tamże nie byłem. W samym mieście ciekawe są tylko podjazdy. ;)
No i może jeszcze fakt, że mając zaledwie 5k mieszkańców, ma... 2 stacje PKP, i to obie czynne! A np. Zielona Góra (ta "stara"), ma 120k i tylko 1 stację (w sensie dworzec). ;]

Nawet w N.B. trafiają się schludne okolice, na szczęście są też opuszczone, dzięki czemu można ukryć się przed deszczem, którego wg Google na 70% nie miało być. ;p

Nawet tablica z UE jest w ruinie :) do tego napisy
Nawet tablica z UE jest w ruinie :) do tego napisy "KORWIN" :D © mors
Ruiny piekarni, palce lizać. ;)) Wewnątrz klasyczna, staropolska masakra: totalna demolka, hałdy śmieci, fekalia... :/ Taka metafora przyszłości UE. ;)))

PS. dojazd pod wiatr tak sponiewierał, że aż "energetyk" mi niewiele pomagał. ;]

e-vita-j. ;))
- 22:10 środa, 2 listopada 2016 | linkuj
Ja też czuję się zaproszona :P
Evita
- 08:26 środa, 2 listopada 2016 | linkuj
Nie wiem, nie mój dekanat. ;)

Dupochron? 95% tej tablicy to treści zachęcające a wręcz przewodnik turystyczny. ;].
- 22:09 wtorek, 1 listopada 2016 | linkuj
To niedawno zbankrutowało, że jeszcze załapało się na tabliczkę UE? A tablice to taki dupochron, żeby nie było ze kogoś nie ostrzegali.
- 07:04 wtorek, 1 listopada 2016 | linkuj
Dworce i świątynie. ;)) ;p
- 23:13 poniedziałek, 31 października 2016 | linkuj
Już tam naszej diecezji... :) Jeśli dworce nobilitują diecezjan, to nie jest dobrze...
Walery
- 00:15 poniedziałek, 31 października 2016 | linkuj
Blase ma wywalone na BS ;) ale my se jeszcze poklikamy! ;pp ;)
- 23:05 niedziela, 30 października 2016 | linkuj
O nie, zepsułem Ci komentarze. Ale babol, @blase się nie ucieszy :D
Końcówka miała brzmieć tak: Ja sobie nawet zrobiłem zakładkę, skoro już siedzę w tym mieście, hehe :P
andale
- 22:39 niedziela, 30 października 2016 | linkuj
@Walery: rzec by można, że w stolicy naszej diecezji... znaczy się województwa ;) przeważają wiejskie dworce. Nobilitujące. ;)

@oelka: gwoli ścisłości to połowa Nowogrodu jest pobazgrana ww. treścią. A bazgranie po zagospodarowanych obiektach to już gównarzeria. :/

@MLJ: do Nowogrodu masz niewiele ponad te 50 km, pomyśl nad tym. ;)

@T-king: jakoś nie zwróciłem. Skupiłem się na tym czym jest ASG. ;]

@Tom: wybieram się do Zasiek od kilkunastu lat. ;]
- 22:38 niedziela, 30 października 2016 | linkuj
Google wzięło się za prognozowanie deszczu? Świat się kończy. Rzućże no okiem na prognozę ICM. Może być niezrozumiała z początku, ale wprawisz się i będziesz kozak (bez kozaków też będziesz mógł chodzić). Ja sobie nawet zrobiłem
andale
- 22:37 niedziela, 30 października 2016 | linkuj
Dawniej , gdy Nobel AG działał prężnie, Zielona Góra miała więcej dworców kolejowych za sprawą Kolejki Szprotawskiej. Obecnie po przyłączeniu gminy ZG do miasta... trzy :)
Walery
- 21:46 niedziela, 30 października 2016 | linkuj
Oelka, do naszego Muszka-tera bardziej pasuje nie Alfred, a Adolf :)

Kiedyś na Dolnym Śląsk znalazłem tablicę z informacją o jakimś wielkiej, zakończonej inwestycji finansowanej z funduszy Unii, ukwieconej celtykiem i napisem "fuck UE". Takie tam polskie realia. Się mi skojarzyło.
- 20:38 niedziela, 30 października 2016 | linkuj
Trollking Tak. Trzeba przyznać, że to miejsce jest dobrą ilustracją dla Geniusza Zwieńczonego Muszką. Jeszcze bardziej gdy jeszcze wspomnieć z owej okolicy zakład pod całkiem ciekawie brzmiącą nazwą Alfred Nobel Dynamit Aktien-Gesellschaft - Christianstadt.
oelka
- 19:23 niedziela, 30 października 2016 | linkuj
Wyjątkowo mi ten "KORWIN" pasuje do otoczenia :)

Nie wiem czy zwróciłeś uwagę, że na tablicy jest zakaz gry w "PAINBALL". O paintballu nic nie ma :)