Dmucham i wyganiam, czyli metody obsługi lajkoników ;) /Hrgn/

Czwartek, 21 lipca 2016
Kategoria Nielicho, Standardowo
Nadziwić się nie mogę, że ludziska przychodzą na pompowanie kół, mając wentyle samochodowe i stacje benzynowe w okolicy...
Takich lajkoników dzielę oczywiście na dwa sorty: młode kobiety zapraszam na dmuchanie :) a wszystkich innych gonię precz na stacje paliw. :D

Ponadto wciąż pojawiają się kolejne wraki, trupy i Frankensteiny Rometów do podpicowania, co mnie bardzo cieszy, bo nie dość, że sobie trenuję na nie swoim to jeszcze odzyskuję dla siebie niemało podzespołów (po prawdzie to najczęściej w stanie śmieciowym ;p ).

Łozy to świetny pomysł... na złapanie doła. ;]

Ano własnie zapoznałem się ostatnio ze szczegółowemi danymi o bezrobociu w każdym powiecie w PL. Bardzo ciekawa lektura. Generalnie wszędzie jest najniższe od 25 lat, z tym że różnicę są olbrzymie. Zwróciłem uwagę na Bolec i Jelenią (ta druga jednak ciekawsza, dzięki górom).
A z ciekawostek:
najwyższe, jak zwykle, powiat szydłowiecki (maz.): 26% (!).
Ż. - jak zwykle ostatni/przedostatni w lubuskiem: 16% :/
Natomiast prymusi:
Wa-wa: 3,3
ale aż 4 powiaty w PL mają mniej niż Wawa. Jak zwykle na czele Poznań: 2,3 co jest wynikiem fenomenalnym wręcz - w ekonomii przyjmuje się, że poniżej 3% to nie jest problem społeczno-ekonomiczny, tylko mówiąc w skrócie "wyjątki". Nawet w Japonii czasami przekracza 3%...
- 22:36 sobota, 23 lipca 2016 | linkuj
Bardzo śmieszne. ;p To tylko dorywcze pomaganie własnemu wujkowi, w celach głównie szkoleniowych, pisałem już o tym. ;p
A sztyca - co kto lubi. ;))

Opony - jak takie okazy to chętnie przygarnę, ale raczej na ziemi niczyjej. ;) Skądinąd bardzo możliwe, że niebawem się przeprowadzę blisko Bolesławca, to by wiele ułatwiło.

PS. na sztycę zwróciłeś uwagę, a na utrzymywanie niskobudżetowego górala w stałej gotowości bojowej przez 50kkm to już nie? ;p