dpd i trochę nocą ;p
Wtorek, 1 października 2013
Kategoria Nielicho
kilosy: | 16.50 | gruntow(n)e: | 0.00 |
czasokres: | śr. km/h: |
Machnąłem sobie największy podjazd w mieście 18kg góralem na blacie i przednajmniejszej zębatce (48:16). Podjeździk na oko 100m i 6% po czym 100m i 12%.
Lubię niskie kadencje, ale to oczywiście przesada - pod koniec może 5km/h i niewiele wyższa kadencja. ;)
Mam już 3 nowe zryte filmiki do obrobienia i zapodania...
Lubię niskie kadencje, ale to oczywiście przesada - pod koniec może 5km/h i niewiele wyższa kadencja. ;)
Mam już 3 nowe zryte filmiki do obrobienia i zapodania...
Komentarze
Sam widzisz, że z tymi częściami to w każdym roczniku inaczej ;)
MS-y nie miały czasem amortyzatora? Bo od 2001 już tak ;)
Hamulce to widzę na szczęście nie rodzinne u Was ;P Goofy601 - 06:58 niedziela, 6 października 2013 | linkuj
MS-y nie miały czasem amortyzatora? Bo od 2001 już tak ;)
Hamulce to widzę na szczęście nie rodzinne u Was ;P Goofy601 - 06:58 niedziela, 6 października 2013 | linkuj
Heh, teraz i ja to wiem. Obecną korbę wymieniałem już sam ;)
Tygrysy dwójki to były typowe opony "zamienne". W każdym sklepie szło je dostać ;) Nie wykluczone, że montowali je jakiś czas fabrycznie, zanim przeszli na szersze "Lwy". Te "wgłębiane" siodełka były bardzo wygodne, i pękały trochę wolniej niż to, które masz u siebie.
Własny brat, a nie udostępnia części... nieładnie.
A jakie ten drugi ma kolory? Obręcze już stożkowe, czy jednokomorówki? :) Goofy601 - 18:39 sobota, 5 października 2013 | linkuj
Tygrysy dwójki to były typowe opony "zamienne". W każdym sklepie szło je dostać ;) Nie wykluczone, że montowali je jakiś czas fabrycznie, zanim przeszli na szersze "Lwy". Te "wgłębiane" siodełka były bardzo wygodne, i pękały trochę wolniej niż to, które masz u siebie.
Własny brat, a nie udostępnia części... nieładnie.
A jakie ten drugi ma kolory? Obręcze już stożkowe, czy jednokomorówki? :) Goofy601 - 18:39 sobota, 5 października 2013 | linkuj
Nie jest to wcale takie dziwne. Obserwując trochę w internecie dochodzę do wniosku, że Grandy były konfigurowane nie według jakiegoś klucza, ale według tego co akurat miał producent pod ręką ;) Zobacz chociażby mocowania pancerzy na ramie. Ja mam wszystkie linki puszczone górą. Ale wdziałem już modele z mocowaniami pod dolną rurą. "Bo akurat były przerzutki przednie z dolnym ciągiem". Roczniki 2002/2003 miały znowu górny ciąg, ale tu mocowania wylądowały pod górną rurą...
Ogarnięcie tego zajmie mi jeszcze długie lata :P
Fabryczna korba była bardzo fajna. Pewnie pokręciła by dużo więcej, ale byłem "młody i niedoświadczony" i oddawałem rower na przeglądy do serwisu. A tam zmieniali korbę za każdą zmianą łańcucha... :P Goofy601 - 17:25 sobota, 5 października 2013 | linkuj
Ogarnięcie tego zajmie mi jeszcze długie lata :P
Fabryczna korba była bardzo fajna. Pewnie pokręciła by dużo więcej, ale byłem "młody i niedoświadczony" i oddawałem rower na przeglądy do serwisu. A tam zmieniali korbę za każdą zmianą łańcucha... :P Goofy601 - 17:25 sobota, 5 października 2013 | linkuj
Oryginał - czwarta korba już, ale wszystkie były takie jak fabryczna, tzn. 42-34-24
Goofy601 - 18:56 piątek, 4 października 2013 | linkuj
To Ty masz z przodu 48T?? No to tylko pozazdrościć - na trasy jak znalazł :)
Goofy601 - 20:31 czwartek, 3 października 2013 | linkuj
Komentować mogą tylko zalogowani. Zaloguj się · Zarejestruj się!