Grudniowe zbiory - debiut tarniny plus dzika róża

Piątek, 4 grudnia 2015
Kategoria Jedzmy zdrowo i darmowo, Nielicho
Doznałem 'samoinspiracji' własnymi komentarzami u Kota i w końcu postanowiłem wziąć się za tarninę.
Kolejny skarb przyrody, tym cenniejszy, że prawie zimą, którego prawie nikt nie zna a jeszcze mniej używa...
Grudniowe zbiory
Grudniowe zbiory © mors
Tak późny zbiór gwarantował dostateczną ilość cukru i minimalną cierpkość.
Smak? Smakuje podobnie, jak wygląda ;) tzn. najbliżej do słabo dojrzałych ciemnych winogron - coś między węgierką, jagodą a aronią.
Pamiętajcie tylko, by nie połykać trujących pestek!

PS. wciąż w top3 ;p O_O

PS. 2: na własne oczy oglądałem prawie-wypadek: debil na wąskiej krajówce w `20 letnim Polo wyprzedza wlokącą się "eLkę",  mimo że z naprzeciwka cosik jedzie... jak już się z nią zrównał, to po hamulcach, a tu mżawka (ślisko), rzęch bez ABSów, zaczęło nim miotać jak szatan ;) zawodnik z "eLki" nawet się nie domyślił, by zjechać troszku na bok a tymczasem nieszczęśnik z naprzeciwka musiał uciekać na pobocze, aż po sam rów.. ufff...