28-29.X.2016 /Hrgn/

Sobota, 29 października 2016
W październikową słotę pod moją nową pracą stoi po kilkanaście rowerów podczas gdy w poprzedniej, choć załogi było znacznie więcej, to rowerów było średnio 3 latem, 2 wiosną i jesienią i 1 zimą - a wszystko to wliczając siebie samego!

Tak więc przeżywam szok cywilizacyjny. A jednak się kręci! ;) Tylko jak ja teraz wyglądam - jak jeden z wielu... ;) ;p

W pt 10,6 km a w sobotę rano 4,6 km użytkowo (na letniaka :) ) plus popołudniowa wycieczka - ale to już w osobnym wpisie.

Barklu - dawno się tak mo(c)no z Tobą nie zgadzałem.
PS. Papież F1 też popiera rowery. ;)
- 22:06 wtorek, 1 listopada 2016 | linkuj
Bo rower nie zależy od opcji politycznej, a od mentalności, z resztą powinien wpisywać się w prawicowy i patriotyczny porządek świata - zmniejsza zależność energetyczną Polski od Putina i arabskich szejków, hartuje ciało i ducha.
Chcesz się wyróżnić? Przyjedź na mono ;)
- 07:09 wtorek, 1 listopada 2016 | linkuj
Tak, bo jedyną ideą starych lewicowców jest tylko %$bać PIS i Kościół, a ich inspiracją są kariery i Carrery. ;)
- 01:06 wtorek, 1 listopada 2016 | linkuj
Tak, to dużo gorzej :P
- 23:01 poniedziałek, 31 października 2016 | linkuj
PS. "lewicowo-liberalne" to za mało powiedziane - to było środowisko postSLDowskie, a to dużo gorzej. :>
- 22:59 poniedziałek, 31 października 2016 | linkuj
Michuss, apeluję do Cb, i to apelem smoleńskim. ;p;p ;)
Żeś zapodał bardzo liczny przykład... a jaki wpływowy! ;ppp

Jak chcesz wątku politycznego, to będziesz go miał ;p w mojej byłej pracy DZIESIĄTKI razy słyszałem, że nie powinienem jeździć rowerem do pracy, że "MUSZĘ" mieć samochód, że rower to tylko dla dzieci i ewent. na wycieczki po parku itd. itp. a zapewniam Cię, iż było to środowisko wybitnie lewicowo-liberalne, co potwierdzają sondaże preferencji politycznych w poszczególnych branżach jak również zweryfikowałem to, zbierając kiedyś podPISy w pracy - mało mnie nie przegryźli. ;D ;p

PS. rozumiecie już chyba zatem, czemu zmieniłem robotę. ;))
- 22:57 poniedziałek, 31 października 2016 | linkuj
Umknęło mi zdanie o, nomen omen, cyklicznym kandydowaniu na urząd prezydenta miasta.

Dołączam do braw dla p. Biedronia ;)
- 18:37 poniedziałek, 31 października 2016 | linkuj
Michuss, to jak to w końcu jest? Jest radną, czy przegrywa wybory?
@katana Z tym całym internetem to przesadziłaś. Biedroniowi bili brawo miłośnicy tylko pedałów. :)
- 16:31 poniedziałek, 31 października 2016 | linkuj
Biedroń też rowerkiem jeździ lub jeździł do pracy i cały internet bił mu brawo :D
- 15:56 poniedziałek, 31 października 2016 | linkuj
W Szczecinie jest pewna radna(-bezradna), teoretycznie niezależna, ale ostatnio wyraźnie w objęciach PiS, która publicznie (!!!) napisała, że dziennikarz lokalnej gazety jeździ do pracy rowerem, bo pewnie nie stać go na auto. W takim tonie, że to nie honor dla poważnego faceta! Zresztą co rusz puszcza bąk... przepraszam, bon-mota w rodzaju "rower to tylko rekreacja", itp. Barwna postać. Pocieszające, że cyklicznie te wybory przegrywa ;)
- 13:10 poniedziałek, 31 października 2016 | linkuj
Faktycznie - zwracam honor.
Kaczyński powiedział "Nie przesadzajmy z budową ścieżek rowerowych" .... :>
- 10:38 niedziela, 30 października 2016 | linkuj
Bardzo chętnie poznam źródło tego co napisałaś. Bo ja wiem na 100%, że to powiedział Marek Woś, rzecznik Zarządu Dróg Miejskich i brzmi on tak:
"Warszawa to nie wieś, żeby po niej rowerem jeździć" Było to pod koniec lat dziewięćdziesiątych ubiegłego wieku. Jak się coś pisze zawsze warto sprawdzić, czy to aby na pewno prawda.
- 10:27 niedziela, 30 października 2016 | linkuj
To tak jak Kaczyński Lechu powiedział że rowerem po mieście się nie jeździ ...
- 08:53 niedziela, 30 października 2016 | linkuj
Rozczaruję Cię, ale - jak na razie - nie narzekam. ;p To jednak wciąż Polska B/C. ;)
- 22:21 sobota, 29 października 2016 | linkuj
Jeśli to korpo to zwróć uwagę na ilość ostrych kół.

Potem spójrz na fryzury.

Spodnie.

Kawy, jakie piją.

Markę telefonów.

Oby to nie było korpo, bo zaczniesz mi powoli przyznawać rację, a potem już poleci... :)
- 21:46 sobota, 29 października 2016 | linkuj
Prawie Kopenhaga. :O
U mnie cały czas panuje przekonanie, że dorosłym jeździć na rowerze nie wypada, a już na pewno nie wypada "poważnym" dorosłym. Masakra intelektualno-mentalna. ;/
- 21:27 sobota, 29 października 2016 | linkuj
U mnie w pracy latem to mam problem z zaparkowaniem (przypięciem roweru) do parkingu rowerowego. Zimą są  przeważnie 3 lub 4 rowery włączając mój.