ora et labora (15-17.V.2016) /Hrgn/

Wtorek, 17 maja 2016
W sobotę 0 km - uroki wiejskiego życia (gigantyczny ogród)...
Jeżdżę ostatnio na co dzień Huraganem, bo zaraz będzie 10kkm, a jubileusze są moją inspiracją. ;)
Czerwone obiekty oczywiście niezmiennie także, choć tym razem była posucha:

A, no chyba, że tak. Usprawiedliwione. ;)
Weź najlepiej zapodaj A. przykład wrażliwej technicznie kobiety co się zowie Monikaaa. ;p Rzeczona już nawet powoli zaczyna odróżniać czarne i białe tablice! :D

PS. poniżej jeden z przykładów, jaką sobie wyrobiłem "śmieciową" reputację na BS - kolejny już raz ktoś odstrzela piękny okaz specjalnie by mi zadedykować. Mam gest i się podzielę: ;p
ciekawy przypadek :)
- 21:38 wtorek, 24 maja 2016 | linkuj
Nie, ja po prostu wypowiedziałem się rozemocjonowany po ożywionej dyskusji w realu, w której, między innymi, dostałem pytanie czy L11 to ruch w grze w statki :P ;)
- 21:11 wtorek, 24 maja 2016 | linkuj
@Kobieta :)
Kobieto, to nie dyskusja, tylko dogmaty i wzajemne się nimi umacnianie w duchu. o! ;p
Takaś obeznana? to jeszcze doczytaj napis na boku - autobus szkolny. Z założenia nie jeżdżą w międzynarodowe trasy. ;p;p

@Misiek: t(w)a kobieta pisała przecie o furze ze zdjęcia! ;p Ty tam naprawdę widzisz Autosana? :D ;ppppp
- 21:01 wtorek, 24 maja 2016 | linkuj
Po takim oszczerczym komentarzu wobec klasycznych, pięknych autosanów wypowiem się w imieniu swoim i, jak mniemam kolegów: grupa zamknięta nie jest, ale dla Ciebie na pewno już tak! Na zawsze!
- 18:09 wtorek, 24 maja 2016 | linkuj
Heh, albo przynajmniej H-9 "w" hybrydzie! :D
M-11 i PR110 skończyły się u mnie w 2010 r. :( O klasyczną H-9 też już ciężko, największy zasób w okolicy miał PKS Nowa Sól, ale ostatnio połowa znikła a druga połowa przyoblekła się plastikiem... aczkolwiek nieodległy Urząd Gminy Brzeźnica posiada aż 3 klasyczne H-9, które są moją inspiracją ;))
- 19:43 sobota, 21 maja 2016 | linkuj
H9-21 oczywiście w oryginale, a nie wariacje np. "Smyk" z odskokowymi drzwiami.
Swoją drogą był moment gdy chyba nie wiele już brakowało do H9 niederflur ;-)

Jelcza też bym przełknął, ale w postaci np. L-11, PR110T/PR110D i itd. a nie te trzeszczące wynalazki na kratownicy z Mercedesa.
oelka
- 23:59 piątek, 20 maja 2016 | linkuj
@oelka: no i koniecznie na czarnej dwurzędówce :)
@MLJ: a za dwie chwile padnie 50kkm w Krossie, to dopiero będzie konkret. :)
@M-ss: najlepiej jeszcze z świetlikami. ;) Plastikowe protezy to największe zło modernizmu ;))
- 09:21 czwartek, 19 maja 2016 | linkuj
I u mnie zbliża się jubileusz czerwonemu.

oelka, ale oczywiście "klamka", bez plastikowej protezy z przodu i z tyłu. ;)
- 07:34 czwartek, 19 maja 2016 | linkuj
Urok zdjęcia byłby znacznie większy, gdyby to był Autosan H9-21 zamiast tego Jelcza.