Kotek do przygarnięcia plus codzienność (15-17.VIII.2016 /Hrgn/)

Środa, 17 sierpnia 2016
W pn tylko do kościoła ;p a wtorek i środa do serwisu, ale to już końcówka akcji.
Szczególne wyróżnienie należy się suporcikowi malutkiego, landrynkowatego z zewnątrz rowerka, który stał parę lat (więc po gwarancji) ale praktycznie nie był używany... zresztą nie bardzo się dało go używać - otóż w tym suporciku było ZUPEŁNIE sucho, luzy na dwa metry ;) co przetrwało ledwie kilka kulek i kikuty po wiankach, zaś reszta była ZUPEŁNIE starta, na srebrzysty pył w ilości cała garść. Taki trochę brokacik. ;) Podobnej sytuacji nie widzieli najstarsi mechanicy, Chińczycy tym razem przeszli samych siebie. ;]

Tymczasem w Morsownii od paru dni uwikłaliśmy się w kolejną znajdę - szukam chętnych:

Energiczność 10/10, ufność i towarzyskość też powyżej normy. :) Niestety, nie akceptuje go "stary" kot i młody musi być stale ochraniany. :( Tak więc tym bardziej potrzebuje nowego domu. ;>

PS. w poprzednim wpisie przekroczyłem 5kkm i nikt nie zauważył. Tyle warte są moje wieloletnie podpowiedzi cudzych jubileuszów? "Nie warto było..."
;))))

No coś Ty, jakie gratulacje - chodziło mi o wyrazy współczucia. ;D
A tak na serio to po prostu lubię równe, ładne liczby i zawsze jak mi brakowało własnych jubileuszy to wałęsałem się po cudzych blogach tak długo, aż coś komuś znalazłem. ;D;D
- 14:49 piątek, 19 sierpnia 2016 | linkuj
Fajny kitek ;) Mam nadzieję, że znajdzie dobry dom. I gratki za dystans :D, skoro już się tak domagasz ;D
Evita
- 06:24 piątek, 19 sierpnia 2016 | linkuj
Osz Ty w mordę, ale wpadka! :)
- 20:50 środa, 17 sierpnia 2016 | linkuj
@michuss: ale o czym Ty klikasz? :O ;p 5kkm to mój dystans tegoroczny i bynajmniej nie jest godny ;ppp a Kross jeszcze nie przekroczył 50kkm z tego prostego powodu, że ostatnio nim w ogóle nie jeżdżę. ;p
- 20:49 środa, 17 sierpnia 2016 | linkuj
mors, wierz lub nie, ale dzisiaj w drodze do pracy zastanawiałem się czy Twoje Krossiwo przekroczyło już ten godny dystans. Dzięki za przypomnienie, niniejszym składam gratulacje!
- 20:43 środa, 17 sierpnia 2016 | linkuj
A właśnie, chciałem napisać, że zauważyłem te 5kkm... dziś, jak o tym napisałeś. Słaby jestem w statystykach :) gratulacje :)

Kot genialny... na pewno ktoś się znajdzie!