19.IX.2016. (#hamowanie, #bateriastats )

Poniedziałek, 19 września 2016
Kategoria Nielicho, Standardowo
Życie po pięćdziesiątce (kkmów) :) a do emerytury jeszcze drugie tyle - nawet Japonia się chowa. ;)
Chociaż zacząłem przykrym incydentem - w poniedziałek musiałem awaryjnie hamować na mieście... Szkoda, że dotąd nie liczyłem dokładnie, ile razy w życiu hamowałem na swoim góralu, ale miniony dopiero co jubileusz będzie dobrym kamieniem milowym, by zacząć to liczyć. :)

Poza konkursem - bateriastats:
Swojego SonyEricssona k610i kupiłem 9.I.2008, już jako półroczną używkę. Z krótką przerwą jest to nadal mój podstawowy telefon i wciąż na oryginalnej baterii - aż do poniedziałku, gdy dostała ostatecznej zapaści, lub mówiąc slangiem rowerowym - odcięli jej prąd. ;)) Wskaźnik naładowania uciekał niemal w oczach, a gdakać można było góra 3 min (na pełnej baterii). No bardziej jej dojechać w praktyce nie podobna. ;]
Oczywiście wymieniłem baterię, nie telefon. ;] Kolejne retro się robi, no ale skoro fon hula, to grzech wyrzucać.
"Przebiegi" baterii:
8 lat, 8 miechów i 10 dni (+pół roku poprzedniego właść.);
13 640 zdjęć i filmów (+bodajże 417 poprzednika);
75 godz. 5 min i 40 sek. nagdakane (+nie wiem ile poprzednika)
2675 SMSów (+poprzednik)
18 MMSów (+poprz.)
2 229 419 Bajtów odebranych (+poprz.)
1 426 486 Bajtów wysłanych (+poprz.).

Dziękuję za uwagę. ;p

No to jest hit. Zarzucasz mi coś i każesz jeszcze to udowodnić. :D :D :D :D Śmiechłem!
- 05:55 wtorek, 27 września 2016 | linkuj
Tak, obserwacje własne. Ale odwróćmy role: podaj zatem chociaż ze 2 osoby, u których klikasz przynajmniej tyle, co u mnie...
- 19:25 poniedziałek, 26 września 2016 | linkuj
Aha. Czyli rozumiem, że masz dowody na brak dowodów mojej aktywności u innych...
- 06:00 poniedziałek, 26 września 2016 | linkuj
Dowodem jest brak dowodów na klikanie u innych. ;p
- 16:35 niedziela, 25 września 2016 | linkuj
A dowody, że klikam tylko tutaj? Nie strzelaj sobie w kolano :)
- 15:42 niedziela, 25 września 2016 | linkuj
Ale dlaczego klikasz tylko u mnie?

O Twiterze nieraz słyszałem, o Insta słyszałem, ale nie wiem co to. :)
Wnioski wysnuwałem z lektury "zwykłego" internetu i były to subiektywne odczucia. A do poczucia antysystemowości wystarczą czasami własne odczucia. ;p
- 21:04 piątek, 23 września 2016 | linkuj
Nie znudziło.
Morsa casus drugi - nie jesteś mainstremowy, a jednocześnie piszesz, że minął szczyt popularności #. Coraz lepiej z Tobą :D I ciekaw jestem skąd takie info - zajrzyj sobie na tłitery czy instagramy, a dopiero potem wysnuwaj jakieś wnioski. A sory - Ty nie jest mainstremowy, więc nie wiesz co to Instagram albo Twitter :P
- 07:14 piątek, 23 września 2016 | linkuj
Nie ma znaczenia, wierz mi :) wszystko moje telefony (a miałem ich sporo) były czarne, tylko jeden złoty z musu. I ten złoty ostatnio szwankuje. Prócz jednego czarnego - Sony :)

Oczywiście, że wtedy GoClever padnie. Ale za to za naprawę nie zapłacisz dużo. Lub kupisz nowy w podobnej cenie :)
- 21:00 czwartek, 22 września 2016 | linkuj
No jak to kolor nie ma znaczenia? Zwłaszcza na słońcu...
Padnie pewnie za rok (jak się skończy gwarancja). ;]
- 20:48 czwartek, 22 września 2016 | linkuj
Kolor akurat nie ma znaczenia, ale rozsądnie dobrane bebechy - owszem :) nie ma się co oszukiwać, w końcu ten GoClever padnie, ale pewnie padnie szybciej to coś co kosztuje pięć razy więcej.
- 20:46 czwartek, 22 września 2016 | linkuj
Masakra. o_O
GoClevera używam nieraz w upały zamiast laptopa - niemal zupełnie nie produkuje ciepła, nawet po kilku godzinach smyrania. Nie bez znaczenia jest też pewnie kolor - przezornie nie wybierałem czarnego, tylko jasnopopielaty, choć trudno dostać. ;]
- 20:33 czwartek, 22 września 2016 | linkuj
Wyjątkowo w takim przypadku namawiam do kupienia taniego sprzętu niż drogiego Sony, mającego w teorii świetne parametry, które w praktyce razem nie funkcjonują, bo są źle dobrane. Procesor, który się przegrzewa, klapka, która nie wytrzymuje temperatury, a przy okazji pada jeszcze głośnik. A nawet jak wszystko nie pójdzie na raz to przynajmniej jedna trzecia z tego na 90% :)
- 20:29 czwartek, 22 września 2016 | linkuj
Tobie jeszcze się tu nie znudziło? ;)
Używam, odkąd minął ich szczyt popularności - podobnie jak z emotkami.
- 18:29 czwartek, 22 września 2016 | linkuj
Mors, który płetwami zapiera się, że nie jest mainstreamowy, używa hashtagów...
- 06:11 czwartek, 22 września 2016 | linkuj
Nawet nie wiedziałem.
A nawet kupiłem se smartfona, ale używam głównie jako najbardziej podręcznego komputera. GoClever - polska marka i tylko 250 zł. ;p Ma już rok i hula. ;p
- 22:27 środa, 21 września 2016 | linkuj
Kiedyś Sony, jeszcze z Ericssonem, robił jak widać telefony.

Teraz zakup smartfona tej marki to gratisowa funkcja "jeszcze się zobaczymy", i to nawet niedługo, podczas oddawania do serwisu. Szrot niesamowity :)