"Lżejszy" o odblaskową opaskę /dpd, Hrgn/

Piątek, 21 listopada 2014
Wyjątkowo kopsnąłem się do pracy na Huraganie specjalnie po to, żeby szybciej wrócić i szybciej pojechać nawiedzić nobliwego pogorzelca (Dąb Chrobry), ale jednak dni są zbyt krótkie, odpuściłem temat (mam 30km do tamże).
Na minutę zostawiłem rower pod sklepem no i do domu wracałem "lżejszy" o odblaskową opaskę...
PS. Huragan stał niezapięty... :>

No raczej nikt nie lubi złodziejstwa. ;)

Przyznam się, że bardzo często pozostawiam swoje rowery pod sklepami bez zapięcia... :>
Jak dotąd, buchnięto mi "tylko" 2 liczniki, 2 zapięcia i 1 odblask. ;]
PS. Monocykle pozostawiam ostentacyjnie. :)
- 21:30 wtorek, 25 listopada 2014 | linkuj
Całe szczęście, że pod sklepem nie trafiłeś na rowerowego konesera, żal byłoby Huragana. Ja również nie znoszę osób wyciągających rękę po cudze.
Basik
- 21:20 wtorek, 25 listopada 2014 | linkuj
Ja również zaliczam się do podzbioru osób nieznoszących i nieznajdujących wytłumaczenia dla wszelkich form złodziejstwa. Pod sklepem straciłem swego czasu tylne oświetlenie...
- 20:50 poniedziałek, 24 listopada 2014 | linkuj
Teraz piesi mają obowiązek chodzenia w odblaskach, więc pewnie stąd ta kradzież...Dobrze, że Huragana oszczędzili..Masakra.. A ja się dziwiłam, że mi koło buchnęli... Jak ja nie cierpię złodziejstwa!! A jeszcze bardziej nienawidzę osób które niszczą przyrodę- tak jak biednego Chrobrego:(