Krótkie spodenki w Bożonarodzeniowym sajgonie /Hrgn/

Sobota, 26 grudnia 2015
Apokalipsa!!
Bożonarodzeniowa przejażdżka.... trzeci raz krótkie spodenki tej
Bożonarodzeniowa przejażdżka.... trzeci raz krótkie spodenki tej "zimy", czyli prawie codziennie. ;] © mors
15,7*C w cieniu - 26. GRUDZIEŃ 2015 w lubuskiem. Bez komentarza
15,7*C w cieniu - 26. GRUDZIEŃ 2015 w lubuskiem. Bez komentarza © mors
Zakres temp. w czasie wycieczki: maks. 16,0, min. 14,0 (o zachodzie słońca).
Teraz, po 23 w nocy, jest wciąż +12*C (xtnt prawie zgadł ;)) ).

Na górę założyłem aż trzy warstwy (nie wiem, czemu), przez co przegrzewałem się mimo jazdy z rozpiętą wiatrówką, dodatkowo upadlając sobie nią jazdę pod bardzo silny wiater. ;]

Nawiedziłem Olszyniec, taka tam parafia koło Żar, ale zupełnie na uboczu.
Do niedawna mieli w niej najdroższą szkołę w PL, o czym pisałem tamże.
Dziś natomiast "odkryłem" tablicę info przy jednym z gospodarstw, która głosi, że nagrywano tamże jeden z odcinków "Czterech Pancernych", w którym ów przybytek wraz z resztą wsi "grał" Kaszuby. xD Na pograniczu dolnośląsko-łużyckim...
M.in. dlatego nie oglądam filmów. ;p

Nie depilowałem! ;p 100% natura. ;)
- 17:27 czwartek, 31 grudnia 2015 | linkuj
A gdyby w chłodny lipcowy dzień (też ok. 16*C) tak się ubrać to pewnie byłoby OK? ;))
Wiele ludzi ogólnie neguje zimowe jeżdżenie, choćby ubrać i ze 3 kufajki. ;]
- 17:19 środa, 30 grudnia 2015 | linkuj
Moja babcia na zawał by padła jakbym się tak ubrała...a jakie ja mam gadane że Arkowi (mojemu synowi) rajstop nie zakładam) pffff
Katana1978
- 11:02 środa, 30 grudnia 2015 | linkuj
Przy 14-16* to już całkiem letnie, a przy 11-14 takie zakolanniki, powiedzmy 60%owe. ;)
PS. dziś czwarty raz tej zimy na krótko - czyli przez większość zimowych dni, heh ;]
- 14:42 niedziela, 27 grudnia 2015 | linkuj
No nieźle. Myślałem, że pisząc o krótkich spodenkach zimą masz na myśli jakieś do kolan albo pół łydki, a nie takie na upał.