Wsi spokojna, wsi wesoła! (nowe, odludne parafie: Krzewiny, Grabowiec, Lipno)

Sobota, 30 sierpnia 2014
Kategoria Nielicho, Odkrywczo
Dokręcanie do setki jest zbyt mainstreamowe ;p a poza tym to celowałem w 80 i trochę nie wyszło...
Nawet fajne te odludzia pomiędzy Krosnem Odrz., Nowogrodem Bobrz. i Zieloną Górą - takie spokojne, przytulne, zaciszne, nieskomercjalizowane, niebanalne...
Krzewiny - odludzie, 13 domków, ale gospodarzą przykładnie ;)
Krzewiny - odludzie, 13 domków, ale gospodarzą przykładnie ;) © mors
Krzewiny. Traktor większy od wsi. ;) Z dedykacją dla mnie. ;p
Krzewiny. Traktor większy od wsi. ;) Z dedykacją dla mnie. ;p © mors
Bardzo bogata infrastruktura jak na przysiółek wśród lasów
Bardzo bogata infrastruktura jak na przysiółek wśród lasów © mors
Słomiany wiatrak z mini dedykacją ;P
Słomiany wiatrak z mini dedykacją ;P © mors
Grabowiec - jedna z fajniejszych rzeźb, jakie widziałem. A w tle wysepka na stawie z uwiezionym tamże psem (patrz: buda). Straszne więzienie, ale przynajmniej ma własne solary i wiatrak, więc pewnie sobie tam ogląda telewizję © mors
W Grabowcu to nawet lotnisko mają! Tzn. kawał niezbyt poziomej łąki dla awionetek i szybowców, ale oficjalne ostrzeżenia są.
A później Lipno, gdzie nawet kruki zawracają. ;D
Ładny i zachowany w oryginale kościół w Lipnie
Ładny i zachowany w oryginale kościół w Lipnie © mors
Lipno - kościół i wielka lipa
Lipno - kościół i wielka lipa © mors

We wszystkich tych wsiach domki malutkie i nierzadko bardzo stare, co jest rzadko spotykane w lubuskim, a zwłaszcza w mojej okolicy.
Mini kościółek w Piaskach. Ostatnio chyba przybyło takich (tego nie kojarzyłem dawniejszymi czasy...) © mors
Dożynki w Gorzupii
Dożynki w Gorzupii © mors

A ponadto inne, drobne motywy, głównie z dedykacjami (dla wszystkich, którzy się poczuwają - żeby nikt mi nie był zazdrosny ;p ):