thewheel

Głos spod lodu ;)tutaj klika:

mors z przerębla w: Nowa Morsownia ;p
kilosy od 2011:75007.00
w tym teren:2053.70
kapcie w Krossie od 1999: 1

Wykres rokroczny, sińce od 2011:

Wykres roczny blog rowerowy mors.bikestats.pl 2020: button stats bikestats.pl 2019: button stats bikestats.pl 2018: button stats bikestats.pl 2017: button stats bikestats.pl 2016: button stats bikestats.pl 2015 (chyba niedokończony) button stats bikestats.pl 2014 (chyba niedokończony): button stats bikestats.pl 2013 (chyba niedokończony): button stats bikestats.pl 2012 (chyba niedokończony): button stats bikestats.pl

Moje dziwolągi:

Jeszcze nieusunięci ;))

Kto szuka, ten znajdzie ;)

Zamrażarka pełna wpisów i komentów:

Linki, harpuny:

Wiosno, wracaj do domu! ;p

Niedziela, 9 lutego 2014
kilosy:18.00gruntow(n)e:2.00
czasokres:śr. km/h:
Kategoria Nielicho
Zupełnie odpuszczam temat wymiatania, wszak to przecie wiosna...
Wegetuję sobie zupełnie rozbity i wybity z rytmu.

Mały wyjazd w poszukiwaniu dogorywającego Jelcza 080 (rzadki, stary i brzydko-ładny), ale już go nie ma. :(
Na otarcie łez wpadły dziś inne wraki:
Ta Syrena już kiedyś u mnie była, ale teraz ją przeprowadzono... 100 m obok. Wczesny, rzadki model, jeszcze z 2 cylindrowym dwusuwem (z lat 50-tych) z motopompy (sic!).
Syrena i to wczesny model: 103 (lata 60-te). Tylko siąść i płakać
Syrena i to wczesny model: 103 (lata 60-te). Tylko siąść i płakać © mors
Stan konsekwentnie się pogarsza. :/

Dalej...
Szybcy i wściekli (napis na masce). Cmentarzysko pojazdów z wyścigów wraków
Szybcy i wściekli (napis na masce). Cmentarzysko pojazdów z wyścigów wraków © mors
Wsi spokojna... ;)

I jeszcze dalej...
Dość nietypowy, przynajmniej w Polsce, model. DO niedawna robił za naukę jazdy
Dość nietypowy, przynajmniej w Polsce, model. DO niedawna robił za naukę jazdy © mors

A wieczorem do kościoła. ;p
Wracając, z naprzeciwka widzę biegnącego wiejską drogą "gimbusa". Im bardziej skręcam do środka drogi, tym bardziej on robi to samo. No przecież nie zejdzie mi na pobocze...
Lampkę oczywiście miałem włączoną, jechałem wolno, no trudno już o większe bezpieczeństwo z mojej strony, a i tak minęliśmy się w ostatnim ułamku sekundy. Bez komentarza...

Kolejny ciepły dzień (+8). Za jakie grzechy?

Komentarze
Trzeci raz już Ci się to wysłało. ;p
mors
- 15:49 sobota, 15 października 2016 | linkuj
To N8008. Czy mozna prosic o namiar na tego NEO ?
Rosario
- 12:47 sobota, 15 października 2016 | linkuj
Poszło na PW.
mors
- 22:02 czwartek, 13 października 2016 | linkuj
To N8008. Czy mozna prosic o namiar na tego NEO ?
Rosario
- 17:53 czwartek, 13 października 2016 | linkuj
Syrenki szkoda - ja dzisiaj natknąłem się na dwie, w trochę lepszym stanie, acz też zaniedbane.
barklu
- 13:38 sobota, 15 lutego 2014 | linkuj
Ten Neoplan z żywicznym nadwoziem jest lekki, stąd nawet w najdłuższych 8012 (10600mm długości) brak było bliźniaczych kół z tyłu.
MIC był raczej próbną konstrukcją. Ostatecznie Neoplan pozostał jednak przy tradycyjnych konstrukcjach autobusów miejskich z nadwoziem stalowym, lub aluminiowym (rodzina N4009 - N4026 u nas znana z modeli N4014 i N4020).
Autobus lotniskowy miałby drzwi na obie strony. Te lotniskowe z Neoplana, po włączeniu firmy do koncernu MAN są produkowane obecnie jako Viseon.

romulus83 - "tobruki" to raczej znacznie większe schrony Ringstand 58c. Ten na zdjęciu za syreną i oponami to raczej kochbunkier.
oelka
- 01:41 wtorek, 11 lutego 2014 | linkuj
Jaki tobruk? jaki maluch? jaka Marbella? <LOL>
Na pewno mówimy o tym samym wpisie? ;)
mors
- 22:37 poniedziałek, 10 lutego 2014 | linkuj
Jeśli dobrze widzę, obok Syrenki stoi sobie "tobruk" ? A to zielone za maluchem na pierwszym planie wygląda mi na seata marabela. Ale mogę się mylić. :)

Wczoraj w Miłosławiu rozglądałem się za pewną Syreną, która dość długo stała na rynku. Niestety już jej nie ma tam. :(
romulus83
- 22:28 poniedziałek, 10 lutego 2014 | linkuj
Yurek: myślę że łatwiej Ci będzie, jak przeczytasz opis pod Jej zdjęciem. ;]
Mi zaś było o tyle łatwo stwierdzić, że miała emblematy na desce rozdz. i na tylnej klapie.

oelka: zdawało mi się, że to model specjalistyczny, lotniskowy, ale na szczęście się nie wychylałem ze swoimi hipotezami. Strasznie nowocześnie wygląda jak na 26 lat - wszak można by już mu załatwiać żółte tablice (!). Ciekawostką jest, że na tylnej osi posiada on pojedyncze koła.

amiga: nie o take Polske walczyłem ;))
mors
- 18:27 poniedziałek, 10 lutego 2014 | linkuj
Trudno ten model Syreny zidentyfikować, może to być nawet 102-ka?
yurek55
- 13:10 poniedziałek, 10 lutego 2014 | linkuj
Wiosna właśnie wraca do domu :) do Polski ;P
amiga
- 10:08 poniedziałek, 10 lutego 2014 | linkuj
Chyba jakaś krzywda stała się zdjęciom, że są wyciągnięte w pionie.

Ale mimo to rozpoznaje Neoplana Metroliner im Carbondesign (MIC) znanego mi z BVG w Berlinie. W założeniu miał to być autobus o budowie kompaktowej z nadwoziem z włókien węglowych. Wyprodukowano je w trzech wersjach 8012, 8008 i 8006 po 1988 roku.
Tu jest chyba model 8006, lub 8008.
oelka
- 22:57 niedziela, 9 lutego 2014 | linkuj
Wychodzi że miętki jestem. ;)
mors
- 22:46 niedziela, 9 lutego 2014 | linkuj
Pogoda trenuje Twoją wytrzymałość i hart ducha. W sprzyjajacych warunkach to każdy potrafi.
Hipek
- 22:41 niedziela, 9 lutego 2014 | linkuj
Komentować mogą tylko zalogowani. Zaloguj się · Zarejestruj się!