Opiniotwórczość ;) /29-30.VIII.2016/

Wtorek, 30 sierpnia 2016
Dawno nie widziałem drugiego tak opiniotwórczego blogaska hehe ;)
Trochę odleciałem no ale tak: szukałem info o ZZR Maratonie, a tam ludzie zrzynają opisy z mojego opisu (że wiejska kolarka itd.).
Teraz odpalam ogłoszenie na OLXach:
a tam grypsy z opisu mojego Granda (łącznie z cytowaniem przypadkowych  komentatorów ;) ).
Skądinąd bardzo apetyczny egzemplarz....

49.893.

... w mniemaniu ich właścicieli. ;) A czy nabywców - to bym wątpił, bo najtańszy egzemplarz, za 50 zł, wisi chyba równie długo jak reszta...
- 19:35 czwartek, 1 września 2016 | linkuj
Widzę, że grandy zaczynają powoli zyskiwać na wartości.
- 16:53 czwartek, 1 września 2016 | linkuj
@Evita: ;p jak już to racze poczytać ;)))

@Walery: żeby było śmieszniej, to jest na BSach zawodnik o tym imieniu w dodatku posiadający identyczny rower. ;]

@T-king: hehe, poznałem go już osobiście, skądinąd jak najbardziej inteligentny człowiek, tylko chyba nie przepada za pisaniem. ;]
Ale najlepsze było "opony bardzo trwałe i uniwersalne" - tylko że ja to pisałem o swoich, po kilkudziesięciu kkm, a te na zdjęciu mają jeszcze gumowe "wąsy" od nowości, więc to trochę za mało, by pisać o trwałości. A przede wszystkim - to zupełnie inny model Dębicy: moje są uniwersalne, bo mają ciągłość gumy na środku bieżnika, a te - są stricte terenowe, z dużymi zębami na środku - zdecydowanie nie uniwersalne! xD
- 10:30 czwartek, 1 września 2016 | linkuj
To wielki zaszczyt Ciebie poznać...:P
Evita
- 06:29 czwartek, 1 września 2016 | linkuj
To nie ja :)
Walery
- 21:25 środa, 31 sierpnia 2016 | linkuj
"Nie ma drugiego tak zadbanego krossa" :)

Pan Piotr z OLX stosuje Taktykę Wyzwań, do tego specyficzną składnię oraz interpunkcję :)

Jest też i poezja:

"dokupione ergonomiczne pompowane siodełko o zmiennej twardości oryginalne jak nowe dodaje" :)